Het grote GSX-F topic deel 13

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Kort terug had ik het daarover, omdat mijn GSX F'en meestal op reserve moesten halfweg rood, en ik het logischer vind dat dat moet op begin rood, heb ik bij mij de vlotter stang idd gebogen ... maar ietwat te enthousiast, want nu gaat ie op reserve als de meter halfweg staat, horizontaal dus, en de tank leeg is, een naalddikte onder het begin rood, en dat is niet leuk _O- _O-

Ik ga hem nog wel een keer uit elkaar halen ik heb ook de meetwaarden die hij moet aangeven bij vol, half vol en reserve. Op basis daarvan en met een multimeter moet hij wel goed af te stellen zijn denk ik.
 
Ik ga hem nog wel een keer uit elkaar halen ik heb ook de meetwaarden die hij moet aangeven bij vol, half vol en reserve. Op basis daarvan en met een multimeter moet hij wel goed af te stellen zijn denk ik.
Ah ... zo kan het ook :t

Ik heb dat gewoon gedaan ... op gevoel ... :+ :$

Als je dat allemaal eens grondig kan uitleggen hoe te doen :P
 
Fijn dat uitlaat naar wens is!

Ik zag net een fraaie flitsende :+
full
 
Ja, kwam 'm gisteren ook tegen op MP.
Moest eigenlijk gelijk aan jou denken. ;)
Over smaak valt te twisten, maar ik vind dit best smaakvol gedaan.
Maar smaken verschillen , dus een ander zal het foeilelijk vinden...
Jij zult er een wat te laag traanplaatgehalte in zien. *D
 
Laatst bewerkt:
Ik vind m ook leuk. Erg fout en daardoor gewoon weer gaaf. Wel jammer dat de meeste niks doen met de tank en die originele tank aan de onderkant zonder kuipwerk er niet echt mooi uitziet.

Traanplaat is geen must hoor, mijn 1100 heeft dat ook niet :)

Edit: spiegels aan frame ook leuk bedacht
 
Laatst bewerkt:
Edit: spiegels aan frame ook leuk bedach
Zeker. kun je gelijk zien of je je knieën nog hebt. ;)
Meer heb je er niet aan, maar waarschijnlijk wel genoeg om geen bekeuring te krijgen. Het ingevallen tankstukje blijft een lastige inderdaad.
Te koop ivm niet deelnemen aan een evenement! :$
MotoGP wegrace klasse tijdens de Zwarte cross :X _O- :t

 
Laatst bewerkt:
Zeker. kun je gelijk zien of je je knieën nog hebt. ;)
Als je ze goed plaatst moet dat nog best meevallen denk ik. Zo vroeg ik mij bij de BMW R1200RT ook altijd af of je wel wat in de spiegels zag. Tot ik er op een autosalon eens op plaats nam :t
Meer heb je er niet aan, maar waarschijnlijk wel genoeg om geen bekeuring te krijgen.
Voor zover ik weet moet een motor in Belgiê vóór een bepaald bouwjaar geen spiegels hebben, en het zou zomaar kunnen de de oudste GSX F'en daar ook nog onder vallen. Hetzelfde wat pinkers betreft. Nietemin wil ik toch ten allen tijde spiegels en pinkers hebben hoor :Y
Het ingevallen tankstukje blijft een lastige inderdaad.
Idd, want achter die "plaat" zit nog tank, dus je kan die niet effe afslijpen.
Doch ik vind het niet storend, het is mooi afgewerkt/gespoten, helemaal niet slordigs of zo.
MotoGP wegrace klasse tijdens de Zwarte cross :X _O- :t

Dat doet me toch terugdenken aan een keertje dat ik voor TRG dwars door een veld ben gereden _O-
Kan allemaal hoor, maar wel met zijn beperkingen. En bij het terugrijden was ik nog gedesoriênteerd ook, en kwam zo verkeerd uit dat ik nog een heel stuk langs de rand van het veld moest, terwijl er een paar meter lager gewoon een autoweg langs _O-
 
Is dat een verbouwde GSX F? Ik herken er haast geen GSX F in!
Niet meteen mijn type motor, maar het is wel heel netjes en met veel zorg gedaan! :t
De kleur vind ik wel helemaal 8-)

Die is nog heel herkenbaar hoor.

Onderstaande is standaard mn favorietje suzuki maar dat had ík er niet in herkend... jij wel?
full
 
Yeah!!! Mn 750 loopt weer op 4 cilinders!!!!

Carbs volledig schoon en revisieset erin, nieuwe bougiedoppen... de fake rat heeft zoveel onderhoud gehad dat ie zgan is inmiddels :+
 
Zeker ;)

Maar terug naar de fjes... zo is testen of mn 750 nu goed is :)
full
 
ik heb vandaag de definitieve beslissing gemaakt.. Ik heb proefgereden op 2 nakeds, een kawa zr-7 wat een erg fijne fiets was en een yamaha xj600n waar je echt zo mee wegrijd..


Besloten om de GSX te gaan inruilen tegen de XJ600N. Met een naked heb ik duidelijk minder herrie aan mijn hoofd. Dit is mij met de GSX op alle mogelijke manieren niet geluk.

MOcht iemand nog intresse hebben in de bubble ruit, of de mra ruit. laat maar weten. ik zet die in elk geval op MP (stuur even een DM).

eventueel heb ik ook nog een opzet MRA-X spoiler die weg mag.
 
ik heb vandaag de definitieve beslissing gemaakt.. Ik heb proefgereden op 2 nakeds, een kawa zr-7 wat een erg fijne fiets was en een yamaha xj600n waar je echt zo mee wegrijd..


Besloten om de GSX te gaan inruilen tegen de XJ600N. Met een naked heb ik duidelijk minder herrie aan mijn hoofd. Dit is mij met de GSX op alle mogelijke manieren niet geluk.

MOcht iemand nog intresse hebben in de bubble ruit, of de mra ruit. laat maar weten. ik zet die in elk geval op MP (stuur even een DM).

eventueel heb ik ook nog een opzet MRA-X spoiler die weg mag.
Hoe ziet de MRA ruit eruit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan