Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd gezeik met ali expressie hier, ebay nooit gezeik en snelle levering, maar ali expressie altijd te laat
 
Laatst bewerkt:
Daar zijn we weer! *O*

@Joep: Zullen we een lijstje bijhouden voor die meeting volgend jaar?

@GB: Ik zag foto's van dat nieuwe boothuis voorbij komen ja, ziet er wel mega vet uit!

Waar doen jullie IBT'en? Ik heb net een tweedaagse gehad, nu ergens in januari weer..

Met die remblokken, ik had in mijn oude klauwen een setje SBS HS blokken geplaatst, bevielen me ook erg goed! (iets van 65 euro voor L&R via eBay.de.)

[afbeelding]

In die nieuwe Brembo klauwen de std meegeleverde blokken, nog niet echt mee gereden dus ben benieuwd!


Ik heb hier overheen gelezen zie ik :X

Ik kan mijn eerste post na de OP wel aanpassen en daar de gegevens van een eventuele meeting wel bijhouden :)
 
Ff een vraagje... Als ik de maat ga opmeten van kuipbouten, dan neem ik aan dat ik buiten de dikte, alleen de lengte moet meten van de draad en niet draad + kop toch? Wil nl wel de juiste lengte aan bouten bestellen...
 
Ff een vraagje... Als ik de maat ga opmeten van kuipbouten, dan neem ik aan dat ik buiten de dikte, alleen de lengte moet meten van de draad en niet draad + kop toch? Wil nl wel de juiste lengte aan bouten bestellen...

Vanaf onder de kop tot het einde is de lengte in mm.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier overheen gelezen zie ik :X

Ik kan mijn eerste post na de OP wel aanpassen en daar de gegevens van een eventuele meeting wel bijhouden :)

Volgens mij is dit het lijstje tot nu toe:

Meeting 28 mei 2017 (verdere details volgen):

Aanwezig:
1. Kasprr
2. Srad-rob
3. Oerblade
4. Ghetto Bassie
5. Roytjuuh1
6. Melvincent
7. Spree
8. Orbity

Ovb:
1. Paulusssttt
 
Volgens mij is dit het lijstje tot nu toe:

Meeting 28 mei 2017 (verdere details volgen):

Aanwezig:
1. Kasprr
2. Srad-rob
3. Oerblade
4. Ghetto Bassie
5. Roytjuuh1
6. Melvincent
7. Spree
8. Orbity

Ovb:
1. Paulusssttt
Ovb: 2. Vuurmesje met neef
 
Laatst bewerkt:
:^

Geloof dat ie van mij, vlak voordat ik 'm kocht, een beurt gehad heeft. Rijd nu al sindsdien met die bougies rond (jaartje of 4 nu). Maar ik rijd misschien rond de 3000 km per jaar ofzo, dus kunnen ze nog wel even mee :]
 
Avond. :W

Ff een vraagje.
Ik merk dat mn accu niet/nouwelijks bijgeladen word.
Reed dus net naar huis met een lege accu en dat was geen pretje. -O- :o
Zou dat aan de spanningsregelaar kunnen liggen of heeft dat niks met het bijladen te maken?
Zo niet dan zal t mn dynamo zijn?
 
Laatst bewerkt:
Avond. :W

Ff een vraagje.
Ik merk dat mn accu niet/nouwelijks bijgeladen word.
Reed dus net naar huis met een lege accu en dat was geen pretje. -O- :o
Zou dat aan de spanningsregelaar kunnen liggen of heeft dat niks met het bijladen te maken?
Zo niet dan zal t mn dynamo zijn?

Of een defecte accu?

Moest zaterdag bij de tank de motor aandrukken (alleen :( ) moet ook nog uitzoeken wat er loos is, zelfde verhaal als bij jou, 1 van alle opties dus...
 
Laatst bewerkt:
Of een defecte accu?

Moest zaterdag bij de tank de motor aandrukken (alleen :( ) moet ook nog uitzoeken wat er loos is, zelfde verhaal als bij jou, 1 van alle opties dus...


Klopt. Had twee jaar terug (of waren het er drie?) ook problemen. Stond stil in Zwolle en kon 500 meter lopen naar Kalsbeek. Daar even aan de snellader gezet en terug naar huis gereden. Zolang het reed ging het wel. Dus dacht aan de sr. Die vervangen. Een ritje gereden en alles werkte. Probleem opgelost dacht ik. Twee weken later naar Almere en bij rotonde pruttelen en bijna afslaan. Dus op het gas houden. Op terugweg gelijk starten dus kon wegkomen. Maar bij stoplicht sloeg motor af en niet meer aan de praat te krijgen. Gelukkig lid van de KNMV met pechhulp. Dus grote sleepwagen kwam met snellader. Accu opgeladen en kon naar huis komen. Nog even tanken en niet meer aan de praat te krijgen dus kon 1 km duwen. En dan ben je niet zo blij met een blade. Dus dan maar de dynamo vervangen. Heb er eentje uit Amerika met 3 dubbele ( of meer?) isolatie en 5 jaar garantie. Beter dan de OEM iig. Leek ook goed te gaan tot op een ochtend de motor niet wilde starten. Was vergeten het aan de druppellader te hangen. Bleek dus de accu verrot te zijn. Inmiddels alles nieuw dus geen problemen meer, en dat al een paar jaar.

Heb inmiddels de bougies er een jaar of 6 inzitten. Start en loopt nog steeds goed dus waarom vervangen? Zit nagenoeg op 100k km. Eens kijken of ik bij bedrijfje in Duitsland het blok kan opkrikken. Beetje boren, beetje andere nokkenas en beetje electronisch pimpen. Beetje meedoen met de grote mannen op de 1000RR met rond de 200 pk. Niet omdat het moet maar omdat het kan. Maar kan ook zomaar dat ik die laatste jaartjes dat ik nog rij het zo laat. Hangt dus van stemming af.
 
Nee de accu is al vernieuwd.
Als jij de motor aan kon duwen en gewoon rijden zal je accu iig opladen dus misschien dat ie bij jou gewoon eens lekker opgeladen moet worden?

Ik reed rond 18:30 naar huis en eerst viel mn display uit en daarna had ik geen licht meer en aangezien de 954 geen carbs heeft hield de injectie t ook voor gezien na die eerst op 3 poten liep en toen op 2 en uiteindelijk gewoon niks meer deed.
Er is dus wat meer ad hand.
Net nog even gemeten op de accu en ik heb netjes 12,7V stationair alleen bij toeren loopt de voltage niet op?
Heb m even tot 6k rpm gehad en dan zou de meter rond de 13/13,5V aan moeten geven toch?

Klopt t overigens dat de dynamo in de olie staat?
Ik zou even de deksel eraf liften om te kijken of ik wat kon vinden maar t verbaasde me dat er olie uit liep?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan