Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom doe je deze weg..?? -O-

Twee redenen. Ten eerste heb ik via een adapter omgekeerd schakelen geregeld op de Harris set, maat de afstand naar de schakelas is dan wat groot. Het kan wel maar ik wilde liever iets wat origineel past. Ten tweede omdat alles zwart zilver is aan mn fiets en dit in half goud. Vind ik niet zo mooi...

De set is gewoon in orde...
 
Mocht iemand nog zn lambda sensor (O2 sensor) buitenspel willen zetten. Ik heb nog een eliminator liggen. Ik dacht dat ik die nodig had maar die zat er al op.
 
Nu het langzaam aan weer slecht weer word heb ik besloten om aan het project te starten. Het spelen is weer voorbij. Vanavond de kuipen er af gehaald. Nu kan ik goed zien wat ik moet repareren of vervangen om 'm weer helemaal top te krijgen..

full


Ik ga me eerst focussen op de scheurtjes in het kuipwerk te herstellen. Dus ABS lassen, schuren, spuiten, stickeren etc..

Verder heb ik nog wat onderdelen nodig die krom zijn, o.a. dat beugeltje van de tank naar de bovenkant van de kuip is behoorlijk krom.

Gelukkig heb ik de hele winter nog, dus kan kalm aan doen :)
 
Ja, mijn vrouwtje maakt 't niet uit.. Zolang ie daarna maar weer naar de schuur rolt :)
 
Kan iemand van hier nog deze kuipdelen gebruiken?
Ik hoef er verder niets voor te hebben. De kuipdelen zijn niet erg mooi maar misschien kan iemand er iets moois van maken.

Ophalen in Scheveningen.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan