Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand hier of een rechtse bedieningsschakelaar (killswitch + starten) van een cbr1000rr '04-'07 past(aan te sluiten is) op een 954rr?
Bij mijn 954rr staat er een snelgas op en iemand heeft het geweldige idee gehad om aan beide zijden van de bedieningsschakelaar een stuk af te zagen. Aangezien dat de cbr1000rr een veel smallere bedieningsschakelaar heeft dacht ik om die te gebruiken...
Nee, da's een thuiskomertje van de PeugeotLekker bezig Rob, maar die band gaat niet passen hoor...
Ik heb rechts gewoon een losse 1000rr schakelaar besteld en de kabel omgebouwd. Als je met een multimeter en een soldeerbout overweg kunt stelt het geen fluit voor. (ik heb ook een snelgas setje )
Lekker bezig Rob, maar die band gaat niet passen hoor...
Ha HarGeen idee met dakdakdak. Geen idee met alle bijgeluiden trouwens. Gelukkig nooit gehad. Niet met de oude en ook niet met deze.
Vandaag een nieuw voorbandje erom. Conti road attack 2. Met een half versleten Dunlop achter. Daar waar ik met de Dunlop voorband de Blade echt moest pushen stuurt deze voorband als een scheermes. Had bij het wegrijden het gevoel van de oude blade met 16 inch voorwiel. Viel in de bocht en voelde niet prettig. Maar gaandeweg (na 350 km) wat meer vertrouwen en ben er nu aan gewend. Kijkend de bocht in en hij gaat al. Proberen hard een bocht in te sturen (afrit snelweg) en kijken of je nog kunt corrigeren. Zowel naar buiten als naar binnen. Geen probleem. Maandag de 190 Conti achterband er onder. Kijken of het hetzelfde stuurt. Kan zijn dat deze combi (hoge Dunlop achter met ronde lagere Conti voor) de zaak iets op zijn kop staat en daarom het gevoel van scherper sturen geeft. Kom ik maandag dan wel achter.
Wordt vervolgd als ik tijd en zin heb en als jullie interesse hebben.
O ja, kwam ook nog een paar foto's tegen van onderbroekenlol. En een Soesbabe die verbaasd kijkt. Plaatsen?
Vraag het maar vanwege portret recht. Niet dat je smoeltjes ziet (op die van Sas na) maar wil toch even toestemming. Want heb ook nog geen foto's gezien van de BBQ bij Sassefras.
Zo dan, dat is idd radicaal stoppenNee, da's een thuiskomertje van de Peugeot
Is een achterband van een kennis/vriend hier uit het dorp, die is een paar jaar geleden nogal radicaal gestopt met dragracen;
Dragracing: Henri Joosten ongedeerd bij brand op Santa Pod | Autosport.nl
Ga er een plantenbak van maken tzt
Ha Har
Conti road attack 2 evo gaat ook mijn nieuwe setje rubber worden, ben wel benieuwd...
Heb trouwens ook nog ergens een mooie foto van jou in een strakke pendek tijdens een pannenkoekenmeeting van een paar jaar terug...
Zit Superman nou gewoon in z'n mailloit aan tafel Wist niet dat hij ook Blade reed
Vandaag mijn SC33 fighter nog eens gestart na lange stilstand. Hij startte moeilijk , maar de tank was leeg geweest na het lakken , dus dat is redelijk normaal. Naarmate hij beter begon te lopen , kwam er een kloppend lawaai tevoorschijn. Echt zo Dakdakdak ....vond dit al eigenaardig maar toen ik hem in versnelling wou zetten viel hij steeds stil. Het viel op dat telkens dat ik de koppeling in trok , het geluid weg was.
Zou het kunnen dat de koppeling aan elkaar "plakt" door het lange stilstaan of dat er een veer vast zit Ik ben er bijna zeker van dat het probleem ergens in de koppeling zit maar klinkt dit bekent voor iemand....
Ik heb hem een half uur laten warmdraaien , temp-meter stond half , dus koude olie kan het niet zijn normaal.
Zit Superman nou gewoon in z'n mailloit aan tafel Wist niet dat hij ook Blade reed
Enne zijn dat pannenkoeken of wat zijn het
[afbeelding]
Hahaha, ook dat noem ik een pendek Har...