Joh een oost-west dak is juist ideaal, ik heb daar al jaren pv op
En ik denk niet dat je werkgever J1772 heeft maar een Mennekes paal, J1772 wordt voornamelijk in Amerika gebruikt. Dat is geen probleem voor een Zero met een adapter of als je een charge tank in laat bouwen.
Er staat voor het gebouw een EcoTap laadpaal met pasjessysteem, met J1772 connectoren, inderdaad primair voor de bedrijfs Outlanders. Maakt voor mij en de Zero niet uit, heb al alternatieven gevonden in de fietsenkelder (met camerabewaking). Daar gaat het PR aspect een beetje mee verloren maar daar geven we wel een draai aan, 'k heb nog wel wat leuks in gedachten.
Wordt vervolgd.
Serieus? Dat is zeker stom ja. Gelukkig is een nieuwe stekker zo gemonteerd indien nodig.Toch zijn er bedrijven die, in verband met de Leaf, Outlander en Ampera, palen hebben neergezet met zo'n J1772 stekker. Beetje dom, maar vaak verkeerd voorgelicht door hun leverancier.
Even voor de goede orde, is het de linker of de rechter op je werk?Er staat voor het gebouw een EcoTap laadpaal met pasjessysteem, met J1772 connectoren, inderdaad primair voor de bedrijfs Outlanders. Maakt voor mij en de Zero niet uit, heb al alternatieven gevonden in de fietsenkelder (met camerabewaking). Daar gaat het PR aspect een beetje mee verloren maar daar geven we wel een draai aan, 'k heb nog wel wat leuks in gedachten.
Wordt vervolgd.
Even naar buiten gelopen en het klepje opgelicht: I stand corrected, aan de paal zit de rechter en in de Outlander zit de linker. Maar dat maakt voor mij niet zo uit, ik regel wel wat in de droge warme camerabewaakte semi-afgesloten fietsenkelder met Schuko-stekkers.Even voor de goede orde, is het de linker of de rechter op je werk?
[afbeelding]
Even naar buiten gelopen en het klepje opgelicht: I stand corrected, aan de paal zit de rechter en in de Outlander zit de linker. Maar dat maakt voor mij niet zo uit, ik regel wel wat in de droge warme camerabewaakte semi-afgesloten fietsenkelder met Schuko-stekkers.
Dikke kans dat je er overheen hebt gekeken, ze zien er op het ontbreken van een uitlaat na redelijk hetzelfde uitWaar waren de Elektrische motoren tijdens de MMFM?
Glad overheen gekeken of echt niet aanwezig?
Ook al heb je een stopcontact op het werk is zo'n adapter wel handig om te hebben, eet je tijdens een ritje een broodje dan kun je ondertussen lekker de motor aan een laadpaal opladen.
Dikke kans dat je er overheen hebt gekeken, ze zien er op het ontbreken van een uitlaat na redelijk hetzelfde uitHet is dat ik niet in Nederland was anders was ik er zeker.
Altijd eerst proefrijden. En niet een klein stukje.
Soms zijn er van die demoritten met Zero's; geef je op, altijd leerzaam.
Dan heb je wel wat aan dit:
Verloop / adapter Type 2 naar Schuko contrastekker - Laadkabelfabriek
Die heb ik ook en werkt prima.
Oef, moet je niet in een panieksituatie toch nog je "koppeling" ineens inknijpenDat is een mooie ontwikkeling, accu + motor in de vorm van een bestaand blok, leuk idee.
"De E.Rex heeft een koppeling noch versnellingsbak, daarom heeft Mugen de bediening van de achterrem naar de linkerzijde van het stuur verlegd." Vind ik ook wel logisch.
Dat doe je op je fiets toch ook niet...Oef, moet je niet in een panieksituatie toch nog je "koppeling" ineens inknijpen
leuke actie van Zero,
http://www.zeromotorcycles.com/nl/p...m=Email&utm_campaign=2017-05+NL+Range+upgrade
50% korting op power tank bij aanschaf nieuwe motor.
Niet alleen in paniek, überhaupt als je wisselt tussen een plof en een E-bike. Het geeft toch een raar effect als je na het optrekken wil doorschakelen.Oef, moet je niet in een panieksituatie toch nog je "koppeling" ineens inknijpen
Oef, moet je niet in een panieksituatie toch nog je "koppeling" ineens inknijpen