Als ik jouw ruitje zie, dan heeft ie ook van die “snedes” er in bij de bubble, ziet er goed uit.En zo blijven smaken verschillen. Vind mijn Fabbri best wel mooi en praktisch. Begrijp niet wat je bedoelt met "glooiing" Chris.
Hier zie je het vooraanzicht waarop je het ruitje aardig in beeld hebt.. https://www.motor-forum.nl/media/zandvoort.531572/full
Ben ook geen voorstander van een dekplaatje over je buddy. Mooier vind ik een cowl. Maar i.t.t. wat Chris aangeeft is het echter niet zo snel om te zetten.
Als je een cowl koopt op ebay heb je alleen het denkplaatje en geen binnenwerk. Dat moet je dan ook omzetten. Gaat dus niet alleen om de 2 moertjes losdraaien
maar ook het binnenwerk omzetten. Niet zo spannend allemaal maar je moet het toch even doen. En als de bijrijder een half uurtje moet wachten is de lol van het
samen rijden er mogelijk snel vanaf. Dan maar een brommer extra zodat je beiden gelijk weg kunt als de zin er is. (Kost wat maar heb je ook wat )
Netjes die doorrijders. Ben het zelf niet. De 954 staat lekker in de garage mooi en droog te wezen. Komt er alleen uit als de weg droog is en er geen regen verwacht wordt. En zeker niet met pekel op de weg. Brrrr. Benijd jullie niet als er gepoetst moet worden.
Zie trouwens redelijk standaard fietsen. Kan nog een heleboel aan gepimpt worden.
Rij circuit ja. Ben ook instructeur/voorrijder bij 2TheExperience. Als je een circuitdagje wilt komen doen, kijk dan op de site voor data (komt binnenkort data voor 2019) en als je je dan via mij aanmeldt krijg je een korting. Hoeft niet hoor maar mag wel. Stuur maar een PBtje als je korting wilt.
Tot slot nog even, hierboven al een verhandeling gegeven over mijn mening en motor afstellen. Wil het nu korter houden. De 900 series stonden erom bekend dat die een zwakke/slappe achterdemper hebben. Die zou je wat strakker kunnen zetten. Met wat aanpassingen kan je de voorvering wel redelijk krijgen voor een circuitdag. Dus voor een circuitdagje niet veel aan verspijkeren. Wil je meer dan een circuitdagje en ga je wat serieuzer aan de slag dan zou ik zowel voor als achter modificeren. Met mijn ca 90 kilo had ik wel problemen met de achtervering op de 900 series. Op de 954 niet zo zeer. Voldoet aan mijn rijstijl en met de bandenkeuze Pirelli en Dunlop. Voorkant bij zowel de 900 serie als de 954 geen problemen gehad. Maar heb wel conische balhoofdlagers laten plaatsen.
Die van de 919 had dat toen iig niet en was de bubble een soort van “glooiende” verhoging in de ruit. Maar goed, dat is ook allemaal smaakgebonden.
En idd moet je met de cowl wat meer doen om ‘m om te wisselen, maar is ook geen wereldklus