Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal mezelf hier ook even melden! Na een paar jaar Suzuki te hebben gereden nu de overstap naar Honda gemaakt. Nu de trotse bezitter van een 954! Geen seconde spijt van gehad, wat een fiets! Niet de mooiste foto, maar het idee is duidelijk! ;)

[afbeelding]
Deze komt mij bekend voor :+


Welkom :W
 
Ik zal mezelf hier ook even melden! Na een paar jaar Suzuki te hebben gereden nu de overstap naar Honda gemaakt. Nu de trotse bezitter van een 954! Geen seconde spijt van gehad, wat een fiets! Niet de mooiste foto, maar het idee is duidelijk! ;)

[afbeelding]

die heb ik vaker gezien, dikke fiets :)
 
Minder leuk nieuws van deze kant, kleine 4 weken geleden wederom geopereerd aan mijn schouder.. helaas kan ik hem nog steeds niet goed bewegen dus ik hoop dat ik komend seizoen op de Blade kan zitten.. zo niet, gaat hij ben ik bang op marktplaats :( :(

Alternatief zal dan wel een CB1000 of een Z1000 worden oid. Dan hoop ik dat een rechtopzittende fiets wel lukt, anders houdt het snel op
 
Minder leuk nieuws van deze kant, kleine 4 weken geleden wederom geopereerd aan mijn schouder.. helaas kan ik hem nog steeds niet goed bewegen dus ik hoop dat ik komend seizoen op de Blade kan zitten.. zo niet, gaat hij ben ik bang op marktplaats :( :(

Alternatief zal dan wel een CB1000 of een Z1000 worden oid. Dan hoop ik dat een rechtopzittende fiets wel lukt, anders houdt het snel op
Recht op zittende fiets zie linkje die ik aan Gb heb gegeven
 
da's een leuke fiets, echter staat die kont denk net onder een te schuine hoek voor de zit
 
Minder leuk nieuws van deze kant, kleine 4 weken geleden wederom geopereerd aan mijn schouder.. helaas kan ik hem nog steeds niet goed bewegen dus ik hoop dat ik komend seizoen op de Blade kan zitten.. zo niet, gaat hij ben ik bang op marktplaats :( :(

Alternatief zal dan wel een CB1000 of een Z1000 worden oid. Dan hoop ik dat een rechtopzittende fiets wel lukt, anders houdt het snel op
Dat is minder Rob :/ Evt een sbk ombouw een optie voor je of is dat nog iets te?
 
Heb begrepen van iemand met een dubbele hernia ( peter met de SP1 ) dat het prima werkt Chris ;)
Hij is zelfs naar de alpen geweest met vrouwtje achterop en nergens last van
 
Hij heeft zijn clip-ons omgedraaid en van kant verwisseld. Daardoor staan ze omhoog gericht ipv omlaag, was al een flinke verbetering zei hij :Y

Ik heb verhoogde clip-ons die wel naar "beneden" wijzen, ben benieuwd. Ben in afwachting van de rempot-houders, als die binnen zijn, gaat het montage-feest beginnen *D
 
Ik zal mezelf hier ook even melden! Na een paar jaar Suzuki te hebben gereden nu de overstap naar Honda gemaakt. Nu de trotse bezitter van een 954! Geen seconde spijt van gehad, wat een fiets! Niet de mooiste foto, maar het idee is duidelijk! ;)

[afbeelding]

Welkom hier. Prachtige bike , die kleurstelling wou ik ook...maar het is een rood/zwarte geworden :) . Veel plezier ermee :]
 
Middag :W

Vandaag nieuwe bobbins binnen gekregen voor op mijn nieuwe achterbrug. Zien er mooi uit, én dat voor maar iets van 6 euri :P
full


Car Auto Emergency Safety Hammer Belt Window Breaker Cutter Bus Escape Tool Kit | eBay
 
cool! ik baal zo van mijn achterbrug... had al zitten kijken voor een achterbrug van een sc50 waar ze wel in kunnen
 
De achterbrug heeft toch ook ongelijke delen, links tov rechts? Kan je die van de 954 zo 1 op 1 overzetten op je 929?

Bij de sp1 is het ook zo krom, model '00 heeft ze wel, model '01 niet en de bruggen zijn toch verder identiek... :?
 
Laatst bewerkt:
Nice! Ik heb ze ook besteld, ben benieuwd of de zwarte laag er en beetje op blijkt zitten door de opnemers...
Anders ff een tapeje om de paddock-haken doen. Het gedeelte waar Honda op staat is toch los van de bobbin, dus zou je die kunnen hergebruiken mocht de bobbin na verloop van tijd te ver "heen" zijn... :)
 
Laatst bewerkt:
Anders ff een tapeje om de paddock-haken doen. Het gedeelte waar Honda op staat is toch los van de bobbin, dus zou je die kunnen hergebruiken mocht de bobbin na verloop van tijd te ver "heen" zijn... :)

Ja ik had zelf net in de file bedacht om een stukje kimpkous om de opnemers te krimpen! Moet volgens mij ook wel aardig werken. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan