Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allen..

Mijn undertail vandaag ook klaar gemaakt. Nu alleen nog sleufjes maken voor de nr plaat montage




Ben er weer tevreden mee zo..
 
Thnx allen..

Poeh, ik kan ook al niet wachten tot het betere weer zich aandiend! Hoeft van mij geen 20 graden te zijn ma zo rond 12 á 15 ongeveer is toch wel zo aangenaam haha..
 
Idd, wegen liggen nu weer vol met pekel, rijden zit er voorlopig nog even niet in :/ Maaarrr, de pasbussen voor de achterbrug zijn onderweg *O*
 
Yep, overal. MF was ff gecrashed, denk dat posts na een bepaalde tijd pleite zijn. Wellicht komen die nog terug, en anders is al het bewijsmateriaal vernietigd... :+
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen die de knipperlichtschakelaar van een SC28 wel eens los/open hebben gehad?

Ik heb het probleem dat als de motor een paar dagen stil heeft gestaan en ik de motor dus weer wil gebruiken dat bij vochtig weer het lang duurt voor de knipperlichten aangaan na inschakelen van de schakelaar. Dus ik schakel de schakelaar van de knipperlichten in. en dan duurt het een paar seconden voordat de lichten gaan knipperen. zowel op de console bij het stuur als de lichten zelf.
Ik spuit het wel in met sylyconenspray. en dan gaat het wel weer even goed. maar liefst maak ik het open en wil ik zien waar het mis gaat.

Iemand een idee waar ik op moet letten bij het openmaken van deze schakelaar?
 
Je kan 'm iig zo openschroeven, binnenin is alles ook met schroefjes vast. Kan zijn dat de contactpunten wat verweerd zijn of dat het contact op het knipperlichtschakelaartje niet jofel meer is. Bij mij was het de dimlichtschakelaar die niet optimaal meer functioneerde. Het enige wat ik daar aan gedaan heb, is ook met contactspray inspuiten. Dat hielp idd ook maar even, maar daarna gewoon weer herhaald.
Is het knipperlichtrelais nog wel goed en heb je evt ook de stekker nagekeken waarmee de stuurschakelaar aan de kabelboom vast zit? Wellicht zijn die contactpunten ook wat verweerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan