Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om terug te komen op m'n temperatuur problematiek in deze koudere tijden heb ik de temp gever van een vfr750rr bekeken. Deze is met temperatuur aanduiding:

Gauges.jpg


nochtans zit m'n cbr redelijk snel net boven het koude bereik. Wat aanduid hier volgens de foto dat dit 70° is . en toch na een aantal km'ers richting de 90° gaat. De vfr750rr is uitgekomen net voor de CBR900RR, zouden deze temp aanduidingen toch mogen overeenstemmen?
 
Aangezien je toch in de buurt woont, kom ik ze wel ff passen onder mijn sp. :9~

Die wielen staan zo hoog op mijn verlanglijstje (de rest van het lijstje heb ik al), maar die zie ik weinig te koop staan voor een schappelijke prijs. Ik houd ze voor de cbr 1000 rr 04-07 dagelijks in de gaten op diverse verkoopsites...
 
Aangezien je toch in de buurt woont, kom ik ze wel ff passen onder mijn sp. :9~

Die wielen staan zo hoog op mijn verlanglijstje (de rest van het lijstje heb ik al), maar die zie ik weinig te koop staan voor een schappelijke prijs. Ik houd ze voor de cbr 1000 rr 04-07 dagelijks in de gaten op diverse verkoopsites...

Haha ik neem aan dat je het over mijn wielen hebt :P Passen mag altijd! Als je ze dan maar heel snel weer terug geeft! ;) Ja die wielen komen niet super vaak te koop.. zeker niet voor een normale prijs.
 
Aangezien je toch in de buurt woont, kom ik ze wel ff passen onder mijn sp. :9~

Die wielen staan zo hoog op mijn verlanglijstje (de rest van het lijstje heb ik al), maar die zie ik weinig te koop staan voor een schappelijke prijs. Ik houd ze voor de cbr 1000 rr 04-07 dagelijks in de gaten op diverse verkoopsites...
Stond op MP 1 die wilde ruilen met bij betaling

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

niet los
 
Laatst bewerkt:
Samen met GB een deal maken

Ja zou kunnen, graag zelfs! Alleen die verkoper wil dus de OEM spullen terug en die heb ik niet!

Zie nu trouwens dat het van een SC59 blade is.. Ik heb de voorpoten en remmen van een SC57 gaat niet passen denk ik?
 
Laatst bewerkt:
Samen met GB een deal maken
Die heb ik al idd, maar de wielen zijn van een nieuwer type blade. Schijven van een sp1 en een 04-07 blade zijn uitwisselbaar...

Maar ik heb voor hem geen originele wielen.

@ Kasprr: Rempomp en klauwen zouden gewoon moeten passen. Alleen heb je een radiaalombouw nodig voor de klauwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan