Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Present op de Zondag op Assen, en ook bij de afsluiter op Brands Hatch ! :)

Gaaf man om de showdown mee te maken. En Brands Hatch blijft een prachtig circuit. Je kan er ook makkelijk een keer helemaal rond lopen. Het is echt prachtig daar :t
 
Gaaf man om de showdown mee te maken. En Brands Hatch blijft een prachtig circuit. Je kan er ook makkelijk een keer helemaal rond lopen. Het is echt prachtig daar :t

Ja, zeker nu Jake Dixon het een beetje spannend gemaakt heeft afgelopen weekend hoop ik dat de beslissing idd pas in Brands valt, echt zin in maar eerst Assen natuurlijk ;)
Ik ben in 1999 als eens in BH geweest bij de WSBK maar volgens mij kon je toen niet helemaal rondlopen, het achterste stuk (Westfield-Dingle Dell) was meen ik afgezet ?
Paar jaar geleden bij BSB in Cadwell Park ook (tussen de Hairpin en Barn afgezet) en op Donington bij de WSBK dit jaar zei iemand dat je ook niet helemaal rond kon, het zou afgesloten zijn bij Coppice ? dat hebben we toen ook maar niet meer geprobeerd, het eerste stuk van de baan was sowieso het vetste, dat gaat best gruwelijk hard naar beneden en omhoog daar :}
 
Heb van het BSB nog niets gezien dit jaar, helaas, maar ben zeker van plan om naar Assen te gaan! Een prachtige, goed gevulde dag met wegraces voor EUR 30,-, dat houdt het nog leuk!
 
Heb van het BSB nog niets gezien dit jaar, helaas, maar ben zeker van plan om naar Assen te gaan! Een prachtige, goed gevulde dag met wegraces voor EUR 30,-, dat houdt het nog leuk!
Niks BSB, we gaan gewoon dijkjes pakken. Je hebt me nog een paar bochten tegoed. _O-
 
Wij gaan een vrijdag. Relaxt trainingen bekijken en wat rondneuzen :P

Vroeger ( schooltijd) gingen we altijd op dergelijke dagen al naar de baan, heerlijk toegankelijk ( zelf met de wsbk was er altijd een "open pit dag "' )

Helaas nu altijd problemen met drukte op het werk op de vrijdag en zaterdag :(

Ga je op de terugweg nog even langs de poetser in de Wijk ? Of heb ik de verkeerde voor me ?!
 
Denk dat je de goede hebt. Meestal blijven we zo lang rondhangen dat we het licht uit moeten doen. En dan traditioneel naar de after-Assen Chinees. Dus de poetser zal het niet worden :)
 
Denk dat je de goede hebt. Meestal blijven we zo lang rondhangen dat we het licht uit moeten doen. En dan traditioneel naar de after-Assen Chinees. Dus de poetser zal het niet worden :)

Jij ook al? Nou dan doe ik dit jaar het hek wel dicht :)
 
Ik ben er alle dagen, op vrijdag in de ambu tussen Ruskenhoek en Ramshoek,
zaterdag en zondag op post 4, dat is net voor de Strubben, de avonden en nachten heb ik dienst in het medisch centrum.
Ik kijk ernaar uit..... altijd weer een feestje!
 
Denk dat je de goede hebt. Meestal blijven we zo lang rondhangen dat we het licht uit moeten doen. En dan traditioneel naar de after-Assen Chinees. Dus de poetser zal het niet worden :)



Hahha nee dan ligt hij alweer te dromen van krasjes weg werken en coatings etc :)
 
Ben zaterdag en zondag in Assen zaterdag de hele dag rondneuzen en eventueel merchandise kopen en zondag vanaf de hoofdtribune voor het gigantische scherm de wedstrijden bekijken. ;)*O*
 
De samenwerking met de volslagen gestoorde Britse officials, artsen en verpleegkundigen maakt de BSB op Assen tot 1 van de leukste evenementen.
Hun gedrevenheid, deskundigheid, maar bovenal hun droge humor maakt het tot een echt feestje.
De organisatie is strak, professioneel, maar daarnaast ook ontspannen, dit in tegenstelling de de IDM, de Duitse club die steeds regeltjes toevoegt, dingetjes op het laatste moment verandert, daar wordt je echt gek van....
Ik hoop weer overbodig te zijn!
 
De samenwerking met de volslagen gestoorde Britse officials, artsen en verpleegkundigen maakt de BSB op Assen tot 1 van de leukste evenementen.
Hun gedrevenheid, deskundigheid, maar bovenal hun droge humor maakt het tot een echt feestje.
De organisatie is strak, professioneel, maar daarnaast ook ontspannen, dit in tegenstelling de de IDM, de Duitse club die steeds regeltjes toevoegt, dingetjes op het laatste moment verandert, daar wordt je echt gek van....
Ik hoop weer overbodig te zijn!
Weet jij Hans of er op de Zondag een open paddock is?
 
Paddock is bij mijn weten altijd open bij BSB.
Ik sta trouwens 3 dagen op De Bult. Topplek, je kunt het halve circuit overzien. En reuze gezellig, met die Engelsen op post!
 
Terug
Bovenaan Onderaan