Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Harrie,
Nou voel ik me wel een beetje op mijn 1000RR pikkie getrapt hoor.;(
Voel in 1 keer een afstand-O-

En wat het uit de kast komem betreft, ach ben 50+ en gescheiden .
Kan gewoon niet echt kieskeurig meer zijn, dus een lekkere zwarte piet 8-)

Ook hier een serieuze regel, heb nooit begrepen waarom 2 fireblade topics.

En vanaf ik weer besloot om een blade te kopen, heb ik me ook een beetje ingelezen in het 1000rr topic.
En daar begrijpen ze het ook niet zo, waarschijnlijk vonden zich een paar te goed voor het 900 topic en zijn het 1000rr topic begonnen.
In mijn ogen blijft een fireblade een fireblade 900 of 1000.
Het 600/1000 topic ( ja die gaan met elkaar om ) zitten nu ook in een gezamelijke app ( vriendin zit erin ) en die nodigen ons ook niet uit als ze gaan karten ofzoiets, dus toedeloe :W

Overigens had soesje toen al een poging daaraan gewaagd om elkaar te "accepteren" en gezamelijk leuke dingen doen en werd resoluut afgewezen daar.

Ik heb geen Blade meer, maar als mijn mening telt dan zeg ik nee. 😃

Al blijf jij "onze" Peter no mather what 😘
 
:j @ Roger,
Toen ik net de 1000 had gekocht en ook daar poste, kwam daar ook de vraag waarom er 2 topics waren, en niemand wist waarom.
Kreeg het idee daar dat ze bijna allemaal vreemd vonden
 
@ Pedro en Rogerno, misschien zijn het nu andere tijden? Pedro heeft een 1000 dus zou daar kunnen polsen?
Wel of niet in 1 topic willen maakt mij niet zoveel uit. Maar misschien hebben anderen wel bezwaren? Weet je alleen als je het vraagt.
 
Toen ik 900 reed, heb ik het ook al vreemd gevonden dat er 2 topics waren.
Maar er waren 1000 rijders die vonden dat beide blade's niet gelijk waren.
Er is volgens mij geen motor hier op het forum die 2 topics heeft.
 
Eigenlijk hetzelfde dat er ineens een 929/954 topic naast het 900 topic moest wezen, aktie snapte ik ook al niet.

Wat Perry zegt, blade is een blade... Al ben ik een ex-blader, vind ik 1 topic ook wel een logische zet... :)
 
Natuurlijk is de 1000rr moderner,maar ik heb me er ook over verbaasd dat er 2 blade topics waren en idd toendertijd de vraag ook gesteld van waarom 2 topics over 1 model motor.
Nu heb je het idee dat hier een 1000rr niet gewenst is en bij het 1000 topic vice versa
Ik vind sommige kleurstellingen van oudere modellen mooi en van sommige nieuwere modellen ook .
Maar dat is persoonlijk ,het blijven nog steeds blaadjes.
En trouwens het 1000rr topic is maar een dooie boel,dus samenvoegen lijkt mij een goed plan.
En het is bijna kerst dus vrede op aarde en tussen de blaadjes evenzo :-)
 
De niet door Baba ontworpen modellen horen hier niet thuis :(:(:(:(


:+:+*O* tuurlijk wel, 1 groot topic is veel leuker :)
 
De niet door Baba ontworpen modellen horen hier niet thuis :(:(:(:(


:+:+*O* tuurlijk wel, 1 groot topic is veel leuker :)
Nou daarom dus 😈😈



Maar zoals GB al zei: wij zijn hier aliens zonder Blades dus ons stem geldt niet :+
Maar 1 topic zou ik zelf ook makkelijker vinden.

( Nu komen de 600RR bezwaar maken let maar op 😂 )
 
Je wilt niet weten wat ik daar allemaal aan onderdelen vandaan hebt gehaald. Tegenwoordig kan je die dingen ook allemaal op aliexpress vinden :)

Lang leve AliExpress :)

vanmorgen 'toevallig' nog originele Subaru verstralers gekocht in Engeland voor de pickup .. helaas geen onderdelen te koop in NL voor mijn auto :(
 
Eigenlijk hetzelfde dat er ineens een 929/954 topic naast het 900 topic moest wezen, aktie snapte ik ook al niet.

Wat Perry zegt, blade is een blade... Al ben ik een ex-blader, vind ik 1 topic ook wel een logische zet... :)

Inderdaad, en dat topic is ook nooit verder gekomen dan deel 4 ofzo..
 
Nou daarom dus 😈😈



Maar zoals GB al zei: wij zijn hier aliens zonder Blades dus ons stem geldt niet :+
Maar 1 topic zou ik zelf ook makkelijker vinden.

( Nu komen de 600RR bezwaar maken let maar op 😂 )

Dan moeten die maar lekker samenvoegen met het cbr600f topic :+

ff serieus: is de 600rr niet een evolutie geweest van de 600f reeks?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan