Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, losse ringetjes bestellen... zelf reeds aan het zoeken geweest maar kon niks vinden.
Niet te krijgen in een set iig. Wat ik weet.

Hmm dat is klote :(

Ik snap het alleen niet dat er voor deze klauwen niks te krijgen is :?
Deze klauwen zitten onder de 929rr en de 954rr maar ook onder de 600rr van 2004 en als ik me niet vergis onder de SP-1

Ik had al even gekeken in het werkplaatshandboek of ik iets van maten van de rubbers kon vinden maar tot nog toe geen succes.


Ik heb de oude gewoon terug geplaatst. Zagen er prima uit en ze werken nu dus ook nog steeds prima. Wel even schoonmaken in een sopje, met afwasmiddel ipv dasty of remmenreiniger, om uitdroging van de rubbers tegen te gaan.

Eventueel staat er in Amerika nog een setje te koop.

Honda CBR929RR, 2000-2001, Front Brake Caliper Rebuild Kit - CBR 929RR | eBay

Zo heb ik het laatst ook gedaan, maar naar verloop van tijd gaan de rubbers iets uitzetten waardoor de zuigers niet meer zo soepel heen en weer gaan als wat zou moeten, daarom zou ik ook graag bij de volgende onderhoudsbeurt de rubbers willen vervangen voor nieuwe.

Nog een tipje voor het schoonmaken: Ik heb mijn klauwen de laatste keer schoongemaakt met een staalborstel (met messing haren) en lampolie, daar krijg je ze ook weer als nieuw mee zonder dat de lak beschadigt :t
 
@Ghetto Bassie

Kan kippie dit ook maken? Gaat dus om de vizierstickers....
ik heb dezelfde helm gekocht en wil ook graag die stickers, maar dan gun ik het kippie liever dan een grote shop in engeland.
Screenshot_2018-12-22-12-07-31.png
 

Bijlagen

  • Screenshot_2018-12-22-12-07-59.png
    Screenshot_2018-12-22-12-07-59.png
    288,2 KB · Weergaven: 14
@Ghetto Bassie

Kan kippie dit ook maken? Gaat dus om de vizierstickers....
ik heb dezelfde helm gekocht en wil ook graag die stickers, maar dan gun ik het kippie liever dan een grote shop in engeland.
Bekijk bijlage 1343467
Dat moet zeker wel lukken, zijn "rechttoe rechtaan" stickers... :Y

Als je de hoogte/breedte weet, dan kan zij het merk/lettertype traceren en omzetten naar een snijbestand...
 
Dat moet zeker wel lukken, zijn "rechttoe rechtaan" stickers... :Y

Als je de hoogte/breedte weet, dan kan zij het merk/lettertype traceren en omzetten naar een snijbestand...
Poeh goeie vraag van die afmetingen en ze lopen niet helemaal recht zeg maar, het is licht gebogen vanuit het midden naar buiten omdat je op je vizier anders van die plooien krijg.
 
Het idee is ontstaan om m'n standaard luchtinlaat filter te vervangen door vier losse, per luchtinlaat.
Weet iemand zo 123 de diameter daarvan, van de luchtinlaten? Kan het via Gooche niet vinden namelijk. (moet namelijk de tank er nog afhalen, maar tank zit vol brandstof want winterstop)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan