Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die mirror block off plates zullen toch ook wel op meerdere modellen passen? Of zit er een verschil in de h-h maten van de spiegels van de sc28/sc33-sc33(98-99)?

Edit: Per, kan je maat Sjaakie dat niet ff opmeten, weet je gelijk of er een verschil is en hoe groot het verschil is tov jouw sc28.
 
Laatst bewerkt:
Die mirror block off plates zullen toch ook wel op meerdere modellen passen? Of zit er een verschil in de h-h maten van de spiegels van de sc28/sc33-sc33(98-99)?

Edit: Per, kan je maat Sjaakie dat niet ff opmeten, weet je gelijk of er een verschil is en hoe groot het verschil is tov jouw sc28.
Hoeft niet, is gewoon zo.
 
Bonjour :W

Hoe gaat het hiero met iedereen?

Met mij lekker druk, dus niet zoveel aanwezig hier.
Als het straks weer beter weer wordt, dan ga ik ook weer een motortje klaarmaken om een beetje mee in de buurt rond te tuffen ;)
Voor de rest druk thuis en op mijn werk, kleine gaat ook alles goed mee *D

:j
 
Bonjour :W

Hoe gaat het hiero met iedereen?

Met mij lekker druk, dus niet zoveel aanwezig hier.
Als het straks weer beter weer wordt, dan ga ik ook weer een motortje klaarmaken om een beetje mee in de buurt rond te tuffen ;)
Voor de rest druk thuis en op mijn werk, kleine gaat ook alles goed mee *D

:j
Hey Rick :W

Mooi dat het lekker gaat met de kleine *D Wat gaat het voor motor worden Rick?
 
Bonjour :W

Hoe gaat het hiero met iedereen?

Met mij lekker druk, dus niet zoveel aanwezig hier.
Als het straks weer beter weer wordt, dan ga ik ook weer een motortje klaarmaken om een beetje mee in de buurt rond te tuffen ;)
Voor de rest druk thuis en op mijn werk, kleine gaat ook alles goed mee *D

:j
goed om te horen Rick
 
hei,dank u voor de tips..ga dan waarschijnlijk toch voor een superbike kit i.p.v. clipons; tis als dat tegenvalt en je dan toch breed stuur moet zetten dan word het beetje kostelijk ;-)! op mijn vorige moto's reed ik altijd met van die bar-end spiegels en eigenlijk zie je daar meer in als de originele,trilt ook minder..
heb vooraan een bridstone s20 en achteraan s20 evo gemonteerd en moet zeggen (als die hard pirelli man) banden zijn goed,voel heel fel het verschil met de diablo's wat erop lagen,veel sneller warm,vooral 's morgens voel je dat verschil..nu nog eens circuit dagje ;-)
grtz
 
hei,dank u voor de tips..ga dan waarschijnlijk toch voor een superbike kit i.p.v. clipons; tis als dat tegenvalt en je dan toch breed stuur moet zetten dan word het beetje kostelijk ;-)! op mijn vorige moto's reed ik altijd met van die bar-end spiegels en eigenlijk zie je daar meer in als de originele,trilt ook minder..
heb vooraan een bridstone s20 en achteraan s20 evo gemonteerd en moet zeggen (als die hard pirelli man) banden zijn goed,voel heel fel het verschil met de diablo's wat erop lagen,veel sneller warm,vooral 's morgens voel je dat verschil..nu nog eens circuit dagje ;-)
grtz


Welke diablo's lagen eronder?
 
hei,dank u voor de tips..ga dan waarschijnlijk toch voor een superbike kit i.p.v. clipons; tis als dat tegenvalt en je dan toch breed stuur moet zetten dan word het beetje kostelijk ;-)! op mijn vorige moto's reed ik altijd met van die bar-end spiegels en eigenlijk zie je daar meer in als de originele,trilt ook minder..
heb vooraan een bridstone s20 en achteraan s20 evo gemonteerd en moet zeggen (als die hard pirelli man) banden zijn goed,voel heel fel het verschil met de diablo's wat erop lagen,veel sneller warm,vooral 's morgens voel je dat verschil..nu nog eens circuit dagje ;-)
grtz
die banden heb ik ook en je mag tutoyeren hoor
 


Sowieso dikke thumbs up voor het delen van de link.. *O*

Moet toch wel een beetje cynisch lachen ook, dat juist bij mijn kappen geen kleur nr staat :r ben al zo lang op zoek..

Anyhow... Dankzij de kap die ik van Midlifecrisis over heb gekocht, die dus van het eerste model is. Weet ik dat het 92'er wit, hetzelfde is als het 95'er urban tiger wit. :Y
Hier ga ik dan maar een busje van laten maken om mijn krassen bij te werken, en mijn seat cowl mee te spuiten. (nog zoekende naar een slot/tussen kapje).

Daarmee dus ook duidelijk dat ik niet mijn originele kappen ga vervangen. Sticker set die gekocht heb is prima! Maar wijkt wel net ff af van origineel. Als ik alles zou vervangen is het geen probleem, maar hou nu toch ff vast aan OEM. Ik zal zo ff een foto plaatsen van de vervangings decal.
 
@Oerblade:

Ik blijf het echt een baas van een blade vinden!! 8-) :} lekker uniek, en verzorgd.

@MvEssen:

ook een ander aanzicht foto van de nieuwe spiegel(s)? :Y
 
@GB

Ja en nee.. ze komen echt wel aardig overeen, maar in mijn ogen voor een gedeeltelijke vervanging niet.



Foto is nu een beetje ongelukkig qua belichting, maar vooral het rood/oranje is iig anders
 
Laatst bewerkt:
@GB:
Ook niet helaas...
Alleen kleine reminder die mij nu ook net te binnen schiet :X Kappen set is ook niet origineel hé.. kappen set is van 95 en de moto van 92. Dan nog zou zo'n sticker wel prettig zijn daar niet van.

Ik heb ook mijn seat cowl weer geschuurd.. Na aanschaf toch iets te fanatiek geweest om m gauw af te krijgen, dus hij zat vol schuurkrassen en andere narigheid..


En nu weer mooi glad voor een nieuwe primer 8-)


Maak het nu ook af, door een klein paars vlak op de cowl te spuiten, dito aan de tank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan