Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker, nou hoorde ik dat leveringen (van Brembo) vanuit Italië al enorm lang kunnen duren. Maar las ook op het rc51-forum dat Harris Performance overgenomen is door Enfield India (geen idee wanneer) en dat dat ook voor vertragingen kon zorgen...
 
Laatst bewerkt:
Lijkt er op, draad-tandjes zaten niet alleen op het eind, maar op iedere hoek over de hele lengte ervan...

Heb zelf ook een draad-tap-setje, die dingen doe je dan in een houdertje om ze te gebruiken. Maar deze pak je gewoon los in de hand en ga je met de juiste maat vertanding langs de draad schrapen.
Heb nog ff gekeken of ik 'm tegenkwam bij gerelateerde afbeeldingen van jouw linkjes, maar :N

Edit: Heb het even opgezocht, het is idd, wat rayke22 eerder zei, een draadvijl.

draadvijl - Google zoeken

Heb ik toch nog iets onthouden van die praktijklessen op school ;) _O-
 
Zeker, nou hoorde ik dat leveringen (van Brembo) vanuit Italië al enorm lang kunnen duren. Maar las ook op het rc51-forum dat Harris Performance overgenomen is door Enfield India (geen idee wanneer) en dat dat ook voor vertragingen kon zorgen...


Ja dat geloof ik graag. -O-
Maar t is nu onderweg?
Of weet je niet of het juiste verstuurd is? :+
 
Vermoed van wel, heb verder niets meer in bestelling staan en zag mijn naam met de Engelse aanhef mr. vermeld staan :P Volgens FedEx zou het over een paar dagen binnen zijn. *D
 
Kreeg zojuist een sms van FedEx, volgens mij zijn mijn rempotjes eindelijk onderweg... *D (Maar ik *O* nog niet te vroeg)

altijd leuk, spulletjes onderweg :)

ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe krukas + glijlagers en bloklagers opgehaald voor de CB750.

Vandaag verwacht ik een aantal flessen dasty om het blok te cleanen, en als het goed is brengt Roukama vandaag een hoofdpakkingset.
Blokboutenset had ik ook al binnen, dus ik kan bijna weer beginnen met opbouwen :)

* oja, er wordt wel weer bevestigd dat motorrijden een dure hobby kan zijn :+
 
Laatst bewerkt:
altijd leuk, spulletjes onderweg :)

ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe krukas + glijlagers en bloklagers opgehaald voor de CB750.

Vandaag verwacht ik een aantal flessen dasty om het blok te cleanen, en als het goed is brengt Roukama vandaag een hoofdpakkingset.
Blokboutenset had ik ook al binnen, dus ik kan bijna weer beginnen met opbouwen :)

* oja, er wordt wel weer bevestigd dat motorrijden een dure hobby kan zijn :+
Kijk, lekker bezig. Motorrijden kan idd een dure hobby zijn, ff wat pakkinkjes en boutjes laten de prijs zonder dat je het in de gaten hebt in no time hoog oplopen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik bijna klaar ben met mijn brommert en er weinig uitgaven meer aan ga krijgen *D
 
@srad-rob - projectje op het oog?

Nee, is van de Rickman, vorig jaar was mijn drijfstanglager eruit gelopen, maar ben er bewust mee doorgereden op een 'motorweekendje' omdat ik geen tijd had om in 3 dagen een blok te splitsen.
Heb toen de krukas naar de klote geholpen, en ben pas begonnen met uit elkaar halen, omdat dat eerst niet lukte vanwege mijn operatie in November. :)
 
Kijk, lekker bezig. Motorrijden kan idd een dure hobby zijn, ff wat pakkinkjes en boutjes laten de prijs zonder dat je het in de gaten hebt in no time hoog oplopen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik bijna klaar ben met mijn brommert en er weinig uitgaven meer aan ga krijgen *D

bijna klaar is liegen tegen jezelf he ;) dat zei ik 2 jaar geleden ook over de fireblade. Inmiddels een quickshifter, wave schijven voor en achter, andere uitlaat demper verder :+
 
Nee, is van de Rickman, vorig jaar was mijn drijfstanglager eruit gelopen, maar ben er bewust mee doorgereden op een 'motorweekendje' omdat ik geen tijd had om in 3 dagen een blok te splitsen.
Heb toen de krukas naar de klote geholpen, en ben pas begonnen met uit elkaar halen, omdat dat eerst niet lukte vanwege mijn operatie in November. :)
Ik bedoelde de reactie op de t500 in onderdelen.
 
Ze zijn binnen.... *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
1k0.jpg
 
Heb ze net ff op de plek gehouden voor op de kroonplaat, denk dat dat er wel gaaf uit komt te zien. Binnenkort even de kroonplaat loshalen, aan de voorkant in de rand gaatjes boren en voorzien van een draad :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan