Ik vind die keyless dan juist super handig aan het tankstation.
Leg uit hoe je precies er mee omgaat, die van mij heeft vorige week net een nacht bij de dealer geslapen ivm update nu gaat het wel beter maar ook denk ik vaak ik doe dit maar niet weer mijn bak vindt dit vast niet lekker.De enige schakelassistent van bmw die ik met moeite bedien is er 1 die stuk is, de rest werken allemaal feilloosdeel of vollast.
Je gebruikt hem waarvoor ie gemaakt is! Heb helaas geen tijd om hem af te kijken, maar het begin was goed! Hopelijk meer van dit soort filmpjes!Op veler verzoek , na herhaaldelijk vragen.
er was voetbal op, en daar geef ik niet zo om, heerlijk rustig op de weg.
Dus met de GS op met de actioncam
een rondje over de ringweg van Almelo , met een bloedstollende inhaal actie !!
Oké, moet je in 1 forse klik op schakelen of beetje met gevoel het eerste deel (verende deel) en dan door schakelen.gas houden en gewoon duidelijk schakelen. Niet gaan twijfelen in de voetbeweging die je gaat maken, daar gaat het vaak mis.
Niet gas lossen, niet stiekem je vinger op de koppelinghendel leggen, niet je voet anders gaan zetten.
moet je in 1 forse klik op schakelen
of beetje met gevoel het eerste deel (verende deel) en dan door schakelen.
Mij lukt het op elk gewenst toerental wel, maar dat vergt een beetje oefening..Is het bij 4000 toeren al te doen om op te schakelen of moet je echt hoger met de toeren.
Dingen die je verder aangeeft ben ik bewust mee bezig om niet te doen ook tussen het schakelen door voet van pook af zodat alles weer in rust is voor je naar de volgende versnelling schakelt.
Ik ga het proberen bedankt voor je uitleg.
Mij lukt het op elk gewenst toerental wel, maar dat vergt een beetje oefening..
Wat op mn eigen motor wel helpt is om de pook wat langer vast te houden bij opschakelen. Maar dit is dan wel iets wat je in je hoofd ook echt moet bedenken voor het lukt.. beetje dubbel op moeilijk misschien
Op veler verzoek , na herhaaldelijk vragen.
er was voetbal op, en daar geef ik niet zo om, heerlijk rustig op de weg.
Dus met de GS op met de actioncam
een rondje over de ringweg van Almelo , met een bloedstollende inhaal actie !!
ja tank leeg ,,, heb 2e filmpje gemaakt wat start na het tanken , je ziet ook het woord fuelSorry, geen tijd om dit hele filmpje te bekijken, zitten wellicht mooie stukken in...
Maar brandt daar een foutmelding op je dashboard?
Dat moet dan wel een stand-in zijn geweestJe gebruikt hem waarvoor ie gemaakt is! Heb helaas geen tijd om hem af te kijken, maar het begin was goed! Hopelijk meer van dit soort filmpjes!
Op veler verzoek , na herhaaldelijk vragen.
er was voetbal op, en daar geef ik niet zo om, heerlijk rustig op de weg.
Dus met de GS op met de actioncam
een rondje over de ringweg van Almelo , met een bloedstollende inhaal actie !!
Er zit een druksensor gemonteerd op het schakelpedaal. Als je een beetje druk zet, dan onderbreekt de sensor de ontsteking. Als je echter maar een beetje druk zet krijg je hooguit een stotter moment.Oké, moet je in 1 forse klik op schakelen of beetje met gevoel het eerste deel (verende deel) en dan door schakelen.
Is het bij 4000 toeren al te doen om op te schakelen of moet je echt hoger met de toeren.
Kan jij iets zien (behalve lucht) in die linker spiegel?
Ik heb er in 7 flitsen doorgegaan.Laat me raden; het betreft een te lang filmpje waarin niet meer te zien is dan een rondje Twentse N-wegen met stoplichten.
Zit ik er ver naast
Doe je dit alleen om een filmpje te maken of heb je er ook nog plezier in zo’n rondje te rijden op de rondweg om Almelo met een stuk of 20 stoplichten.Op veler verzoek , na herhaaldelijk vragen.
er was voetbal op, en daar geef ik niet zo om, heerlijk rustig op de weg.
Dus met de GS op met de actioncam
een rondje over de ringweg van Almelo , met een bloedstollende inhaal actie !!
Al ben ik het met je eens dat met meer gas en meer toeren het beter gaat, op lage toeren en met weinig gas lukt t toch ook wel best?Je moet met een duidelijk trekkende motor de gaskraan open houden en boven de 4000 tp/m duidelijk doorschakelen,
Ik moet bekennen dat ik een klein stukje bekeken heb, maar nog nooit zo'n saaie weg gezien om met de motor te gaan rijdenLaat me raden; het betreft een te lang filmpje waarin niet meer te zien is dan een rondje Twentse N-wegen met stoplichten.
Zit ik er ver naast
Bij mij doet de schakelassistent het ook prima, alleen als je niet kordaat door schakelt, dan is het net alsof je je L-plaatje verloren bent.Al ben ik het met je eens dat met meer gas en meer toeren het beter gaat, op lage toeren en met weinig gas lukt t toch ook wel best?