Het grote GSX-F topic deel 13

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
bedankt voor de aardige berichtjes, al vraag ik me af wat of er mis is met mijn achterkant (van de Suzuki uiteraard) lijkt mij toch heel erg orgineel

acherkant 750.JPG
 
Mooi exemplaar. Wel apart het 'facelift' kontje en de 'oude' uitlaat. Dat zou normaal gezien nét niet moeten passen, maar blijkbaar is het prima passend gemaakt.:t
Nee hoor.
De facelift in 2003 had origineel nog de "oude" uitlaat.
De "nieuwe" uitlaat kwam pas in 2004.
Zie ook zijn tank, Suzuki nog voluit, alwaar dat bij de 2004 gewoon het "S" logo werd.

bedankt voor de aardige berichtjes, al vraag ik me af wat of er mis is met mijn achterkant (van de Suzuki uiteraard) lijkt mij toch heel erg orgineel

Bekijk bijlage 1660201
Er is dus niets mis mee. Het zijn details.
Facelift 2003, die heb jij. Vanaf 2004 zijn er dus nog wat dingetjes veranderd, voornamelijk de uitlaat dus.

@DKP , kom er maar in
Ik was er toch net mee bezig ;)
 
Nee hoor.
De facelift in 2003 had origineel nog de "oude" uitlaat.
De "nieuwe" uitlaat kwam pas in 2004.
Zie ook zijn tank, Suzuki nog voluit, alwaar dat bij de 2004 gewoon het "S" logo werd.


Er is dus niets mis mee. Het zijn details.
Facelift 2003, die heb jij. Vanaf 2004 zijn er dus nog wat dingetjes veranderd, voornamelijk de uitlaat dus.


Ik was er toch net mee bezig ;)
aha, leuk om te weten, want dat wist ik niet. geloof dat jij een loslopende GSXF encyclopedie bent :+ en trouwens, waarom alleen een S ? blij dat ik nog de normale uitvoering heb, waar dus voluit Suzuki op de tank staat. vind ik toch een stuk mooier staan
 
trouwens, miss leuk om te weten, ik heb voor 44 euro aan blauwe stickers besteld bij Ali. velgstriping, tankpad, tankdoppad, paar ogen, limited edition sticker en iets van vlammen. lijkt me wel leuk staan, maar weet niet of ik ze allemaal op ga plakken. iig wel die velgstriping en tank(dop)pad

lullige is, duurt wel een maandje of zo of als die containerschip weer vast ligt in de Nijl, ietsjes langer _O-
 
Ik heb blauwe reflecterende velgstripping op mijn wielen, ook via AliExpress. Maar die "werkt" alleen als de motor proper is ...
full


Btw ... ik heb wel veel meer op mijn motor van AliExpress hoor ...
Remschijven, remblokken, dubbele H4 mini LED projector koplampen, rode LED achterpinkers, pinkerdoos, blauwe dashboard LED's, phoneholder, en misschien nog wel wat ...

Tot aan de 100.000km ook een vaste boardcamera, met gescheiden voor- en achter recording. Maar bij het 100.000km onderhoud heb ik daar per ongeluk wat aan kapot gekregen -O-
 
  • Geweldig
Waarderingen: *RW*
Btw ... ik heb wel veel meer op mijn motor van AliExpress hoor ...
Remschijven, remblokken, dubbele H4 mini LED projector koplampen, rode LED achterpinkers, pinkerdoos, blauwe dashboard LED's, phoneholder, en misschien nog wel wat ...
zo dan, lekker bezig en Ali zal er blij mee zijn. grappig dat ik ook straks van die blauwe velg striping heb en staat bij de jouwe heel mooi, ook al omdat het dezelfde kleur is als je Suzi. zat nog te twijfelen tussen blauw en zilver, maar omdat er blauw metallic in de zwarte lak zit, toch voor blauw gekozen. 100 000 km? wow, mijn GSXF heeft net 22800 gereden en schijfrem, blokken zijn nog standaard af fabriek, volgens mij. eigenlijk alles wel, behalve de banden.
 
Intussen al bijna 117.000km ;)
Iets meer dan drie jaar geleden gekocht met 18.***km.
mijn hemel, dat is om nu met die Olympische Spelen te spreken een topprestatie. doe ik je in geen 100 jaar na, als ik zou oud zou kunnen worden. ik haal de 10 000 km per jaar niet eens, al rij ik met deze motor wel meer kilometers dan op mijn vorige motoren, want zo'n gsxf 750 rijdt heerlijk
 
mijn hemel, dat is om nu met die Olympische Spelen te spreken een topprestatie. doe ik je in geen 100 jaar na, als ik zou oud zou kunnen worden. ik haal de 10 000 km per jaar niet eens, al rij ik met deze motor wel meer kilometers dan op mijn vorige motoren, want zo'n gsxf 750 rijdt heerlijk

Zeker een top prestatie als je bedenkt dat het km's gereden op Belgische wegen zijn :X
 
Zeker een top prestatie als je bedenkt dat het km's gereden op Belgische wegen zijn :X
Ach ... thuis voor de deur liggen de kasseiën zo slecht, dat alles wat daarna komt gewoon super goed is ... eu ... lijkt 🤗

@RiderOn2Wheels , en ook een beetje @daddyphilipsen , als ik nog meer moet vertellen, ga ik stilaan richting 300.000km GSX F ervaring :+
Op memont van dit schrijven komt het neer op 289.745km :]
Mijn huidige GSX F is wel de eerste waarbij ik zelf 100.000km bij gereden heb, op moment van dit schrijven, 98.539km ;)

Maar om te vermijden alles af en toe te moeten hertypen, staat heel mijn "GSX F avontuur" beschreven in post #3 van dit topic.
Moet je wel veel zin hebben om te lezen, en dus je tijd voor nemen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*O**O*Uitnodiging rit+BBQ! *O* *O*


Zo, even opvallend gemaakt :).


Gisteren even met @RobdeW overlegd en we willen eigenlijk niet te lang wachten met de rit&bbq.
We stellen dus voor: Ergens tussen 14 en 20 augustus.
(doordeweeks is het misschien makkelijker voor sommigen hier én hoef je niet om wegafsluitingen en dergelijke heen te plannen. Met een groepje is een rustigere weg sowieso wel fijn.)


Het idee is om ergens te verzamelen, een leuk ritje te rijden, misschien kijken of we tijdens de rit nog een leuke bezienswaardigheid kunnen inplannen, en dan langzaamaan naar huize Sjefman (in Bergen op Zoom) rijden om een gezellige BBQ met de aanwezigen te doen.

Ik zou zeggen, misschien is het het beste om dit te kopiëren en je naam in te vullen waar je eventueel tijd hebt, wanneer de meeste mensen kunnen zullen we hem maar inplannen denk ik? Tenzij het weer natuurlijk heel slecht wordt. Eventueel, als je geen tijd hebt (overdag) voor de rit, maar de BBQ wel kan meemaken, schrijf het er dan tussen haakjes achter. (Bijv; Sjefman(alleen BBQ))

Zaterdag 14 aug. Sjefman, RobdeW,
Zondag 15 aug. Sjefman, RobdeW,
Maandag 16 aug. Sjefman, RobdeW,
Dinsdag 17 aug. Sjefman, RobdeW,
Woensdag 18 aug. Sjefman, RobdeW,
Donderdag 19 aug. Sjefman, RobdeW,
Vrijdag 20 aug. Sjefman, RobdeW,


De Rit:
Startpunt en soort rit is nog nader te bepalen. Omdat we in het zuiden afsluiten is het misschien een goed idee om ergens centraal in het land op te stappen. Een paar ideeën:
Posbank is erg mooi, via de Rijndijk/Waalbandijk richting Biesbosch en richting West-Brabant.
Vanaf Amsterdam is het erg mooi om via de Amsteldijk-Meije-stukje Lekdijk-Kinderdijk naar het zuiden te rijden.

De BBQ:
Ik heb een grote tafel waar we comfortabel met 8 man aan kunnen zitten. Alle boodschappen zal ik van tevoren doen, niet te ingewikkeld, gewoon een lekker gevarieerd menu? Een eigen bijdrage zal zeker gevraagd worden, maar meer dan een tientje-vijftien euro gaat het echt niet worden.

Eventueel is het dus ook mogelijk alleen de BBQ te doen voor degenen die geen tijd hebben om de hele rit te doen. Lijkt me gewoon erg gezellig om jullie eens te ontmoeten!



Dus, laat maar weten wanneer iedereen tijd heeft. En ook de 'voormalig' GSX-F rijders en rijders van andere motoren die hier weleens meelezen/actief zijn zijn uiteraard welkom.
 
*O**O*Uitnodiging rit+BBQ! *O* *O*


Zo, even opvallend gemaakt :).


Gisteren even met @RobdeW overlegd en we willen eigenlijk niet te lang wachten met de rit&bbq.
We stellen dus voor: Ergens tussen 14 en 20 augustus.
(doordeweeks is het misschien makkelijker voor sommigen hier én hoef je niet om wegafsluitingen en dergelijke heen te plannen. Met een groepje is een rustigere weg sowieso wel fijn.)


Het idee is om ergens te verzamelen, een leuk ritje te rijden, misschien kijken of we tijdens de rit nog een leuke bezienswaardigheid kunnen inplannen, en dan langzaamaan naar huize Sjefman (in Bergen op Zoom) rijden om een gezellige BBQ met de aanwezigen te doen.

Ik zou zeggen, misschien is het het beste om dit te kopiëren en je naam in te vullen waar je eventueel tijd hebt, wanneer de meeste mensen kunnen zullen we hem maar inplannen denk ik? Tenzij het weer natuurlijk heel slecht wordt. Eventueel, als je geen tijd hebt (overdag) voor de rit, maar de BBQ wel kan meemaken, schrijf het er dan tussen haakjes achter. (Bijv; Sjefman(alleen BBQ))

Zaterdag 14 aug. Sjefman, RobdeW,
Zondag 15 aug. Sjefman, RobdeW,
Maandag 16 aug. Sjefman, RobdeW,
Dinsdag 17 aug. Sjefman, RobdeW,
Woensdag 18 aug. Sjefman, RobdeW,
Donderdag 19 aug. Sjefman, RobdeW,
Vrijdag 20 aug. Sjefman, RobdeW,


De Rit:
Startpunt en soort rit is nog nader te bepalen. Omdat we in het zuiden afsluiten is het misschien een goed idee om ergens centraal in het land op te stappen. Een paar ideeën:
Posbank is erg mooi, via de Rijndijk/Waalbandijk richting Biesbosch en richting West-Brabant.
Vanaf Amsterdam is het erg mooi om via de Amsteldijk-Meije-stukje Lekdijk-Kinderdijk naar het zuiden te rijden.

De BBQ:
Ik heb een grote tafel waar we comfortabel met 8 man aan kunnen zitten. Alle boodschappen zal ik van tevoren doen, niet te ingewikkeld, gewoon een lekker gevarieerd menu? Een eigen bijdrage zal zeker gevraagd worden, maar meer dan een tientje-vijftien euro gaat het echt niet worden.

Eventueel is het dus ook mogelijk alleen de BBQ te doen voor degenen die geen tijd hebben om de hele rit te doen. Lijkt me gewoon erg gezellig om jullie eens te ontmoeten!



Dus, laat maar weten wanneer iedereen tijd heeft. En ook de 'voormalig' GSX-F rijders en rijders van andere motoren die hier weleens meelezen/actief zijn zijn uiteraard welkom.
Volgens mij gaan we alle dagen samen😉
 
Had mij ook wel erg leuk geleden, heren.
Maar doordeweeks gaat voor mij sowieso niet lukken, en zaterdag (en zondag de GP) al een afspraak staan:/
 
Terug
Bovenaan Onderaan