Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er inmiddels ook wel uit, ik ga dit ding bestellen *O*
Duurt wel even, hij is waarschijnlijk pas half maart weer leverbaar.

Helaas geen ruimte voor een brug en de meeste paddockstands die zonder bobbins werken lijken me echt wiebelig (er is me eens een motor ongevallen door een slechte stand, dus ben een beetje paranoid over dat spul ;( )

Ondertussen maar even op zoek naar spulletjes voor het vervangen van de NAKS.

Groetzels!

[afbeelding]
een vader van een maatje van mij heeft zo 1 zelf gemaakt, die krengen zijn echt stevig
 
Ik ben er inmiddels ook wel uit, ik ga dit ding bestellen *O*
Duurt wel even, hij is waarschijnlijk pas half maart weer leverbaar.

Helaas geen ruimte voor een brug en de meeste paddockstands die zonder bobbins werken lijken me echt wiebelig (er is me eens een motor ongevallen door een slechte stand, dus ben een beetje paranoid over dat spul ;( )

Ondertussen maar even op zoek naar spulletjes voor het vervangen van de NAKS.

Groetzels!

[afbeelding]

Da's een mooi ding! :Y

Ik heb een paddockstand zonder bobbins en deze is van het merk bike-lift, deze zijn zeer degelijk en stevig.
 
Da's een mooi ding! :Y

Ik heb een paddockstand zonder bobbins en deze is van het merk bike-lift, deze zijn zeer degelijk en stevig.

Ik heb voor en achter van HBM Machines, ergens eind 2015 gekocht, dus nog niet veel gebruikt, maar beide voetjes zijn van de vloer en dat doen ze goed :)
 
Hoe is je rijstijl? Tot op de randen met bochtenwerk of rijd je veel rechttoe rechtaan werk? Met welke merken en types band heb je ervaring?

Om ff een voorbeeld te geven... Ik rijd voornamelijk rechttoe rechtaan, daarvoor is het voor mij beter om een sport-toer band met een harder middenvlak te nemen ipv een sportband. Had voorheen de Conti Sport Attack, maar die reed ik in no time glad.

Ik heb daardoor gekozen om de Conti Road Attack 2 Evo te nemen voor het nieuwe seizoen... :] Deze band kwam als beste naar voren in het bandenadvies-topic :)


Ik ben benieuwd naar je bevindingen :Y Ik heb net mijn 2de sport attack laten monteren.. De eerste was op na 8000km.. Vond het zelf wat vlot, maar wel een fijne band.

Ik heb zelf één of andere merkloze paddock stand,maar doet prima wat ie moet doen.. Voor het gemak overweeg ik nog wel om plaatjes aan de brug te lassen voor bobbins.
 
Middag :W

Vandaag was het eindelijk zover, de SP2 achterbrug is gemonteerd. Wat een takkewerk om de as los te krijgen zeg, ding zat muur en muurvast B| Echt als een bezetene op dat ding aan het rammen geweest, een zware hamer overleefde het zelfs niet :o

Voor...
1k0.jpg


Nieuwe schokdempert :)
1k0.jpg


Nieuwe bobbins :)
1k0.jpg


En het eindresultaat... *D *O*
1k0.jpg
 
Mooi Bassie! *O* :9~

Alleen super irritant dat die as zo vast zat. B| :X
Kon m toen gelukkig bij mijn achterbrug zo los draaien wat ik niet verwachtte.
Heb je uiteindeljk de luchttol erop gezet?
 
Middag :W

Vandaag was het eindelijk zover, de SP2 achterbrug is gemonteerd. Wat een takkewerk om de as los te krijgen zeg, ding zat muur en muurvast B| Echt als een bezetene op dat ding aan het rammen geweest, een zware hamer overleefde het zelfs niet :o

Voor...
Nieuwe schokdempert :)
Nieuwe bobbins :)
En het eindresultaat... *D *O*
Het blijft een hele mooie fiets :9~
 
Middag :W

Vandaag was het eindelijk zover, de SP2 achterbrug is gemonteerd. Wat een takkewerk om de as los te krijgen zeg, ding zat muur en muurvast B| Echt als een bezetene op dat ding aan het rammen geweest, een zware hamer overleefde het zelfs niet :o

Voor...
[afbeelding]

Nieuwe schokdempert :)
[afbeelding]

Nieuwe bobbins :)
[afbeelding]

En het eindresultaat... *D *O*
[afbeelding]

Pracht fiets Chris. Wordt tijd voor een M&G bij je thuis en dat ik weer mag proberen een wheelie te maken :+
Gelukkig dat je de as los kreeg. Zou balen zijn als je die pracht SP2 vork niet zou kunnen gebruiken. Gaat om de details. Daarom koos ik voor de 954, een mooiere vork dan de 929. In mijn ogen dan.
Geniet maar van je brommert. Maar overbodig om dat te zeggen.
 
Pracht fiets Chris. Wordt tijd voor een M&G bij je thuis en dat ik weer mag proberen een wheelie te maken :+
Gelukkig dat je de as los kreeg. Zou balen zijn als je die pracht SP2 vork niet zou kunnen gebruiken. Gaat om de details. Daarom koos ik voor de 954, een mooiere vork dan de 929. In mijn ogen dan.
Geniet maar van je brommert. Maar overbodig om dat te zeggen.


Klopt, de achterbrug van de 929 is niet zo netjes als die van de 954 idd :(
 
Pracht fiets Chris. Wordt tijd voor een M&G bij je thuis en dat ik weer mag proberen een wheelie te maken :+
Gelukkig dat je de as los kreeg. Zou balen zijn als je die pracht SP2 vork niet zou kunnen gebruiken. Gaat om de details. Daarom koos ik voor de 954, een mooiere vork dan de 929. In mijn ogen dan.
Geniet maar van je brommert. Maar overbodig om dat te zeggen.
Thanx Harry, was idd beter dat de as er uiteindelijk uit kwam. De draad in het frame voor die stelschroeven begon al gaar te worden, we konden die er niet meer in terugdraaien. We moesten dus wel doorgaan, nadat die er uit was konden we die draad weer straktrekken. De montage van de brug zelf was in no time gemonteerd.

@ de rest: Thanx, ben er erg content mee. Alleen de voorpartij nog en is ie klaar, eind is in zicht *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan