Dat werkt helaas niet in de randstad. En aangezien competition stopt met de 102 in Nederland wordt het straks steeds moeilijker om te tanken met een carb fiets.
Werkt veel meer niet in de randstad....wat een takke drukte waarin ik niet wil zijn.Dat werkt helaas niet in de randstad. En aangezien competition stopt met de 102 in Nederland wordt het straks steeds moeilijker om te tanken met een carb fiets.
Een motor die gemaakt is voor RON95 gaat niet zonder meer mooier lopen op RON98.Jouw motor gaat hier merkbaar mooier en beter door lopen en voelt ook nog eens sterker aan.
Je gooit 4 takt olie bij de benzine ? Waarom geen 2 takt olie die is gemaakt om te verbranden.Net wat ik heb staan. De ene keer mineraal de andere keer semisyntheet. Mijn K100 heeft injectie en doe die olie er alleen maar in voor een beetje smering van de pomp. En 50ml op 18ltr benzine is een mengverhouding van 1 op 360 en dat met een verbruik van 1 op 16 gemiddeld komt dat overeen met een olieverbruik van 1ltr op 5760km. Daar kan een katalysator volgens mij wel tegen.
Ze doen in dit bericht nu net alsof motoren met injectie geen leidingen en afdichtingen en aluminium onderdelen kunnen hebben die gevoelig zijn voor ethanol.Vandaag in AD Bekijk bijlage 1425334
Motoren met injectie zijn in tegenstelling tot auto's met injectie redelijk recent. In die tijd bestond er al brandstof met 10% ethanol, oa in de USA.Ze doen in dit bericht nu net alsof motoren met injectie geen leidingen en afdichtingen en aluminium onderdelen kunnen hebben die gevoelig zijn voor ethanol.
Het enige voordeel dat injectie hier biedt is dat het systeem automatisch het mengsel kan bijregelen dat onder invloed van de ethanol wat armer zal worden.
Dit i.t.t. tot carburatie.
Ik heb het niet over de tegenstelling auto vs motor maar om de tegenstelling injectie vs carb.Motoren met injectie zijn in tegenstelling tot auto's met injectie redelijk recent. In die tijd bestond er al brandstof met 10% ethanol, oa in de USA.
Het antwoord staat er toch echt: motorfietsen met injectie zijn dusdanig nieuw dat ze al voorbereid zijn op 10% ethanol in de brandstof.Ik heb het niet over de tegenstelling auto vs motor maar om de tegenstelling injectie vs carb.
Eerst zeggen ze dat je leidingen afdichtingen en alu aangetast kan worden om vervolgens te zeggen dat motoren met injectie geen probleem hebben.
Ik help het je hopen.Het antwoord staat er toch echt: motorfietsen met injectie zijn dusdanig nieuw dat ze al voorbereid zijn op 10% ethanol in de brandstof.
Veel paniek. Volgens dat stuk kunnen ze ook niet tegen E5. Lijkt me sterk.Ik help het je hopen.
Als je dit lijstje hieronder ziet (zo te zien van artikel uit 2013) zijn bv. alle Honda's en Ducati's ongeschikt.
Lijkt me wel heel sterk dat die in 2013 nog geen injectie hadden...
Is ethanol suitable for motorcycles? - webBikeWorld
Most motorcycle riders should steer away from ethanol-blended fuels, at least in the long term, as it may not be suitable.motorbikewriter.com
Brandstofdrukregelaar.Hoe heet dat ding in het Nederlands?
Zoals ik al eerder schreef komen we de laatste tijd veel Honda's tegen met een defecte FPR. Dus het kan wel degelijk kloppen.Veel paniek. Volgens dat stuk kunnen ze ook niet tegen E5. Lijkt me sterk.
Of visloodjes in een buisje waar normaal een brandstoffilter in zit er tussen...
Ik heb 't spul in m'n zadeltas, maar ik tank niet zo vaak E10; genoeg pompen waar nog gewoon E5 uit komt. Mocht het eens voorkomen dan gooi ik er een scheutje van bij.
Bij bijv de de Ducati monster werd de kunststof tank wat groter , in de vs kregen ze een nieuwe hier nietIk help het je hopen.
Als je dit lijstje hieronder ziet (zo te zien van artikel uit 2013) zijn bv. alle Honda's en Ducati's ongeschikt.
Lijkt me wel heel sterk dat die in 2013 nog geen injectie hadden...
Is ethanol suitable for motorcycles? - webBikeWorld
Most motorcycle riders should steer away from ethanol-blended fuels, at least in the long term, as it may not be suitable.motorbikewriter.com
Ze kunnen beter iets doen tegen overbevolking dan tegen vervuildende brandstoffen.
En wie mag er dan niet meer fokken ?Ja maar feiten mogen niet benoemd worden.
Overbevolking is de oorzaak van de meeste problemen. Milieu, huizenmarkt, banen, files, criminaliteit, noem het maar op.
Degenen die leven van gemeenschapsgeld en dus in feite hun eigen leven al niet kunnen financieren, laat staan 'extra leven'?En wie mag er dan niet meer fokken ?
Vlak na het verdwijnen van de gelode benzine lagen ze een tijdje op de markten. Die brandstof filters die je los kon maken en daar hadden ze dan die visloodjes in gedaan. En ze vroegen er ook nog veel geld voor. De loodjes zouden oplossen en zo de benzine weer loodhoudend maken.LEIP... je weet bij jou nooit of je serieus bent of gewoon je vertrouwde leipe zelf... mafkees
Dat klopt niet want Honda heeft zelf een lijst waarin staat dat veel modellen op E10 kunnen rijdenIk help het je hopen.
Als je dit lijstje hieronder ziet (zo te zien van artikel uit 2013) zijn bv. alle Honda's en Ducati's ongeschikt.
Lijkt me wel heel sterk dat die in 2013 nog geen injectie hadden...
Is ethanol suitable for motorcycles? - webBikeWorld
Most motorcycle riders should steer away from ethanol-blended fuels, at least in the long term, as it may not be suitable.motorbikewriter.com
Een soort van nepnieuws dus.Dat klopt niet want Honda heeft zelf een lijst waarin staat dat veel modellen op E10 kunnen rijden
waaronder ook mijn Goldwing uit 91.
Surprise!Dat klopt niet want Honda heeft zelf een lijst waarin staat dat veel modellen op E10 kunnen rijden
waaronder ook mijn Goldwing uit 91.