Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heb ik 1:19x of beter gereden. *O*
Getankt bij 314,5 kilometer en zestien liter.
Maar de Tango geef het aantal liter niet door via controle via telebankieren. BP volgens mij wel. :P

Lekker koud was het wel vanmorgen.
Witte wegen van de pekel, witte daken op de koekblikken. :]
 
Volgens mij heb ik 1:19x of beter gereden. *O*
Getankt bij 314,5 kilometer en zestien liter.
Maar de Tango geef het aantal liter niet door via controle via telebankieren. BP volgens mij wel. :P

Lekker koud was het wel vanmorgen.
Witte wegen van de pekel, witte daken op de koekblikken. :]
Ik noteer bij elke tankbeurt op mijn spart phone:
Datum, ODO, TRIP2*, €/L, liters getankt, en totaal bedrag.

* die reset ik dus bij elke tankbeurt. Is wel leuk, twee tripmeters *D

Gisteren op reserve gezet op 358km. Is nog niet wat ik gewoon ben, maar toch alweer veel beter dan de laatste. Sta er nu mee op mijn werk, met 441km. Straks na 't werk dus gaan tanken.
 
Die stickers met een smartphone en een rood kruis er door heen nog niet gezien? :+

full


Mijn smartphone is wel een Range Rover submersible model, dus zou ook explosieproof moeten zijn.
Maar ik trek zo weinig mogelijk spullen uit mijn rugzak, tanken is een pitstop. :Y

maxresdefault.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi mooi
Eentje hier volgt je aziëtopic met interesse. :P

M'n koperen dichtingen zijn binnengekomen dus weldra remleidingen vooraan vervangen
en remschijf achteraan vervangen.

En hopen op mooi droog weer.
 
En hopen op mooi droog weer.
Leuk die verbeterklusjes. Ik zie de foto's wel tegemoet. ;) :9~

Morgen over de 40.000 km met de GSX-F, de Appie staat al twee maanden stil.
Toch eens de accu laden. Maar heb wel mooi droog weer nodig. :Y

Vrije dagen op.. avonden vaak weg en te vroeg donker.. moet in het weekend. O-)
 
Koper voor de Aprilia RSV4, die wil checken of het 2010 model niet stiekem een 2009 is.. (met gebreken)
VIN nummer ingevoerd.. 2009 :? .. voer ik de 1998 GSX-F in.. is die van 2000. :') :N
 
Mijn laatste tankeurt:
464,4 km, en 21,40 Liters gingen erin.
Dus, 4,6L/100 km, oftewel 1:21,7.
Daar kan ik me best tevreden mee stellen.

De huidige tank lijkt echter weer sneller te zakken, maar het was gisteren, en vandaag nog meer, gewoon erg koud ... tot -4°C gezien, en had deze morgen en namiddag de choke nodig om te starten.
.. voer ik de 1998 GSX-F in.. is die van 2000. :') :N
Misschien is die na fabricage nog lang bij een of andere dealer blijven staan voordat die op kenteken werd gezet? Kan dat misschien?

Kan jij, als je hem ooit weer te koop zet, wel te koop zetten als zijnde van 2000 _O-
Maar niet aan ons, mensen van in dit topic, uiteraard, wij trappen daar niet in :+

Edit: Mijn Citroën Grand C4 Piccaso is van eind 2007, volgens de eerste inschrijving is die van maart 2008.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is die na fabricage nog lang bij een of andere dealer blijven staan voordat die op kenteken werd gezet? Kan dat misschien?

Mijn eerste Shiver waar ik voor ging kijken was 2012 voor een nette prijs. Bleek een 2007 !! model te zijn. De verkoper wist dat niet en had ook in 2012 zzo'n beetje de 2012 prijs bepaald. Erg mooie en nette motor maar aangezien gezien bouwjaar de prijs te hoog was niet gedaan.

Dat jaartallen gedoe komt dus schijnbaar vaker voor.
 
Misschien is die na fabricage nog lang bij een of andere dealer blijven staan voordat die op kenteken werd gezet? Kan dat misschien?

Edit: Mijn Citroën Grand C4 Piccaso is van eind 2007, volgens de eerste inschrijving is die van maart 2008.
De eerste inschrijving laat hij wel zien, zelfs van het buitenland (02'2010 Duitsland) en de inschrijving bij import naar Nederland.(06'2016)
Maar het fabricagejaar is dus uniek en hoort bij het motor chassis .. 2009. :/
De vorige eigenaar vertelde ook al over 2009 modellen.. en dat dit dus de 2010 met de bekende updates na de rampzalige introductie.
"Heeft u wel onderzoek gedaan? bla bla.."

Niet genoeg dus. :')
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste Shiver waar ik voor ging kijken was 2012 voor een nette prijs. Bleek een 2007 !! model te zijn. De verkoper wist dat niet en had ook in 2012 zzo'n beetje de 2012 prijs bepaald. Erg mooie en nette motor maar aangezien gezien bouwjaar de prijs te hoog was niet gedaan.

Dat jaartallen gedoe komt dus schijnbaar vaker voor.
:^

Dat dus.. leermoment.
Zal bij Appies vaker gebeuren.
Overjarige verkoop..
 
Haha je rijd op een gloednieuwe gsxf dus😎
_O-

Frame misschien vervangen. :?
Bij de TL1000S en TL1000R waren er terugroepacties.
Voor deze massamotor niet denk ik..
Waar check jij die?
Google. :+
VIN decoder - Vindecoderz

Approx. mileage:

99,203 km -> die wijzigt iedere keer als ik kijk, de vorige keer 110.000 kilometer. _O-
Kan jij, als je hem ooit weer te koop zet, wel te koop zetten als zijnde van 2000 _O-
Maar niet aan ons, mensen van in dit topic, uiteraard, wij trappen daar niet in :+
:+ ;)

Staat wel officieel op kenteken 1998.
Ik zal in de advertentie zetten: frame 2000. :')
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam gisteravond thuis, maar even een foto van de laatste prille (30.xxx) kilometers. :+



Vanochtend met +40.xxx nu richting de halve ton. :)
 
Laatst bewerkt:
Meer voor in de zomer, maar zoiets altijd al willen hebben..
Ik verwacht vooral dat de helm er wel op zal passen:

full


Voordat ik ingelogd was koste het apparaat nog +/-€19,32. :+
En dat ook betaald..
 
De tank is toch maar 20L? :?
Als je hem nokvol vult, gaat er bij deze 21,50L in :Y
Bij mijn vorige (voor 2001) zelfs 22,30L.

Denk dat er een klein verschil zit op de tanks vanaf 2001, want zowel mijn beide 98'ers als mijn 2000 versie konden 22,30L hebben.

Die 20L is wanneer de tank volledig leeg is, en je hem vult tot de overvulbeveiliging.
 
Over 6 km maak je toch een nieuwe foto he?
Of misschien heb je dat al gedaan?

Ik zit nu iets over de 43.000km, dus beetje bij beetje komt de 50.000km eraan.
Mijn telefoon staat niet eens aan, schakelt in om 8.45 en uit om 20.30. :+
Vanochtend reed ik hier de tunnel in op de snelweg, precies 40.000 kilometer.
Raar om dat leuk te vinden.. wellicht omdat je met de auto zelden die ronde getallen ziet.

Misschien maak ik dan wel een foto bij 44.444. ;)
 
De eerste inschrijving laat hij wel zien, zelfs van het buitenland (02'2010 Duitsland) en de inschrijving bij import naar Nederland.(06'2016)
Maar het fabricagejaar is dus uniek en hoort bij het motor chassis .. 2009. :/
De vorige eigenaar vertelde ook al over 2009 modellen.. en dat dit dus de 2010 met de bekende updates na de rampzalige introductie.
"Heeft u wel onderzoek gedaan? bla bla.."

Niet genoeg dus. :')
`
Met een eerste toelating van Feb 2010 is het toch niet zo heel gek dat het frame uit '09 komt?
Ze beginnen natuurlijk niet pas in 2010 met de productie van de '10 modellen.
Grote kans dat het alsnog de gemodificeerde versie is, de enige die dat met zekerheid zal kunnen zeggen is een dealer of importeur.

Een eerste toelating voor de productie zoals de F is wel gek.
Framenummer op de kentekencard komt overeen met het frame?
 
Met een eerste toelating van Feb 2010 is het toch niet zo heel gek dat het frame uit '09 komt?
Ze beginnen natuurlijk niet pas in 2010 met de productie van de '10 modellen.
Grote kans dat het alsnog de gemodificeerde versie is, de enige die dat met zekerheid zal kunnen zeggen is een dealer of importeur.

Een eerste toelating voor de productie zoals de F is wel gek.
Framenummer op de kentekencard komt overeen met het frame?
Volgens mij kan je vaak al na de zomer het nieuwe model kopen?
Triumph zag ik eerder voorbij komen, en de Kawasaki ZX-10R 2017 is verkrijgbaar in een speciale wintereditie.

Maar er is nog hoop dat het een gemodificeerde versie is dus. :t (officieel ook allemaal terug geroepen, maar ja hebt er geen bewijs van)
Ik heb nog een doos met de originele uitlaat en de geadresseerde Duitser.
Die ga ik vanavond Googlen.

framenummer eindigt op 000637.. zou de best wel een (A)prille versie kunnen zijn dus. O-)
Hm, volgens die site rij ik op een Suzuki Swift uit 2005.
Binnenkort maar eens op de vluchtstrook zoeken waar ik die twee wielen verloren ben ...
_O-

Ik heb het nog niet verder uitgezocht.
Het kan ook manueel. ;) Framenummer - Wikipedia
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je vaak al na de zomer het nieuwe model kopen?
Triumph zag ik eerder voorbij komen, en de Kawasaki ZX-10R 2017 is verkrijgbaar in een speciale wintereditie.

Maar er is nog hoop dat het een gemodificeerde versie is dus. :t (officieel ook allemaal terug geroepen, maar ja hebt er geen bewijs van)
Ik heb nog een doos met de originele uitlaat en de geadresseerde Duitser.
Die ga ik vanavond Googlen.

framenummer eindigt op 000637.. zou de best wel een (A)prille versie kunnen zijn dus. O-)_O-

Ik heb het nog niet verder uitgezocht.
Het kan ook manueel. ;) Framenummer - Wikipedia
Bij een Nederlands voertuig blijft op de rdw site de terugroepactie open staan totdat deze is uitgevoerd. Maar omdat jouwe import is weet ik niet of ze dat controleren.
Maar ook dat zou je na kunnen vragen bij de importeur, die zou moeten kunnen zien of het nog open staat of niet op dat specifieke framenummer (mits het daadwerkelijk een '09 model is uiteraard).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan