1 dikke 1000 op weg naar het hoge noorden!
Succes ermee KwaSuz!
Succes ermee KwaSuz!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je het knipper relais nog kunnen testen?Kan ik mooi focussen op de andere GS1000!
Hij is zo lelijk dat hij mooi is,helemaal mellow yellowZo’n GSX valt haast niet te verzieken he, maakt niet uit wat je doet, die tank, koplamp en kont zijn gewoon supermooi.
Die van mij vind ikzelf ook gewoon de mooiste motor ooit
Bekijk bijlage 1518391
Zou maar eens een lektest laten doen,dan weet je hoe de inwendige staat is.Gisteren is de Sparcon elektronische ontsteking ingebouwd in mijn GS550. Man, wat gaat zo een ding daar mooi van lopen zeg. Nu waren mijn puntjes zodanig versleten dat zij zelfs na het volledig verdraaien van de grondplaat niet meer op tijd te zetten waren, maar toch...
De rit naar Friesland was even afzien. Boven de 4000 toeren ging de motor stevig inhouden, dus niet harder gereden dan 90, dan ging het nog wel. Na montage van de ontsteking start het ding als je maar naar de knop kijkt, en het inhouden is volledig verdwenen. Wat wel gebleven is, is het moeizaam op toeren komen. De toerenteller vliegt nou niet echt omhoog, zal ik maar zeggen. Ik vrees dat de motor toch wat extra aandacht nodig heeft, en ik beschik gewoon niet over de kennis en vaardigheden om dat blok open te gaan maken. Mijn verstand zegt dat het het beste is om hem te verkopen aan een liefhebber die dat wel kan, maar als ik het ding dan weer zie staan......
Moeilijk.
Ja zuigerveren van motoren uit deze periode waren af fabriek al niet geweldig,zal inmiddels wel nodig zijn een revisie uit te voeren.Compressie is laag, maar gaat omhoog als je wat olie in het bougiegat spuit, dus ik ga er van uit dat op zijn minst de zuigerveren vervangen moeten worden. Is ook niet zo gek na bijna 90.000 km. Maar het ding is in zo een geweldige staat, en heeft mij vorig jaar ruim 3200 km heen en weer naar Monaco gesleept zonder problemen....
Lang leve de tweetakt!!!
Is het niet een beter idee om eens uit te zoeken wat een revisie kost,toch wel zonde als de motor verder ok isDaar ben ik ook bang voor. Ik beschik niet over de vaardigheid dat zelf te doen, dus kan hij beter naar een liefhebber die dat wel kan. Ga binnenkort maar eens wat foto's opzoeken voor een advertentie.
Ander blok geen optie dan ?Daar ben ik ook bang voor. Ik beschik niet over de vaardigheid dat zelf te doen, dus kan hij beter naar een liefhebber die dat wel kan. Ga binnenkort maar eens wat foto's opzoeken voor een advertentie.