Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Ik woon in Australie, misschien dat daar verschil in zit.. Ik wacht nu al weken op een voetpakking..
Dat zal het wel zijn, de meeste pakkingen had ik een poosje geleden binnen 2 dagen binnen, moet toevallig wel op voorraad zijn bij de importeur.

Iemand hier die weet welk model/jaar GS/GSX de 18mm pistonpen heeft met een wanddikte van 3.5mm?
Meteen ff en pistonpen van een '80er blok gemeten, die is 2,5mm wanddikte (en 18mm diameter natuurlijk)

Edit;

Nog ff verder gekeken maar van '79 t/m '80 zijn allemaal gelijk dus bij een GS1000 ga je ze niet vinden.
Een Wiseco pen van een 1085 kit gemeten en daarvan loopt de boring taps, wanddikte van 2mm naar 3mm. Maar die zijn wel langer dan de originele pennen..
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier die weet welk model/jaar GS/GSX de 18mm pistonpen heeft met een wanddikte van 3.5mm?

Zijn die niet aftermarket? Die bij de bigbore van m'n EFE blok zaten waren ook dikker als standaard. Ik zou sowieso naar aftermarket kijken als ik nieuwe nodig had voor een opgefokt blok, APE bijvoorbeeld.
 
Dat zal het wel zijn, de meeste pakkingen had ik een poosje geleden binnen 2 dagen binnen, moet toevallig wel op voorraad zijn bij de importeur.


Meteen ff en pistonpen van een '80er blok gemeten, die is 2,5mm wanddikte (en 18mm diameter natuurlijk)

Edit;

Nog ff verder gekeken maar van '79 t/m '80 zijn allemaal gelijk dus bij een GS1000 ga je ze niet vinden.
Een Wiseco pen van een 1085 kit gemeten en daarvan loopt de boring taps, wanddikte van 2mm naar 3mm. Maar die zijn wel langer dan de originele pennen..

Dank je!
 
Zijn die niet aftermarket? Die bij de bigbore van m'n EFE blok zaten waren ook dikker als standaard. Ik zou sowieso naar aftermarket kijken als ik nieuwe nodig had voor een opgefokt blok, APE bijvoorbeeld.
Ik kan geen goede vinden.. Wat ik kan vinden zijn te kort, of heel erg duur..
Ik heb de standaard GS pinnen, maar ik heb ook een paar 3 of 3.5mm liggen, geen idee waar die uit komen..

Ik zat te kijken naar pinnen van een GSX1100 Katana, die met de 493 drijfstangen, daar heb ik een partnummer van gevonden, dat zal toch wel sterk genoeg zijn?

Zal nog eens rond kijken..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog veel GS 750 onderdelen te koop:

Verder nog de remschijven voor en achter, het chromen afdekplaatje van het T-stuk, de koplamphouders, de middenbok, het motorblok, ….
 
Dit is niet mijn motor, maar ik zag hem te koop staan op Facebook. Misschien wel leuk voor iemand hier dacht ik zo.
De prijs is vriendelijk!
 
Voor de agenda:
4F241571-FE4A-4A0C-9E22-B95EF125FEEF.jpeg
 
Vraag, wie heeft er nog een dynamodeksel van een GS1000 liggen?
Graag zonder deuken en diepe krassen, het is voor een restauratieproject.
Classic Ten GT parts heeft nog een gebruikte liggen,de staat zou je moeten vragen,is overigens ook nog nieuw te koop bij CMSNL,
kost 223,85 plus verzendkosten,maar het is zonder embleem,dat komt er dan nog bij.
 
Laatst bewerkt:
Classic Ten GT parts heeft nog een gebruikte liggen,de staat zou je moeten vragen,is overigens ook nog nieuw te koop bij CMSNL,
kost 223,85 plus verzendkosten,maar het is zonder embleem,dat komt er dan nog bij.
Aha, thx, ja nieuw kan je 'm zelfs nog gewoon via de dealer krijgen. Eerst maar 's CSP contacten :Y
 
Ik wist wel dat ie bestond, maar nooit gedacht dat er enige activiteit was. Jammer dat het september is, dat is de piekperiode op het werk, ben zelden in Nederland in september.
 
En ik kan je vast vertellen dat aanmelden via het contactformulier niet gaat lukken. Ik heb mij aangemeld via een emailadres wat ik vond op een of andere site. Ik dacht iets van een of andere klassieker site.


Gevonden. Op motorfietsweb. gs-ownersclub.tk
 
Zijn hier nog ES rijders met wat spare lingerie bevestigingrubbers. Inmiddels via diverse kanalen rubbers ontvangen. Ondanks toezeggingen dat het de juiste zouden zijn toch verkeerde maat ontvangen. Zie afbeelding voor de juiste maat.

CSMNL heeft ze niet meer, net zoals de meeste dealers en Biggelaar.
8BE0A493-DCB9-4D33-9293-0181029756A2.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan