Da's ook wat mij weerhoudt om een EVA te kopen.
Serieus? 30K, dat is me toch echt een brug te ver, zelfs als liefhebber van het genre...Idd even Eva samengesteld met parel wit optie, koffers, ruitje, standaard en ohlins veren
€ 29,509.00 ex btw en andere eventuele kosten.
Maar dan heb je wel een erg gave volwassen fiets.
Nog maar even sparen.
Wat doen ze er dan aan? Remblokjes nameten?Zojuist voor het eerst de mijne voor onderhoud weggebracht.
Als leen-ding een Burgman... dat is raar rijden zeg! Rare zithouding, voeten vooruit...
Ik kan voor ongeveer 6500 euro een Zero DS 11.4 kW kopen
(komt nog zo'n 800 bij om hem voor de deur te krijgen, dus zeg maar 7500 voor het gemak)
Een model 2014, maar pas begin 2016 op de weg gekomen
Doen?
(oh 6500km en goede staat met wat accessoires voor woon/werk, komt goed uit)
Ik denk 't: remmen checken, snaartje checken dat soort dingen.Wat doen ze er dan aan? Remblokjes nameten?
En dat met scooters heb ik nooit begrepen. Automaat, prima maar die rare zithouding. Hoewel ik hier een collega heb die het prima vindt. Rare vent.
Verbazingwekkend handig voor in de schuur enzo, je kan makkelijk achteruit steken terwijl je op de motor zit.Nee totaal niet, geen "gas" geen weerstand, net zo makkelijk als iedere andere motor. In ieder geval de Zero dan.
"PARK ASSISTANT
Energica motorcycles are equipped with a “PARK ASSISTANT” in order to facilitate parking and maneuvers on slopes or into rush traffic.
The VCU limits both the speed and the torque of the vehicle. The PARK ASSISTANT works back and forth (reverse mode) with maximum speed 1.74 miles/hour (mph) and maximum torque 50Nm.
Push “START” for 2 seconds to enter the “PARK ASSISTANT” mode. Further quick push of “START” button, will switch from forward to reverse mode to assist in tough maneuvers and if stuck in the middle of traffic.
Pushing the “START” button for at least 1s when the motorcycle is still will get it back to normal speed. "
Hmm
.....Ik kan voor ongeveer 6500 euro een Zero DS 11.4 kW kopen....
....Doen?...
Vandaag even naar de Electric Motorcycles shop geweest in Krimpen.
Gaaf om bepaalde modellen eindelijk in "real-life" te zien.
Gaan we denk ik vaker langs
Voor woon/werk is dit wel een goede keuze. Hoezo die €800?Ik kan voor ongeveer 6500 euro een Zero DS 11.4 kW kopen
(komt nog zo'n 800 bij om hem voor de deur te krijgen, dus zeg maar 7500 voor het gemak)
Een model 2014, maar pas begin 2016 op de weg gekomen
Doen?
(oh 6500km en goede staat met wat accessoires voor woon/werk, komt goed uit)
Wilde daar idd ook nog wel eens langs gaan, ze zaten eerst in capelle maar dat was meer kantoor waren ook nooit echt open had ik het idee.
Voor woon/werk is dit wel een goede keuze. Hoezo die €800?
Dus het rijden zelf beviel welde eva is een stuk goedkoper nu dan een jaar of 2 terug
momenteel wacht ik op de resultaten van een laad en rij test.
was met de test rit iets niet in orde mee.
als dat goed is word ik hoogst waarschijnlijk de eigenaar van een Brammo Empulse
Ah die zag ik niet aankomen, dat verklaart een hoopOK, beetje uitleg; ik woon in west Australië en de motor staat in Sydney.
Net ff aan de andere kant, zo'n 4000km verderop.
Eerste test met de watergekoelde SC is een succes. Dit is een tijdelijke configuratie met maar de helft van het vermogen maar je kan er al aardig mee uit de voeten.