Tank hoeft er niet af om het luchtfilter te vervangen.
Krijg elke keer klappen van Hilda. Komt omdat ik haar steeds wil kussen (waar Kees bijstaat natuurlijk) of als ze op de motor zit ik heel hard HILDA roep. In de line up moet ik ook altijd tegen haar achterwiel aanrijden. Trapt er elke keert weer in.Als je klappen van Hilda hebt gekregen kan het alleen maar lekker zijn.
OK. Dus toch anders dan de 954.bij de 929 helaas wel, er is geen scharnier bij de accu bak...
Kijk ook mijn reactie naar srad.Top bedankt man! Nope geen schadefiets geweest, alles goed bekeken een uur op gereden (was een monteur mee die ik ken)
Tevens nog een werkplaats handboek in PDF formaat van de 929? Of ben ik beter af met een Haynes handboek?
En weet iemand waar ik een Duozit cover kan kopen, kan ze niet zo snel vinden, bij MLM is er een aftermarket versie maar die kost snel even 120 euro voor een stukje plastic, een tweedehands vind ik geen probleem heb de rood/wit/paarse kleurstelling. dus qua kleur is er veel ruimte.
Ga er zeker vele mooie kilometers op genieten!
Krijg elke keer klappen van Hilda. Komt omdat ik haar steeds wil kussen (waar Kees bijstaat natuurlijk) of als ze op de motor zit ik heel hard HILDA roep. In de line up moet ik ook altijd tegen haar achterwiel aanrijden. Trapt er elke keert weer in.
Maar heb nog steeds je naam niet dus kan ook niet zeggen de groeten van "Naam". Blijft dan maar bij Midlifecrisis. Motorrijder die hielp bij ongeluk op rotonde Bataviastad helpt ook niet.
Denk dat de manual anders is bij de 929. Zal zelf wel even rondkijken. Motor staat in de garage, zal vrijdag even foto's maken, vandaag niet gelukt en morgen zal het weer niet echt meewerken haha.
Denk inderdaad dat ik het even laat doen bij een lokale motorboer.
Ben blij met mijn blade!
Thanks, 24 uur wachten nu, zit alleen maar het inernet af te gaan voor leuke poespas en informatie over mijn nieuwe motor, moest ik maar werken vandaag ging de tijd wat sneller haha.
Ga niet circuit rijden (nog niet), maar beetje her en der gelezen dat een stuurdemper wel een leuke en waardevolle toevoeging kan zijn voor het 2000 model, iemand ervaring mee?
En is het makkelijk om het luchtfilter te vervangen? Ben een aardige leek als het op sleutelen aankomt (komt wel een werkplaats handboek z.s.m.) ergens gezien dat de tank er af moest.
Anders laat ik het even bij Barbier of Ten Kate doen, is in de buurt, maar ja kost wat meer........
Ik ken dat,
toen ik weer heropgestapt ben, op een fireblade sc28, heb ik hem in de tuin in het zonnetje gezet,ben ik op een stoel gaan zitten kijken.
Ik geloof dat ik wel 100 keer gezegd heb: Wat een ding he?, mijn vrouw werd knettergek van me.
En om de 5 minuten weer op mijn knieën ernaast om alles nog eens te bewonderen.
Dank je voor het delen. Zullen ze leuk vinden als ik nu nog een keer de groeten doe.Mijn naam staat in mijn profiel ;
Aris, nu hoef je niet te zoeken.
Ze komen beiden uit Enkhuizen en ken ze al sinds 1980 of zo. Later zijn ze uit het oog verloren(naar Lelystad verhuist) maar toen ik een keer met mijn zwager een middagje bij jullie gestunteld heb ben ik ze weer tegen gekomen.
Vroeger reden we altijd in een groep van rond de 6/7 man, vrouwen/vriendinnen achterop en zo hard mogelijk van A naar B rijden.
Als het maar wel rechtuit ging.
Ik ken dat,
toen ik weer heropgestapt ben, op een fireblade sc28, heb ik hem in de tuin in het zonnetje gezet,ben ik op een stoel gaan zitten kijken.
Ik geloof dat ik wel 100 keer gezegd heb: Wat een ding he?, mijn vrouw werd knettergek van me.
En om de 5 minuten weer op mijn knieën ernaast om alles nog eens te bewonderen.
Zeker een friese achtergrond?Herkenbaar,
Mijn moeder zei vroeger al;
Wat ie in zijn kop heeft, heeft ie niet in zijn kont.
Zeker een friese achtergrond?
Zeker weten! Morgen alle lampen veranderen voor LED, voor de rest is alles voor nu wel naar smaak.
De LeoVince die erop op zit is wel een beetje tam in de lage toeren (was wel te verwachten vergeleken met een Fazer 1000)
Misschien die ooit bij achterlaten en wat halen met een iets diepere toon ook op lage toeren bij Pajic ( of de katalysator er onderuit halen bij hem). Maardan zit ik echt te muggenziften.
En dan voor een carbon look gaan (nu is het titanium) aangezien er al veel carbon onderdelen opzitten. Misschien toch weer een Bos?
Maar dat is pas over een tijdje denk ik. Voor de Leo kan ik misschien nog wel een leuk prijsje krijgen op MP. Eerst maar lekker rijden
Dat komt waarschijnlijk door de klep in de uitlaat, als je deze vastzet in de open stand zal er meer herrie uit komen maar het nadeel ervan is (naar horen zeggen) dat de motor op lage toeren niet zo lekker meer oppakt.
Klep? Kan ik zo niet zien op eerste zicht.
Db killer is er al wel uit. Heb je een link met een voorbeeld ben wel benieuwd. Zal het niet doen denk ik aangezien ik power in lage toeren wat belangrijker vind dat een beetje meer geluid :p
gewoon open zetten, andere uitlaat/filter ( bmc is de beste vind ik ) powercommander en dan laten afstellen.
Meer heb je niet nodig
West-Fries.
ik had hem zelf verwijderd en zo gelaten, toen alles erop zat wat erop moest voor de performance ging die de dyno op.Gaat morgen een K&N luchtfilter in, powercommander komt er misschien nog wel een keer in. En laat misschien de KAt verwijderen bij Pajic en een katvervanger eronder zetten.