Het Grote GSX-R1000 Topic deel 12: Autumn Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
het spuitwerk op die busa had ik afgelopen zomer al mogen aanschouwen
was bij die dragreces hier in de buurt, strak staaltje kunstwerk inderdaad :9~

er was toen ook nog een busa met rood/bruin achtige ramair covers en topkuip
kwam je dichtbij zag je dat het net leek of het nat was waren allemaal soort van druppels in geairbrusht zo gaaf zeg :9~ :} :}
+ nog een 1000K4 van baracuda racing of zoiets, was een anaconda op gespoten ik diep blauw, leek wel echt 3d ook zo gaaf weet niet of dat ook zijn werk was ?

Ja in de buurt van zeeland ergens daar racen ze ook, groot aantal van die jongens rij ik weleens samen mee in de zomer. Die K4 is van een vriend van mij, hij zit bij een dragrace team Anaconda racing ( vandaar die spacialpaint anaconda slang op ze motor ) Die is wel door iemand anders gespoten.
Hier heb ik nog een foto van een specialpaint K5 die ook van Livingstone is, ook wel een ziek ding! Bloody mary :P

GroteFoto-QJ8J4SXI.jpg
 
ben benieuwd met die K5 Yoshi was het verschil met de std K5 vanaf 7 a 8000 best groot als je die testen las, zit toch wel wat reserve in zo'n blok :Y

Die K5 Yoshi was is nog steeds de dikste van allemaal wat mij betreft. standaard toen 205 pk. Limited edition van 200 stuks wereldwijd ofzo?

Edit:
Was blijkbaar een K6
Motorfreaks

Was een Hoegee special
http://www.hoegeetech.com/specials.php?id=11

http://www.suzuki.nl/nmg/up/ZegbqenHyT_GSX-R1000_Yoshimura.pdf

Motorfreaks

Total van 25 stuks.
 
Laatst bewerkt:
Hey man,

Ja dat klopt, Livingstone heet die jongen, stond idd samen met hem op JAF.
Die hayabusa spacialpaint die ook op de Custom bike stand stond heeft hij ook gespoten. Dat spuitwerk dat hij doet is echt van de next level, zo strak en mooi :9~

Heb je nog bij de Man @ work stand gekeken? Bij de Custom sports bike afdeling stond hij live te airbrushen, hij was geloof ik met een helm bezig. Stond ook een Carbon CBR 1000 daar die had hij net voor de beurs afgemaakt.

Grtz!

Nee dat heb ik niet gezien maar het is echt focking mooi gespoten. FF iets heel anders het rare op JAF was dat ik eigenlijk niet op het terrein kwam omdat motors niet waren toegelaten op een autoshow en later zie jou motor en de andere allemaal staan(uit eindelijk stonden we ook binnen)
 
Ja in de buurt van zeeland ergens daar racen ze ook, groot aantal van die jongens rij ik weleens samen mee in de zomer. Die K4 is van een vriend van mij, hij zit bij een dragrace team Anaconda racing ( vandaar die spacialpaint anaconda slang op ze motor ) Die is wel door iemand anders gespoten.
Hier heb ik nog een foto van een specialpaint K5 die ook van Livingstone is, ook wel een ziek ding! Bloody mary :P

[afbeelding]

Dit was op JAF was inderdaad dik die Bloody mary! Mijn motor viel in het niets die op JAF :+

Had jij trouwens nog foto's gemaakt van je uitlaat hoe je dat heb ingekort?
 
Laatst bewerkt:
Ja in de buurt van zeeland ergens daar racen ze ook, groot aantal van die jongens rij ik weleens samen mee in de zomer. Die K4 is van een vriend van mij, hij zit bij een dragrace team Anaconda racing ( vandaar die spacialpaint anaconda slang op ze motor ) Die is wel door iemand anders gespoten.
Hier heb ik nog een foto van een specialpaint K5 die ook van Livingstone is, ook wel een ziek ding! Bloody mary :P

[afbeelding]

Is een apart ding, zag hem donderdag op de beurs staan :Y
 
Hoe stel je de klok in op een k3/4?

