Heb je een andere brandstofkraan dan standaard erop?
In het werkplaatshandboek zie ik namelijk dat de brandstofkraan wel degelijk een vacuümgestuurde kraan is.
Jullie beschrijven precies mijn twijfel
Maar inderdaad: even kijken kan geen kwaad.
Tussenstand carburateurs: uit de sproeiers van carb2 kwam wat vuil.
Kewl, ik ga mijne echt nooit meer weg doenAl die jaren dat ik een SC28 reed nooit problemen gehad. Zelfs een toertocht van 1500 km gereden waarna er 2 liter olie in moest. Wel geschrokken van het verbruik maar geen problemen.
Nou ja.... toertocht? Leek wel 3 circuitdagen achter elkaar. Vandaar het verbruik.
Met de SC50 ook nooit problemen tot nog toe.
Dik 120k km gereden en denk er nu over een onderhoudsbeurtje uit te laten voeren. Kleppen stellen en NAKS vervangen. Verder niets nodig.
Ter info, van de zomer wel olie ververst met nieuw filter. Dus dat ik nou niets doe......
Kewl, ik ga mijne echt nooit meer weg doen
Heb er wel eentje bij, 990 superduke van 2009 opgehaald. Firestorm is weer verkocht...
Lekker voor de toerritjes
Kewl, ik ga mijne echt nooit meer weg doen
Heb er wel eentje bij, 990 superduke van 2009 opgehaald. Firestorm is weer verkocht...
Lekker voor de toerritjes
WelkomGoedemiddag, Ik zal mij eens even voorstellen.
Ik ben niels en sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een iets rammelige CBR900RR FireBlade uit 2001. Hiervoor had ik een CBR600F2 uit 1991 maar die was echt op. In een heeeel ver verleden ben ik ooit actief geweest op dit forum, maar op zowel mijn actieve emailadressen als wat ik denk dat mijn gebruikersnaam was kon ik er niet in en was geen account te vinden, dus daarom een vers account.
Ik heb het apparaat echt heel goedkoop overkunnen nemen met wat gebreken. Verlichting doet raar (knipperlichten branden continue als ik verlichting aanzet enzo), rammeltje nokkenaskettingspanner, continue primende benzinepomp als het contact aan staat etc. Maarja daar was de prijs ook naar.
Ik zie voorop lijstjes met modificaties dus dan zal ik die van mij er ook maar bij zetten:
Powercommander III USB
Sportuitlaat
Voor de rest volgens mij standaard (op een berg kroonsteentjes enzo bij de verlichting na) Ik zal als de zon schijnt even een mooi fototje voor op de voorpagina maken.
Maar man, man, man... zo'n blade gaat wel als de brandweer zeg... HEERLIJK!
Niet zo goed als een KTMWat is de nou dan... beviel die toch niet zo?
En die is bij toeren zeker beter dan een blade?Niet zo goed als een KTM
Welkom hierGoedemiddag, Ik zal mij eens even voorstellen.
Ik ben niels en sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een iets rammelige CBR900RR FireBlade uit 2001. Hiervoor had ik een CBR600F2 uit 1991 maar die was echt op. In een heeeel ver verleden ben ik ooit actief geweest op dit forum, maar op zowel mijn actieve emailadressen als wat ik denk dat mijn gebruikersnaam was kon ik er niet in en was geen account te vinden, dus daarom een vers account.
Ik heb het apparaat echt heel goedkoop overkunnen nemen met wat gebreken. Verlichting doet raar (knipperlichten branden continue als ik verlichting aanzet enzo), rammeltje nokkenaskettingspanner, continue primende benzinepomp als het contact aan staat etc. Maarja daar was de prijs ook naar.
Ik zie voorop lijstjes met modificaties dus dan zal ik die van mij er ook maar bij zetten:
Powercommander III USB
Sportuitlaat
Voor de rest volgens mij standaard (op een berg kroonsteentjes enzo bij de verlichting na) Ik zal als de zon schijnt even een mooi fototje voor op de voorpagina maken.
Maar man, man, man... zo'n blade gaat wel als de brandweer zeg... HEERLIJK!
Welkom hier, dat je maar veel mag posten want het is stil geworden hier.Welkom
Jij niet makker, jij bent zo'n beetje de enige die dit hier onderhoudt.Winterdip Harry...
Hoeveel forumgangers hebben we binnen het Blade 900? En hoeveel zijn actief? Is weleens anders geweest. Leek toen wel faceboek.