Dat klinkt me vet onwaarschijnlijk in de oren.Toevallig tijdens het radio jornaal gehoord dat het net het niet trekt als er meer electrisch gerden wordt, één elektrische auto opladen is gelijk aan het elektriciteitsverbruik van 10 gezinnen per dag.
Het komt dus wel, maar er moeten nog wel hobbels genomen worden.
Doemdenkers heb je altijd. Aan de andere kant wordt er gedacht aan een smart grid. Waarbij al die batterijen de pieken en dalen opvangen in het net.Toevallig tijdens het radio jornaal gehoord dat het net het niet trekt als er meer electrisch gerden wordt, één elektrische auto opladen is gelijk aan het elektriciteitsverbruik van 10 gezinnen per dag.
Het komt dus wel, maar er moeten nog wel hobbels genomen worden.
Lijkt me nogal uit de lucht gegrepen Koch-gesponsorde prietpraat, heb je een link naar het fragment?Toevallig tijdens het radio jornaal gehoord dat het net het niet trekt als er meer electrisch gerden wordt, één elektrische auto opladen is gelijk aan het elektriciteitsverbruik van 10 gezinnen per dag.
Het komt dus wel, maar er moeten nog wel hobbels genomen worden.
Zonnepanelen thuis heb ik al.Nu ja, dat is deel van de zaak.
Die electriciteit moet ergens vandaan komen.
Zonnepanelen op je dak, voor je motor/auto en huis?
Zonnepanelen op je werkplek?
Zonnepanelen op alle openbare gebouwen (Kijk, daar heeft onze overheid al jaren veel kansen laten liggen....)
Verplicht zonnepanelen op alle nieuwbouw... (Daar heeft de overheid ook veel laten liggen....)
Daar kan nog heel veel, maar dan moet het wel worden gedaan.
Een vriend van me heeft al zonnepanelen op z'n huis, en leeft bijna energie-neutraal.
Ik woon in een huurhuis, dat bestemd is voor de sloop, dan is het weer anders.
Er zou veel gedaan kunnen worden voor de electriciteit, maar dan moet het wel eens gedaan worden he!
Doei,
Doudou
Dus wat vergelijk je waarmee? En hoeveel stroom moest er in die auto?
Ongeveer zelfde specs als de SR, als ik het zo bekijk.Zou dit wat worden?
Ben wel benieuwd bij welke snelheid ze die 200km gemeten hebben.
Ik denk dat het is omdat "men" vreselijk conservatief is. Wat BMW gedaan heeft met het accu pakket als dragend deel is in principe beter. Alleen daar hebben ze weer een lelijke scooter mee gemaakt. Het is natuurlijk de tank/zit waar we aan gewend zijn, als je daarvan afwijkt mis je een deel van de markt.Ongeveer zelfde specs als de SR, als ik het zo bekijk.
Wordt het niet eens tijd dat er iets aan het uiterlijk wordt gedaan?
Zoals de eerste auto's werden afgeleid van koetsen, worden elektrische motorfietsen nog steeds gemodelleerd naar benzinemotorfietsen. Of is dat design gewoon uitgewerkt en bewezen?
Zou dit wat worden?
Ben wel benieuwd bij welke snelheid ze die 200km gemeten hebben.
Kan het plaatje niet kopieren, maar kijk eens op Meijs electrische bromfiets.
Doei,
Doudou
Toevallig tijdens het radio jornaal gehoord dat het net het niet trekt als er meer electrisch gerden wordt, één elektrische auto opladen is gelijk aan het elektriciteitsverbruik van 10 gezinnen per dag.
Dat zeg je goed, de energie die we er nu uit halen.......Evendan wil dat zeggen dat de totale hoeveelheid energie die nu (bijvoorbeeld) per jaar door benzine en diesel worden geleverd voortaan door het net zullen moeten gaan....
De energie die door benzine en diesel geleverd wordt is maar een klein deel van de totale hoeveelheid energie die deze brandstoffen bevatten want gemiddeld halen we een bedroevend laag rendement in de omzetting van de energie in bijvoorbeeld benzine naar de aandrijving van een voertuig.
Omdat het rendement van elektrische aandrijving vele malen hoger ligt hoeft het elektriciteitsnet dus maar een klein deel van het huidige verbruik aan te kunnen.