Is er ook een pdf van de gewone handleiding ofzo? Want schakellamp kom ik ook pas achter via een foto van de handleiding B|
 
nou nou nu is de brommer uit de winterstop
en dan word de straat weer onder het witte spul gemikt
nou ja het maakt niet uit het mag van mij nog wel een paar graden warmer worden
maar hij mag in ieder geval weer naar buiten als ik zin heb *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Andor, jullie pech
hier was niks gestrooid het was wel fris maar alles lag er strak bij
de soes even een uurtje uitgelaten, ook nog het stukje het gas er goed opgehad

man wat een machine blijft het toch, ik hoef nog geen bmw hoor O-) ;)

Rijdt echt nog steeds 100% naar mijn zin, en loopt als een nieuwe
quickshifter gaat ook perfect, lekkere aanvulling al gebruik je hem maar af en toe
 
Nice even een paar woensdagmiddag kiekjes :)

[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=tAOW3lEkFy2le%252btEwalzRpfMS5ZieDHi2h%252bLeHojlExRlcMaXX%252fU9Qw38DwW7HCKfTXwNznDkf4%253d"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=9nHcQACxsWci3uPEwtSH72XXrSDqLbNexMOCrOBOkE7lbM4yAjlSl0Kh%252b4v99TK5IzAb9iOwqxs%253d"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=%252b7eme8X9JwaedYey32OQBmAmcs45ilGm9WIxoo7oAuBIaeiqt9jSft0T5pRCPyQZY8Zog7OD%252bkc%253d"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=WwFPFFOK51DLGkpcm4HIQVk3ZfTQKcWTLys9XKzPUqEPFXZP2RvkCuRglXS94uXwAMwskK5%252fTzc%253d"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=5qbE%252fXc2Rj%252fN2U6uMQlHzWVAnWSCTVr471kSPCcu0p5fbAvHQLzQOYsoU68r6uVBOJ7nZksBO6E%253d"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=rasSrwgvyOipsRgHlsqFTWHd8NX5qxOlBlUOO0oOK4MO5cpF86GetHqg%252bhXBtoMS"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=rasSrwgvyOipsRgHlsqFTcWO47UNnV7zOlFbLcOpgNkPRQ7QquKoaLyZqirRNz0L"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=rasSrwgvyOjVcDc7elra6f0X2M48oVKd7PIb3j6vrHPYVakO28hQjA%253d%253d"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=rasSrwgvyOjVcDc7elra6RLxBDJYSWBr8o2n5ok1Qtu3WpPaxF43jQ%253d%253d"]afbeelding~][/url]
[~[url="http://londonbikers.com/img.ashx?e=rasSrwgvyOjVcDc7elra6ddf2Zg13uK1EfoVBwi55iCpzfKFms1nNg%253d%253d"]afbeelding~][/url]


:} :9~
 
Andor, jullie pech
hier was niks gestrooid het was wel fris maar alles lag er strak bij
de soes even een uurtje uitgelaten, ook nog het stukje het gas er goed opgehad

man wat een machine blijft het toch, ik hoef nog geen bmw hoor O-) ;)

Rijdt echt nog steeds 100% naar mijn zin, en loopt als een nieuwe
quickshifter gaat ook perfect, lekkere aanvulling al gebruik je hem maar af en toe
nou ja pech hij staat al zo veel weken stil dus als het moet
dan nog maar even ik wil er nog wel een paar graden bij hebben
en een bmw nee maar hij liep wel hard weg
al lijkt het mij sterk maar ja het zal wel
 
nou ja pech hij staat al zo veel weken stil dus als het moet
dan nog maar even ik wil er nog wel een paar graden bij hebben
en een bmw nee maar hij liep wel hard weg
al lijkt het mij sterk maar ja het zal wel
dat is zo ja, moest eerst opwarmen toen ik terug was haha

hij loopt wel lekker met dat koude frisse weer

@Relentless, mooie fiets beetje saaie kleurstelling maar verder wel netjes :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoe stel je de klok in op een k3/4?

Is er ook een pdf van de gewone handleiding ofzo? Want schakellamp kom ik ook pas achter via een foto van de handleiding B|

contact aan en als je de tijd ziet dan moet je de 2 zwarte knoppen boven elkaar tegelijke tijd indrukken.

En dan kan je de tijd stellen
 
contact aan en als je de tijd ziet dan moet je de 2 zwarte knoppen boven elkaar tegelijke tijd indrukken.

En dan kan je de tijd stellen

Thnx, had ook al net zoiets gelezen op een engels forum.


Waar ik maar niet achterkom is, of het normaal is dat de 1e versnelling zo'n zing geluid maakt. Wordt steeds harder als je in de 2e versnelling harder gaat rijden.

Waar ik hem gekocht heb zeiden ze dat het ermee had te maken dat alle tandwielen meedraaien in de eerste versnelling. Ze hadden er een nieuw voortandwiel wel in gedaan omdat het daar aan kon liggen. Maar het geluid bleef hetzelfde. Klopt dat verhaal wat ze zeggen een beetje.

Wil het graag nog even bij een andere garage navragen, maar alle openingstijden haal ik nooit :( kutwerk.
 
Dit was op JAF was inderdaad dik die Bloody mary! Mijn motor viel in het niets die op JAF :+

Had jij trouwens nog foto's gemaakt van je uitlaat hoe je dat heb ingekort?


