Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even te bevestiging.

Een kuipruitje voor een sc28 ronde koplampen past niet in een sc33?

Heb hem er even tegen aan gehouden maar de gaten leken mij niet helemaal overeen te komen.
 
Klopt, past niet. Alleen model sc28 (94-95) past 1 op 1 met model sc33 (96-97).

Edit: Op ebay kan je die ruitjes (double bubble) nieuw al scoren voor rond de €15-€20... :Y
 
Laatst bewerkt:
Transparant heb ik zelf ook nog liggen.
Maar ik had voor de sc28 een mooie lage dubbelbubbel dacht als dit nu past zou mooi zijn.
Maar heb jij een dubbelbubbel liggen dan?
 
Iederéén alvast een fijn nieuwjaar gewenst! En hierbij ook een "nieuwe" fireblade rijder bij in dit forum.

Rij dagelijks naar m'n werk met de 95'er. Oorspronkelijk enkel gekocht vr de titanium uitlaatlijn van akra. Deze om over te zetten op m'n 93 US blade. Maar hij reed netjes dus uitlaat overgezet en met blijven rijden.

12032966_10154271748260656_4009045841146713323_n.jpg


Ik heb zelf een aantal Oerblades die ik netjes opberg id garage. Hier en daar een puntje ter opmerking aanpak.

Hierbij m'n favoriet, inmiddels al rechterkuipwerk aangepast en ondertussen in super staat met voll akra tita uitlaatlijn.

12032282_10154271747955656_378121531936089889_n.jpg




12036826_10154271747650656_3316084643102005442_n.jpg


10375098_10154271747330656_3612105765640372777_n.jpg


Ook hebben we ééntje in deze kleurstelling van 94 US 19.000mijl niet deze maar je snapt het plaatje wel.

12046998_10154271749005656_3466844247873030685_n.jpg


En de laatste toegekomen is de 93'er zwart grijs fluo orange waar er nog geen foto van is.

En bij deze ook een vraag voor de techneuten:

Nu sinds de koudere temperaturen klimt m'n 95'er blade moeilijk in temperatuur, na een 15-20 km zit het streepje op de temp aanduiding net voorbij het koude gebied. En de temperatuur na de thermostaat loopt na de start meteen op waardoor de radiator ook meteen meewerkt. Heb het ook getest bij een andere blade en die doet het dus ook...

Bij wagens is de temp na de thermostaat de eerste km'ers koud waardoor de radiator niet meegenomen wordt en er over de motor gekoeld wordt. Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven hoe dit bij hun Blade is?
 
Laatst bewerkt:
Transparant heb ik zelf ook nog liggen.
Maar ik had voor de sc28 een mooie lage dubbelbubbel dacht als dit nu past zou mooi zijn.
Maar heb jij een dubbelbubbel liggen dan?

Moet ik eens controleren , denk dat het gewone zijn (de transparante zeker).
 
Iemand nog leuke 954 goodies liggen? *D

Gister preload adjusters en een zwarte kroonplaat moer gemonteerd. Ik had al een zwarte kroonplaat, staat keurig vind ik! :Y

[afbeelding]

Ook druk bezig met het opknappen van mijn voorschijven (Braketech) nieuwe bussen (full floaters) bestelt, harten waren nog gaaf, schijf zelf helemaal opgeknapt, rand van de schijf weer opnieuw zwart gelakt met hitte bestendige lak, so far so good!

Nieuwe blokken zijn ook binnen, iemand bekend met SBS HS blokken?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De nieuwe bussen zijn binnen en gemonteerd. Ik ben een tevreden mens!

Voor:

10310555_10153762706069898_4262969818525816984_n.jpg


Tijdens:

10314707_10153762706039898_6955512267433188666_n.jpg


Na:

1910380_10153795579709898_3747788102696126776_n.jpg
 
Iederéén alvast een fijn nieuwjaar gewenst! En hierbij ook een "nieuwe" fireblade rijder bij in dit forum.

Rij dagelijks naar m'n werk met de 95'er. Oorspronkelijk enkel gekocht vr de titanium uitlaatlijn van akra. Deze om over te zetten op m'n 93 US blade. Maar hij reed netjes dus uitlaat overgezet en met blijven rijden.

[afbeelding]

Ik heb zelf een aantal Oerblades die ik netjes opberg id garage. Hier en daar een puntje ter opmerking aanpak.

Hierbij m'n favoriet, inmiddels al rechterkuipwerk aangepast en ondertussen in super staat met voll akra tita uitlaatlijn.

[afbeelding]



[afbeelding]

[afbeelding]

Ook hebben we ééntje in deze kleurstelling van 94 US 19.000mijl niet deze maar je snapt het plaatje wel.

[afbeelding]

En de laatste toegekomen is de 93'er zwart grijs fluo orange waar er nog geen foto van is.

En bij deze ook een vraag voor de techneuten:

Nu sinds de koudere temperaturen klimt m'n 95'er blade moeilijk in temperatuur, na een 15-20 km zit het streepje op de temp aanduiding net voorbij het koude gebied. En de temperatuur na de thermostaat loopt na de start meteen op waardoor de radiator ook meteen meewerkt. Heb het ook getest bij een andere blade en die doet het dus ook...

Bij wagens is de temp na de thermostaat de eerste km'ers koud waardoor de radiator niet meegenomen wordt en er over de motor gekoeld wordt. Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven hoe dit bij hun Blade is?
mooie verzameling, welkom
 
En bij deze ook een vraag voor de techneuten:

Nu sinds de koudere temperaturen klimt m'n 95'er blade moeilijk in temperatuur, na een 15-20 km zit het streepje op de temp aanduiding net voorbij het koude gebied. En de temperatuur na de thermostaat loopt na de start meteen op waardoor de radiator ook meteen meewerkt. Heb het ook getest bij een andere blade en die doet het dus ook...

Bij wagens is de temp na de thermostaat de eerste km'ers koud waardoor de radiator niet meegenomen wordt en er over de motor gekoeld wordt. Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven hoe dit bij hun Blade is?

ik denk toch dat je het in je thermostaat moet zoeken, die gaat denk ik te laat open. (heb het ook bij mijn Chevrolet Impala 1980 gehad, thermostaat leek in orde, maar was defect.)
 
Iederéén alvast een fijn nieuwjaar gewenst! En hierbij ook een "nieuwe" fireblade rijder bij in dit forum.

Rij dagelijks naar m'n werk met de 95'er. Oorspronkelijk enkel gekocht vr de titanium uitlaatlijn van akra. Deze om over te zetten op m'n 93 US blade. Maar hij reed netjes dus uitlaat overgezet en met blijven rijden.

[afbeelding]

Ik heb zelf een aantal Oerblades die ik netjes opberg id garage. Hier en daar een puntje ter opmerking aanpak.

Hierbij m'n favoriet, inmiddels al rechterkuipwerk aangepast en ondertussen in super staat met voll akra tita uitlaatlijn.

[afbeelding]



[afbeelding]

[afbeelding]

Ook hebben we ééntje in deze kleurstelling van 94 US 19.000mijl niet deze maar je snapt het plaatje wel.

[afbeelding]

En de laatste toegekomen is de 93'er zwart grijs fluo orange waar er nog geen foto van is.

En bij deze ook een vraag voor de techneuten:

Nu sinds de koudere temperaturen klimt m'n 95'er blade moeilijk in temperatuur, na een 15-20 km zit het streepje op de temp aanduiding net voorbij het koude gebied. En de temperatuur na de thermostaat loopt na de start meteen op waardoor de radiator ook meteen meewerkt. Heb het ook getest bij een andere blade en die doet het dus ook...

Bij wagens is de temp na de thermostaat de eerste km'ers koud waardoor de radiator niet meegenomen wordt en er over de motor gekoeld wordt. Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven hoe dit bij hun Blade is?
Welkom hier :W

Dat is een mooie collectie zo.... :9
 
Nee , geen bubbel meer :N

Houd het op.
Marktplaats en Ebay hou ik ook al in de gaten.

Nu eerst de velgen aan het spuiten dus genoeg te klussen.

Velgen eerst laten stralen.

20160104_161900.jpg


Nu de eerste laag primer.

20160106_163520.jpg


Heb ik jammer genoeg niet genoeg bestelt dus weer wat extra wachten
 
Hey allemaal..

Ten eerste,aan een ieder de beste wensen,en een goed 2016!!

Ik post niet zo vaak maar lees uiteraard wel mee :W


Ik ben begonnen met het (wederom) aanpassen van mijn undertail. Het bleek afgelopen seizoen na paar weken rijden dat mijn achterwiel tegen de flanken van de wielkuip aan liep/stootte bij het inveren



Ik had t wel gezien,maar vond t in eerste instantie niet zo boeiend. Alleen had ik er niet bij stil gestaan dat door dat aantikken de undertail logischerwijs elke x omhoog werd gedrukt.
Met als jammerlijk gevolg dat de bevestigingspunten uit mijn achterkappen zijn gebroken.. -O-
Eigen schuld,leerzame bult zeggen we dan maar |(

Dus,de dremel maar bij de hand genomen,en begonnen met uitsnijden van de te nauwe delen..




Begonnen met schuren van de achterzijde,voor een goede hechting van de polyester..



Eerst de flanken weer dicht gemaakt..




Daarna ook maar besloten om het bultje waar de kentekenplaat op zit weg te halen.. lijkt toch nog weer een stukje cleaner..

20160103_165243_zpsphwq9lxi.jpg
~[/URL]




En zo lijkt het alweer wat :Y


:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan