Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey bas vraagje: kan je ega ook velg stickers maken. Je weet wel die smalle die je op de rand plakt...
Hangt er een beetje vanaf wat je zou willen... Ze heeft velgstickers sinds kort wel in haar systeem gezet (vorm). Meerdere kleuren op 1 deel (overlopen van de ene naar de andere zeg maar), of teksten er op heeft ze helaas de juiste apparatuur niet voor.
 
:^

De afgelopen dagen helaas wa


Deze week druk geweest met de auto.

Nieuwe waterpomp zit erin en de distributie was gedaan. Uiteraard omdat de boel alweer een tijdje vastgezeten heeft heb ik wat moeten stoeien met wat vastgerotte bouten en moeilijk los te krijgen spullen.

Na 2 dagen en 2 avonden sleutelen alles dichtzitten en toen bleek dat de pomp nog steeds lekte -O-

De pomp zit tegen de zijkant van het blok en aan de bovenkant steekt de pomp uit. Daar zit een gat van +/- 40mm waar een buis in schuift die naar de andere kant van het blok naar de thermostaat loopt: O-ringen waren niet lekker meer.

Het enige nadeel was dat deze O-ringen alleen maar vervangen konden worden door alles weer los te halen! 8)7|(

Ik heb dus feitelijk 2x de distributieriem vervangen in de afgelopen week!

Voordeel is wel dat bij de 2e keer alles veel sneller ging omdat alle boutjes enz. weer lekker fris en gangbaar waren, ik was de tweede keer dan ook in 3 avonden (ongeveer 6 uurtjes) klaar! _O-_O-
Lekker bezig geweest... :t
 
Jep, de busso V6 8-)
Ah een mede-Alfist! 8-)
24v dus, afgaand op je probleemomschrijving? Been there done that, zelfs met de motor los op de werkbank nog een k*twerkje die O ringen...
Ding niet meer in bezit trouwens, nu 5c 20v diesel 210pk/425Nm squadra massimo.8-)

Anyway OT, fireblades it is...:+

Grtz,fRank
 
Oma Sas, *O**O**O*
Van harte gefeliciteerd met je klein kind, alles goed met moeder en kind?

Roy, jij ook van harte gefeliciteerd ouwe puk *O**O**O*
 
Hangt er een beetje vanaf wat je zou willen... Ze heeft velgstickers sinds kort wel in haar systeem gezet (vorm). Meerdere kleuren op 1 deel (overlopen van de ene naar de andere zeg maar), of teksten er op heeft ze helaas de juiste apparatuur niet voor.

Laat ik dat nou net zoeken 😂
 
Hier wordt de blade nog volop (maximaal zo'n 20km per week :') ) gebruikt.
De Rickman heeft dit jaar meer kilometers gezien...
 
Maar de dames staan er nog shiny bij:

full


full
 
wie kan mij helpen hier? ben op zoek naar een vervangend remschakelsetje voor een Fireblade 954rr. iets van Gilles, PP noem maar op. heeft iemand wat liggen? of heeft iemand een linkje waar dat te verkrijgen is? mag ook via PM
 
hallo ik ben Mike. Al even lid van MF maar was vooral actief in andere topics. Nu heb ik mijn vtr firestorm verkocht en had ik eerst een sc33, maar wat lol op gehad maar kzocht toch wat snellers.

de sc33;

maar toen kwam deze op mijn pad.
een 929rr .puig ruitje plus hugger, stalen leidingen rondom. gearindicator, led achterlicht met ingebouwde raw's .seatcovertje . En de Brembo raceremblokken en met Putoline URBF dat er een zeer strak remmetje overblijft.

vorige maand kleppen gesteld en iridium bougies erin gedaan. dit weekend geef ik em nog een oliebeurtje.

hij ziet er niet spectaculair uit kwa kleuren , maar ik vind hem zeer netjes en stijlvol aangekleed.
verder doe ik heel veel zelf kwa onderhoud.




 
wie kan mij helpen hier? ben op zoek naar een vervangend remschakelsetje voor een Fireblade 954rr. iets van Gilles, PP noem maar op. heeft iemand wat liggen? of heeft iemand een linkje waar dat te verkrijgen is? mag ook via PM
Zoek eens op rearset voor jouw type. Op wish, ebay, aliexpress etc zijn er genoeg te vinden. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan