A
Anoniempje177
Guest
- Onderwerp starter
- #5.476
Btw: ik ben blijkbaar verhuisd, ik woon voortaan in Las Vegas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er staat, "de dashboards zijn identiek".Om nog even een noot toe te voegen aan de stuurhoogte, ik heb net een artikel opgezocht voor iemand, een vergelijkingstest tussen de 600 en 750 en daar zag ik een mooi plaatje wat het verschil laat zien.
Bekijk bijlage 1805590
Er staat, "de dashboards zijn identiek".
Klopt niet.
Bij de 750 gaat de snelheidsmeter tot 260, bij de 600 tot 240.
Bij de 750 gaat de rpm in het rood op 12.000, bij de 600 op 11.500 (of 11.000?).
Ze zijn wel uitwisselbaar, maar ik heb er geen idee van of je dan wel of geen meting fouten krijgt.
Edit: ik vermoed dat je wel meting fouten krijgt, want de 600 en 750 hebben niet dezelfde vertanding.
Wel dezelfde bandenmaten.
@ArendJan Heeft er eentje op zijn Kawasaki Ninja 250 gemonteerd.Gelijk een vraag. Hebben jullie op de motor weleens een temperatuurmeter voor de olie geïnstalleerd. Ik zag modellen die je aan moet sluiten op de aftapplug
Ik heb het ook nog niet gemist. Maar ik heb er al aan gedacht om dat ook te plaatsen. Voor in de winter had ik graag mijn oliekoeler afgedekt, met een manueel hendeltje/kabeltje dat je een deel kan opentrekken bij te warm worden. In de winter komen deze blokken op de snelweg nooit op temperatuur.Waarom zou je dat willen?
Heb een temperatuurmeter nog nooit gemist...
Precies dat inderdaad. Maar echt noodzakelijk is het ook weer niet.
Weet iemand trouwens welk maat de koperring is voor de aftapplug
Gelukkig weet @Sjefman het, want ik vervang die zo weinig dat ik het niet weet14mm uit m'n hoofd
Komt me niet bekend voor, maar mijn motor heeft dat pair systeem ook niet... Lijkt ook wel op het slangetje wat onderop je tank op het stalen pikkie zit (overloop van je tankdop).Deze foto is niet van mijn motor maar wel makkelijk
Er zit in de knik een klein scheurtje,
Zag dat dit op een open T stuk zit. Is dit de Evap achtig iets?!
Nu heb ik het slangetje willen afknippen maar heb het zo gelaten. Kan geen kwaad toch? Geen gesloten systeem bij mij.
Hoeveel km heb je nu gereden nu de remschijven aan vervanging toe zijn sjefman?
Weet iemand wat dit betekent? Rechts starten, onder normaal? Staat onder mn zadel op een label
Ah goede tips inderdaad. Thanks! Ik ben benieuwd nieuwd wat je van die tsuboss remschijven vindtEr staat nu ongeveer 58000 op de teller, Waarvan ik er sinds 33400 op rijd. Ik heb geen reden te geloven dat ze eerder vervangen zijn.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik wat upgrades heb gedaan om van de sponzige remmen af te komen en ik rem ook aardig door. Qua dikte van de schijf zijn ze nog niet helemaal aan vervanging toe. Laatste beurt heb ik ze gemeten op 4,2mm en de ondergrens is 4mm. Maar goed, rammelende schijven en dat geratel in m'n stuur houd ik niet van...
Wat voor banden liggen er onder? 2.3/2.5 is aan de lage kant. Met moderne sport/tour banden zit je met 2.5/2.9 beter.
Rechts/onder zal te maken hebben met de benzinekraan. Naar beneden is gewoon aan, naar rechts is 'pri' stand. Deze stand omzeilt de vacuum en zet de kraan gewoon open. Als je een paar weken niet gereden hebt is het handig om hem eerst even op 'pri' te zetten zodat je vlotterbakken sneller vol lopen (de benzine verdampt hier uit als hij stil staat). Niet noodzakelijk maar hij start dan sneller.