Denk je dat de Hoogovens alleen staal voor civiele toepassingen leveren?
Ketting.Om het even positief te bekijken: als de electrische motoren van Kalasjnikov net zo betrouwbaar en duurzaam zullen zijn als hun wapen dan zitten we uiteindelijk tóch goed.
By the way, ik kan het niet goed zien op het plaatje, is de eindoverbrenging nu een ketting of een riem?
Die Kalashnikov zullen we hopelijk (?) niet snel tegenkomen, hij is bedoeld voor de russische politie en het leger.
Verhaaltje over de stalling van de elektrische motorfiets.
Sinds gisteren heb ik een andere werkplek, in een ander groot gebouw bij dezelfde baas. Ik had een perfecte stalling voor de motor en nu moest ik dus een nieuwe plek zien te vinden.
Ik had een oogje op de ondergrondse rijwielstalling, met helling; die is letterlijk om de hoek. Daar binnen echter hangt een groot bord: “Verboden voor motorfietsen en brommers”, met daarbij een dreigement dat wegslepen op eigen kosten gebeurt. Fijn.
Nu vroeg ik mij dus af waaróm dat verbod er is. Heeft dat te maken met brandgevaarlijke brandstof, heeft het te maken met schadelijke uitlaatgassen die motorfietsen en brommers doorgaans aan boord hebben of produceren ?
Ik heb het nagevraagd bij een collega, hij weet meer over dit soort zaken en heeft meer connecties.
Vandaag kreeg ik al antwoord, de site manager geeft (mij) toestemming om een elektrische motor te parkeren in de rijwielstalling. Blijkbaar zijn dus toch die brandstof of uitlaatgassen de reden, voordeel dus voor de brandstofloze en uitstootvrije elektrische motorfiets.
Mooi, dat is één.
Nu is er ook nog een veiligheidscoördinator die er iets van moet vinden, dat is dezelfde man die destijds toen ik de Vectrix op proef had klaagde over stroomdiefstal...
Verder hangt het bord er nog, maar daar kan ik zelf eventueel een verwijzing op plakken; ik wacht het nog even af voor ik de Zero er daadwerkelijk parkeer.
Wordt dus vervolgd.
Nee, het was een BMW R100 uit de jaren '80Zoiets kwam mij ter ore... Dat zijn vast geen elektrische motoren geweest.
Maar waar het is doet er helemaal niet toe, het gaat mij er om dat er met een elektrische motor letterijk deuren open gaan die voor andere motoren gesloten blijven.
Energica heeft een nieuw model: de esseesse9
(what's in a name)
Old School electric motorcycle. Energica Eva EsseEsse9
[afbeelding]
Energica heeft een nieuw model: de esseesse9
(what's in a name)
Old School electric motorcycle. Energica Eva EsseEsse9
[afbeelding]
"Parkeer Assisistente;
achteruit (max 2.4 km/h)
vooruit (max 2.4 km/h)"
haha he wat????
Nee totaal niet, geen "gas" geen weerstand, net zo makkelijk als iedere andere motor. In ieder geval de Zero dan.hebben veel elektriche fietsen ook, is een elekta fiets ook niet moeilijk te duwen als je er naast staat i.v.m aandrijving direct op de motor?
Ziet er wel uit als een motor.
Wel prijzig met 26000 euro