Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Passie hihih :+


Rickman is in operatie stadium, ongeveer een centimeter speling op het bigend lager van cylinder 1, de rest is ok.
Helaas heeft de zuiger een tikje van de uitlaatklep gehad, maar geen dramatische schade aan de zuiger.
Cylinderwanden zijn als nieuw, evenals de cylinderkop. Best netjes voor een blok uit 1977 :)

84324515_2949606779.jpg


84324516_3537608214.jpg


Leuke puzzel :)
84324517_1766588679.jpg


Vanavond weer verder met splitsen
 
Weet iemand hier of een rechtse bedieningsschakelaar (killswitch + starten) van een cbr1000rr '04-'07 past(aan te sluiten is) op een 954rr?
Bij mijn 954rr staat er een snelgas op en iemand heeft het geweldige idee gehad om aan beide zijden van de bedieningsschakelaar een stuk af te zagen. Aangezien dat de cbr1000rr een veel smallere bedieningsschakelaar heeft dacht ik om die te gebruiken...


Ik heb rechts gewoon een losse 1000rr schakelaar besteld en de kabel omgebouwd. Als je met een multimeter en een soldeerbout overweg kunt stelt het geen fluit voor. (ik heb ook een snelgas setje :))
 
Ik heb rechts gewoon een losse 1000rr schakelaar besteld en de kabel omgebouwd. Als je met een multimeter en een soldeerbout overweg kunt stelt het geen fluit voor. (ik heb ook een snelgas setje :))

Ok , bedankt. Ik dacht al dat het moest lukken ;) .
 
Vandaag mijn SC33 fighter nog eens gestart na lange stilstand. Hij startte moeilijk , maar de tank was leeg geweest na het lakken , dus dat is redelijk normaal. Naarmate hij beter begon te lopen , kwam er een kloppend lawaai tevoorschijn. Echt zo Dakdakdak :( ....vond dit al eigenaardig maar toen ik hem in versnelling wou zetten viel hij steeds stil. Het viel op dat telkens dat ik de koppeling in trok , het geluid weg was.
Zou het kunnen dat de koppeling aan elkaar "plakt" door het lange stilstaan of dat er een veer vast zit :? :? Ik ben er bijna zeker van dat het probleem ergens in de koppeling zit maar klinkt dit bekent voor iemand....
Ik heb hem een half uur laten warmdraaien , temp-meter stond half , dus koude olie kan het niet zijn normaal.
 
Geen idee met dakdakdak. Geen idee met alle bijgeluiden trouwens. Gelukkig nooit gehad. Niet met de oude en ook niet met deze.

Vandaag een nieuw voorbandje erom. Conti road attack 2. Met een half versleten Dunlop achter. Daar waar ik met de Dunlop voorband de Blade echt moest pushen stuurt deze voorband als een scheermes. Had bij het wegrijden het gevoel van de oude blade met 16 inch voorwiel. Viel in de bocht en voelde niet prettig. Maar gaandeweg (na 350 km) wat meer vertrouwen en ben er nu aan gewend. Kijkend de bocht in en hij gaat al. Proberen hard een bocht in te sturen (afrit snelweg) en kijken of je nog kunt corrigeren. Zowel naar buiten als naar binnen. Geen probleem. Maandag de 190 Conti achterband er onder. Kijken of het hetzelfde stuurt. Kan zijn dat deze combi (hoge Dunlop achter met ronde lagere Conti voor) de zaak iets op zijn kop staat en daarom het gevoel van scherper sturen geeft. Kom ik maandag dan wel achter.

Wordt vervolgd als ik tijd en zin heb en als jullie interesse hebben. :?

O ja, kwam ook nog een paar foto's tegen van onderbroekenlol. En een Soesbabe die verbaasd kijkt. Plaatsen? :?

Vraag het maar vanwege portret recht. Niet dat je smoeltjes ziet (op die van Sas na) maar wil toch even toestemming. Want heb ook nog geen foto's gezien van de BBQ bij Sassefras.

:W :W
 
Laatst bewerkt:
Geen idee met dakdakdak. Geen idee met alle bijgeluiden trouwens. Gelukkig nooit gehad. Niet met de oude en ook niet met deze.

Vandaag een nieuw voorbandje erom. Conti road attack 2. Met een half versleten Dunlop achter. Daar waar ik met de Dunlop voorband de Blade echt moest pushen stuurt deze voorband als een scheermes. Had bij het wegrijden het gevoel van de oude blade met 16 inch voorwiel. Viel in de bocht en voelde niet prettig. Maar gaandeweg (na 350 km) wat meer vertrouwen en ben er nu aan gewend. Kijkend de bocht in en hij gaat al. Proberen hard een bocht in te sturen (afrit snelweg) en kijken of je nog kunt corrigeren. Zowel naar buiten als naar binnen. Geen probleem. Maandag de 190 Conti achterband er onder. Kijken of het hetzelfde stuurt. Kan zijn dat deze combi (hoge Dunlop achter met ronde lagere Conti voor) de zaak iets op zijn kop staat en daarom het gevoel van scherper sturen geeft. Kom ik maandag dan wel achter.

Wordt vervolgd als ik tijd en zin heb en als jullie interesse hebben. :?

O ja, kwam ook nog een paar foto's tegen van onderbroekenlol. En een Soesbabe die verbaasd kijkt. Plaatsen? :?

Vraag het maar vanwege portret recht. Niet dat je smoeltjes ziet (op die van Sas na) maar wil toch even toestemming. Want heb ook nog geen foto's gezien van de BBQ bij Sassefras.

:W :W
Ha Har :W

Conti road attack 2 evo gaat ook mijn nieuwe setje rubber worden, ben wel benieuwd... :]

Heb trouwens ook nog ergens een mooie foto van jou in een strakke pendek tijdens een pannenkoekenmeeting van een paar jaar terug... :')
 
Laatst bewerkt:
Ha Har :W

Conti road attack 2 evo gaat ook mijn nieuwe setje rubber worden, ben wel benieuwd... :]

Heb trouwens ook nog ergens een mooie foto van jou in een strakke pendek tijdens een pannenkoekenmeeting van een paar jaar terug... :')

Ben benieuwd wat jij van die road attack 2 gaat vinden.

PS:
Dat is toch geen pendekker? Was toch mijn thermobroek waar ik altijd in rij onder mijn pakkie? Of was het een short met hele lange pijpen?
Kan ook het olifantenbroekje zijn die ik van Rick gekregen heb, maar die was eigenlijk voor privé gebruik. :+

Nou ja, ik zeg >>>>>>>>>>> PLAATSEN!!! <<<<<<<<<<<<<< Doe niet zo moeilijk over portretrechten.
 
Vandaag mijn SC33 fighter nog eens gestart na lange stilstand. Hij startte moeilijk , maar de tank was leeg geweest na het lakken , dus dat is redelijk normaal. Naarmate hij beter begon te lopen , kwam er een kloppend lawaai tevoorschijn. Echt zo Dakdakdak :( ....vond dit al eigenaardig maar toen ik hem in versnelling wou zetten viel hij steeds stil. Het viel op dat telkens dat ik de koppeling in trok , het geluid weg was.
Zou het kunnen dat de koppeling aan elkaar "plakt" door het lange stilstaan of dat er een veer vast zit :? :? Ik ben er bijna zeker van dat het probleem ergens in de koppeling zit maar klinkt dit bekent voor iemand....
Ik heb hem een half uur laten warmdraaien , temp-meter stond half , dus koude olie kan het niet zijn normaal.

klinkt een beetje barbaars, maar zet hem eens bij een kleine 2500-3000 rpm in zn 1 en laat de koppeling langzaamaan los dat hij gaat rijden.
het kunnen inderdaad plakkende platen zijn en het kloppen tegen de korf.
Als het blijft, zou ik even alles daar openhalen. Niet heel veel werk als je een luchtsleutel hebt. (dacht dop #30)
 
Zit Superman nou gewoon in z'n mailloit aan tafel :? Wist niet dat hij ook Blade reed :X

Enne zijn dat pannenkoeken of wat zijn het :?

[afbeelding]
_O- _O-

Zo zie je maar weer, Superman rijdt alleen maar Blade. :Y
(James 007 doet het op een BMW :r)

@ Bassie: Dacht al dat je geen pendekkerfoto van mij hebt.
Ik wel van Roy, Sassefras, Blademaster Rob en Vrouw van Blademaster, Rick (privé foto) en van nog een oud forumlid.
Die van Rick zonder pendekker wordt niet geplaatst. Ook niet na aub zeggen.
Zal ze eens uitvergroten en plaatsen hier. Zonder hoofd natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan