Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Jazeker, ik gebruik ze toch niet meer

ik kan je geen pb sturen

D3190F58-8EE1-4930-9657-50A176D8A922.jpeg
 
Classic Ten GT parts heeft nog een gebruikte liggen,de staat zou je moeten vragen,is overigens ook nog nieuw te koop bij CMSNL,
kost 223,85 plus verzendkosten,maar het is zonder embleem,dat komt er dan nog bij.

Thx voor de tip, prima mailcontact met Marcel gehad en cover bij 'm besteld :t
 
Als het partnr. 09329-08003 is zouden ze misschien nog wel nieuw te krijgen zijn.. via Alpha-Sports.com zijn ze nog te krijgen, meestal zijn ze dan in NL ook nog wel via de dealer te vinden.
Dealers hebben ze niet meer of stuurde de grotere variant op. CMSNL heeft nog 1 stuks. Maar Alpha kende ik niet, die ga ik checken. Thanks!
 
Dealers hebben ze niet meer of stuurde de grotere variant op. CMSNL heeft nog 1 stuks. Maar Alpha kende ik niet, die ga ik checken. Thanks!
Let goed op, voordat je wat besteld en betaald. Grote kans dat je dan alsnog te horen krijgt dat het niet meer leverbaar is.

typ het onderdeel nr. Eens in op eBay, soms komt daar nog eens een oude voorraad naar boven inbijvoorbeeld Polen ofzo
 
Dit weekend eindelijk flink kunnen doorwerken aan de achtervering van de gs.

Voor de puristen zal dit niet mooi zijn, want we zit een moderne monoshock op nu...



Op het filmpje test ik de stevigheid en veerweg alleen even haha
 
Dit weekend eindelijk flink kunnen doorwerken aan de achtervering van de gs.

Voor de puristen zal dit niet mooi zijn, want we zit een moderne monoshock op nu...



Op het filmpje test ik de stevigheid en veerweg alleen even haha
Die monoshock moet je eigenlijk op de weg uitvogelen of je dat goed hebt gedaan, een cm verschil in hefboom kan een te stugge of een te slappe vering opleveren..
Ik heb monoshock in mijn 1000 gebouwd.
 
Iemand hier die een pistonpen (wrist pin) van een GSX1100 heeft liggen en die wat op wil meten voor mij? De lengte en de wanddikte..

Mijn dank is evenredig aan uw goedheid.

Ik moet nieuwe pennen bestellen, maar ik weet de maten niet.
Ik heb een set nieuwe pennen van een Hayabusa, maar die zijn 5mm te kort..
 
Ik zag vandaag een motor waar ik wel gecharmeerd van was, ik had er nog nooit van gehoord, en nog nooit gezien..


Iemand hier die ooit zoiets gezien heeft?
Ook eens een proefritten op gemaakt.
Ik vinnum ook leuk, degelijk blok, cardan.
Voelt wel een beetje log aan, rijd al een toer/ cruiser.
Meen ook iets te herinneren wtb doorroesten tank, goed op letten dus
 
Blok is bulletproof en sterk, cardan is fijn onderhoud vrij, de afwerking van de fiets is voldoende maar zeker niet meer. Vering is onder de maat. Slap en deinen.
Ik heb er een paar keer op proefgereden maar heb uiteindelijk voor een veel beter rijdende BMW k1100rs gekozen.
 
Hallo Leute!

Tijdens het reviseren van mijn achterremklauw is me ontluchtingnipple afebroken. Het uitboren ervan is niet geheel vlekkenloos verlopen. Ik zoek dus een vervanging. De motorcenter in mijn buurt kan er geen in hun database vinden (alle slopen in NL volgens hen). Weten jullie misschien nog een adressje ergens in het zuide van nederland? Of weten jullie welke remklauwen van andere motoren er nog meer oppassen (misschien een upgrade:)).

Het gaat om een GS550L uit 81.

Groet,

Stephan
 
Terug
Bovenaan Onderaan