Dit is echt gezocht. Ik geloof er geen moer van dat je gemiddeld 140-150 km/h rijdt gedurende die 80 km. Het is ook compleet onzinnig om op die afstand die snelheid te rijden. Je komt er nauwelijks eerder van aan.
Zeg nu maar gewoon dat je niet wil. Dat is prima (en dank Saudi Arabië en rusland voor de olie), maar zeg dat dan.
Sorry, maar even dit
Jij het geen idee wat ik wil. Ik wordt een beetje moe van iedereen die denkt wat ik wil en dan anderen die vinden dat ik een probleem denker ben
Even de feiten:
Ik rij zakelijk, dus het is financieel zeer aantrekkelijk om elektrisch te rijden, zeker je nu nog wel op de motor KIA en MIA kunt opvoeren.
Ik vertrek voor 06:00 's morgens de A28 op en dan rij je gewoon zonder probleem 140-150 op een stukje ellende bij Nijkerk-Amersfoort en Utrecht na.
De VFR heeft een behoorlijk optimistische teller dus trek er 10 km af dan rij ik werkelijk 130-140 op een weg waar je 130 mag. Geen enkel probleem, ik doe dit elke dag. Ook trek ik wel eens door bij rijtjes naar de 160 ook dat lukt gewoon zonder problemen, je verwacht het niet
(zal een 150 zijn)
Ik win misschien 5 minuten, dat is geen hogere wiskunde. Het verschil in tijdswinst wordt steeds minder naar mate je sneller rijd. Dat boeit mij ook niet.
Ik kom nog uit de tijd waarbij je verteld werd dat je als motorrijder sneller moet rijden dan het overige verkeer dan val je beter op en is veiliger voor je zelf. (ik rij al 37 jaar motor)
Daarnaast vind ik het gewoon lekker rijden, ik let altijd goed op bermtoeristen en ben gewoon veel actiever bezig.
Wel eens gedaan mee hobbelen met het verkeer, dan dwalen mijn gedachten af en dan wordt het pas gevaarlijk.
Ik zie ze wel eens, gewoon 3 meter achter een vrachtwagen, lekker zuinig in de stream
Als snelwegridder vind ik het ook lekker om een wat zwaardere motor te hebben, voor velen is de VFR1200X te zwaar gezien als "All-Road" motor, maar voor snelweg werk is het gewoon lekker stabiel en fijn om zo'n motor te rijden.
(normale wegbanden erop, Hyperpro eronder en je hebt de perfecte snelweg machine)
Met duizenden km's achter de rug in 37 jaar heb ik wel een idee wat ik fijn vind aan een motor en weet ik behoorlijk precies wat ik zoek in een motor.
En dan ben ik geen probleemdenker, ik wil daarop niet toegeven, ondanks de financiele voordelen van zakelijk elektrisch.
De huidige generatie motoren waaronder de Zero voldoet daar gewoon niet aan. Dat is geen probleem denken dat is praktisch kijken naar wat er kan en mogelijk is. Dat is geen verwijt aan Zero, die timmeren heel goed aan de weg en lopen voor op de gevestigde merken, toppie voor ze.
Mijn Honda is weer bijna afgeschreven dus er gaat weer een benzine bakkie komen zo simpel is het, misschien wanneer die afgeschreven is kan er wel een elektrische motor komen, we gaan het merken.
Ik wil dat echt, lijkt me heerlijk niet meer tanken (sta elke 2 dagen bij de pomp
) en elke 12k bij de dealer voor een beurt. Daarnaast hou ik van belastingvoordelen. (ik betaal zat
)
Maar blijf lekker zitten in je referentie kader waarin je het alleen recht hebt en je altijd gelijk hebt over anderen
En lekker met 80 over de snelweg joh, zuinig en heel veilig.
citaat Jean-Paul Sartre: 'De hel, dat zijn de anderen'
Dit is meestal de kern van het probleem. Men vermeld eerst dat ze elektrisch rijden wel zien zitten en sommen volgens alle problemen op die zich mogelijk ooit kunnen voordoen. Probleemdenkers
160 km snelweg zonder laden, het probleem dat ik dat niet ga halen gaat zich mogelijk voordoen.....
Je verkoopt verzekeringen zeker?