Hey,

Ik heb dr eerlijk gezegd nog geen tijd voor gehad om hem in te korten.. staat wel op m'n '' to do list '' gaat dus nog gebeuren.. eerst maar weer ff me motor op bouwen, hij ligt nu grotendeels uit elkaar. Het zoveelste winter project van mij :9 Post van het weekend de eerste foto's wel ff als ik tijd heb.. Morgen krijg ik als het goed is een aantal kappen en frame delen terug van de spuiter en dan kan ik van het weekend beginnen met m'n design uit te werken :)
 
Thnx, had ook al net zoiets gelezen op een engels forum.


Waar ik maar niet achterkom is, of het normaal is dat de 1e versnelling zo'n zing geluid maakt. Wordt steeds harder als je in de 2e versnelling harder gaat rijden.

Waar ik hem gekocht heb zeiden ze dat het ermee had te maken dat alle tandwielen meedraaien in de eerste versnelling. Ze hadden er een nieuw voortandwiel wel in gedaan omdat het daar aan kon liggen. Maar het geluid bleef hetzelfde. Klopt dat verhaal wat ze zeggen een beetje.

Wil het graag nog even bij een andere garage navragen, maar alle openingstijden haal ik nooit :( kutwerk.
staat je kettingspanning niet te strak, de suzuki bruggen knijpen iets waardoor de spanning na het vast zetten wat is opgelopen
dan krijg je ook dat zingende geluid

ik hou 35 mm aan als die los staat, na vast zetten staat die op 31 a 32 mm als ik erop zit op 25+ en gaat die weer duizenden km's mee zonder te stellen

als je begint op 30 mm, kom je dus tegen de 2 cm uit en dat is wel wat krap als je nog wta oneffenheden moet opvangen

Straks eens om boodschappen, en kijen hoe de weg erbij ligt
het is wle net onder 0 geweest maar veder krukdroog vanacht dus strooien zou geen zin hebben gehad zou je denken :9
 
Hey,

Ik heb dr eerlijk gezegd nog geen tijd voor gehad om hem in te korten.. staat wel op m'n '' to do list '' gaat dus nog gebeuren.. eerst maar weer ff me motor op bouwen, hij ligt nu grotendeels uit elkaar. Het zoveelste winter project van mij :9 Post van het weekend de eerste foto's wel ff als ik tijd heb.. Morgen krijg ik als het goed is een aantal kappen en frame delen terug van de spuiter en dan kan ik van het weekend beginnen met m'n design uit te werken :)

mooi man, ben benieuwd

ja die dragrace in zeeuws-vlaanderen is even van de kaart ze hadden kleine bulten in het asvalt gelegd -O- heb al iemand gesporken en die zei dat die makkelijk met 270 er nog over ging dus misschien na wat vrachtverkeer dat het wel mee valt

was alrijd wel even lachen om daar te kijken
Busa turbo was toen echt niet normaal :} :} :}
 
Hij deed het op een machine van 3 jaar toch geeneens zo slecht
paar podium plekken moet er wel inzitten

Fabrizio17669F_imagelarge.jpg
 
staat je kettingspanning niet te strak, de suzuki bruggen knijpen iets waardoor de spanning na het vast zetten wat is opgelopen
dan krijg je ook dat zingende geluid

ik hou 35 mm aan als die los staat, na vast zetten staat die op 31 a 32 mm als ik erop zit op 25+ en gaat die weer duizenden km's mee zonder te stellen

als je begint op 30 mm, kom je dus tegen de 2 cm uit en dat is wel wat krap als je nog wta oneffenheden moet opvangen

Straks eens om boodschappen, en kijen hoe de weg erbij ligt
het is wle net onder 0 geweest maar veder krukdroog vanacht dus strooien zou geen zin hebben gehad zou je denken :9

Ik gaat het zo eens even checken hoe het met die spanning staat dan. Ga er zo weer op naar me werk.

Bedankt voor je reactie iig!
 
Hij deed het op een machine van 3 jaar toch geeneens zo slecht
paar podium plekken moet er wel inzitten

[afbeelding]
zo super prestatie is het ook weer niet de r1 1198 en aprilia zijn ook 3jaar oud
maar wel voor een motor die wenig tot niet meer verder ontwikkeld word batta moet bijna alles zelf ontwikkelen
 
Laatst bewerkt:
zo super prestatie is het ook weer niet de r1 1198 en aprilia zijn ook 3jaar oud
maar wel voor een motor die wenig tot niet meer verder ontwikkeld word batta moet bijna alles zelf ontwikkelen
klopt, maar die hebben zeker meer steun vanuit de fabriek
zeker Aprilia, en ducati heeft ook nog support

suzuki doet zeer wienig als je de berichten mag geloven, het word tijd dat ze volgend jaar de SBK's wat meer supporten met een semi fabrieksteam ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan