Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag :W

Even een vraag heeft er iemand toevallig een buddyslot met sleutel liggen die ik over zou kunnen nemen. die van mij is er uit gerammeld.

Is voor een SC33
ik denk als iemand 'm over heeft omdat hij er bijvoorbeeld een streetfighter van heeft gemaakt, dat hij dan ook gelijk zijn reserve sleutel kwijt is van zijn motor :+
 
Zo, weer terug van een lekker dagje knallen!

Het weer was super en heb ook erg lekker gereden, kortom een mooie seizoensafsluiter :Y

(nu helaas weer lang wachten tot we weer mogen :( )
 
Iemand nog opzoek naar een compleet achterwiel, voorspat, subframe of devil demper voor een mf prijsje?

2wm1c1h.jpg


ietwat blikschade, maar wel een lekkere sound :9
 
ik denk als iemand 'm over heeft omdat hij er bijvoorbeeld een streetfighter van heeft gemaakt, dat hij dan ook gelijk zijn reserve sleutel kwijt is van zijn motor :+


Daar was ik ook al wel bang voor maar goed niet geschoten is altijd mis ;)

Heb al een adresje waar ik ze nieuw kan bestellen kost wat maar kan ik het wel weer netjes afsluiten.
Of weten jullie nog een goedkoper adresje dan CMS
 
Vandaag de carburators (eindelijk) eraf gekregen *O* . Iedereen bedankt voor de tips , het lukte redelijk goed met de fohn.
Nu ze allemaal een controleren en zien dat ik iets vind....
Als iemand hier nog tips voor heeft , op wat letten , do's en dont's...laat maar horen ;)
 
Vandaag de carburators (eindelijk) eraf gekregen *O* . Iedereen bedankt voor de tips , het lukte redelijk goed met de fohn.
Nu ze allemaal een controleren en zien dat ik iets vind....
Als iemand hier nog tips voor heeft , op wat letten , do's en dont's...laat maar horen ;)

Duurde t een week voordat je ze los had? :? _O-

Top dat t gelukt is iig.
Ik zou iig je hoofdsproeiers en stationairsproeiers eruit schroeven en ff schoonmaken.
En dan zie je gelijk of je vlotterbakken aangekoekt zijn dus deze ook ff schoonmaken.
Kijken of de vacuumschuiven geen scheurtjes bevatten en sproeiernaalden checken op slijtage.
Thats it volgens mij. ;)
 
Duurde t een week voordat je ze los had? :? _O-

Top dat t gelukt is iig.
Ik zou iig je hoofdsproeiers en stationairsproeiers eruit schroeven en ff schoonmaken.
En dan zie je gelijk of je vlotterbakken aangekoekt zijn dus deze ook ff schoonmaken.
Kijken of de vacuumschuiven geen scheurtjes bevatten en sproeiernaalden checken op slijtage.
Thats it volgens mij. ;)

Nee , maar ik moest een week wachten om de haardroger van mijn vrouw los te krijgen ;) _O-

Die dingen stonden op mijn "te controleren/reinigen"-lijstje :)
Nu hopen dat ik de fohn hier niet voor nodig heb , anders duurt het weer een week |( _O-
 
Nee , maar ik moest een week wachten om de haardroger van mijn vrouw los te krijgen ;) _O-

Die dingen stonden op mijn "te controleren/reinigen"-lijstje :)
Nu hopen dat ik de fohn hier niet voor nodig heb , anders duurt het weer een week |( _O-

Zeker grommen tegen je toen je m wou pakken?? }) }) _O-
Föhn zal je niet nodig hebben maar de krultang misschien wel!? :o
Succes met de schoonmaak! :+
 
Laatst bewerkt:
Hahah,top Joep! ;)
Je moet nu zeker een vers setje kneepads aanschaffen?
Want je reed best lekker door zag ik. :]
Leuk om te doen man en je had super lekker weer die dag.
Op naar de volgende track day. ;) *O*

haha nee de kneesliders gaan nog wel even mee hoor want het pak is net nieuw :P

Een nieuw achterbandje is voor volgend jaar wel nodig ;)

Verder wil ik deze winter nog wat dingen aan de motor doen maar zit nog te dubben over een aantal dingen, sommige veranderingen zijn voor circuitgebruik wel fijn maar daardoor wordt de motor voor op straat ook steeds minder geschikt...

gelukkig heb ik nog even de tijd om er rustig over na te denken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan