Het Grote GSX-R1000 Topic deel 12: Autumn Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

iemand interesse in deze uitlaten de Yoshimura's gp evo 4 voor de k9/l1 ?!
Vraagprijs 950 euro incl. katvervanger
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb dr eerlijk gezegd nog geen tijd voor gehad om hem in te korten.. staat wel op m'n '' to do list '' gaat dus nog gebeuren.. eerst maar weer ff me motor op bouwen, hij ligt nu grotendeels uit elkaar. Het zoveelste winter project van mij :9 Post van het weekend de eerste foto's wel ff als ik tijd heb.. Morgen krijg ik als het goed is een aantal kappen en frame delen terug van de spuiter en dan kan ik van het weekend beginnen met m'n design uit te werken :)

Ik weet het wel goed gemaakt! Ik kom mijn demper brengen die kort je in met mooie foto's en dan vind ik het goed :+ soort geven en nemen he!
 
Binnenkort de motor eens terug uithalen als dat ellendige zout van de baan is.
Probleem wat ik had bij de K7 is vermoedelijk een instelling van de vering achter maar ik geraak er niet uit. Komt vooral voor bij een bocht hier in de buurt, eerder een knik die je neemt onder volle acceleratie. Bij mijn vorige R1 geen probleem maar de suz gaf het gevoel alsof de achterkant wegglijdt bij 1/4 gas ..heb toen eeen 190/55 gemonteerd en het was beter maar nu heb ik niet echt een vertrouwen achteraan, de achterkant kwispelt wat, zo voelt het tenmiste aan en je kan niet zeggen of de band nu wil uitbreken of niet. Enig idee?
 
Binnenkort de motor eens terug uithalen als dat ellendige zout van de baan is.
Probleem wat ik had bij de K7 is vermoedelijk een instelling van de vering achter maar ik geraak er niet uit. Komt vooral voor bij een bocht hier in de buurt, eerder een knik die je neemt onder volle acceleratie. Bij mijn vorige R1 geen probleem maar de suz gaf het gevoel alsof de achterkant wegglijdt bij 1/4 gas ..heb toen eeen 190/55 gemonteerd en het was beter maar nu heb ik niet echt een vertrouwen achteraan, de achterkant kwispelt wat, zo voelt het tenmiste aan en je kan niet zeggen of de band nu wil uitbreken of niet. Enig idee?


Om welke bocht gaat het? Weet wel dat het wegdek er hier de laatste jaren er zeker niet op vooruit gegaan is. Ik zal je maar alvast waarschuwen als je hem één van dees nog eens uithaalt. Op sommige stukken is het zelfs niet meer te harden met die bulten en putten..... maar uhh, het kan ook aan mijn stijvere veren liggen :+

Maar het is wel een feit dat standaard een R1 wat strakker op de weg ligt dan een Suz.
Maar zeker niet in die maten dat een Suz zomaar zou gaan kwispelen of wegglijden.
Verder kan het... tja vanalles zijn. Eerst de meest eenvoudige dingen, bandenspanning, soort band, buitentemperatuur, bandentemperatuur, had je die dag misschien wat teveel gegeten, ...????.
 
Aan de Ford meer bepaald, je hebt het rechte eind, haakske rechtse, nog es haaks rechts, dan links en dan erna de knik rechts, die is het, voor je de volgende haakse rechtse hebt waar iedereen staat te kijken. Met de R1 kwam ik de linkse uit en dadelijk volgas door die knik, met de suz standaard niet te doen, van het moment ik op het gas ga voelt het aan alsof ie uitbreekt. Nadat de 190/55 erop lag was het beter maar volgas daar voel je hem achteraan "los" worden.
Teveel gegeten had ik al die dagen ;)
Ook bv aan het containerpark in Wiemesmeer, bochten van +-200 denk ik, ook hier durf ik niet echt voluit te gaan. En ja nu zeker niet meer met het wegdek pff
 
Laatst bewerkt:
Al iemand hier die bij de gsx-r 1000 k7 de achterkant hoger heeft geschroefd? Die mogelijkheid bestaat maar ik hem nog nooit of te nimmer ergens er iets van gelezen.
 
Al iemand hier die bij de gsx-r 1000 k7 de achterkant hoger heeft geschroefd? Die mogelijkheid bestaat maar ik hem nog nooit of te nimmer ergens er iets van gelezen.
nog niet gedaan zelf, is je schiokdemper nog wel goed ?

200+ bochten ligt die van mij nog snaarstrak op de weg,
 
Al iemand hier die bij de gsx-r 1000 k7 de achterkant hoger heeft geschroefd? Die mogelijkheid bestaat maar ik hem nog nooit of te nimmer ergens er iets van gelezen.

Simpelste manier is volgens mij een 55 band achterop
en als dat niet genoeg is, je voorvork wat laten doorsteken
 
akra's bij jeff ??

die had een set liggen zo goed als nieuw met titanium linkpijpen :9~~

nee niet bij Jeff, die had een nieuw set in tit met tit linkpijpen,had ik ook gezien,

die ik op het oog heb zijn carbon met tit linkpijpen,dacht eerst dat het die van jou waren,hebben namelijk ook die vierkant Akra stickers en blauw gekleurde linkpijpen
,zijn 7mnd oud
 
Laatst bewerkt:
nog niet gedaan zelf, is je schiokdemper nog wel goed ?

200+ bochten ligt die van mij nog snaarstrak op de weg,

Ding heeft ocharme maar een 6000km ;) Normaal een 3-voud per jaar maar ja bouwen é.
Heb nog een tweedehandse wp zien staan voor een 400€, blijkbaar in nieuwstaat, misschien is dat iets.
 
Ding heeft ocharme maar een 6000km ;) Normaal een 3-voud per jaar maar ja bouwen é.
Heb nog een tweedehandse wp zien staan voor een 400€, blijkbaar in nieuwstaat, misschien is dat iets.
nee aan de km-stand kan het niet liggen dan, die van mij heeft het 9 voudige erop staan en gaat nog prima

WP voor 400 is een mooie prijs,

@Relentless, oke mooi man
dubbel vind ik nog steeds erg gaaf, zo'n corsa systeem van leo is ook enorm gaaf en wat ene geluid daar in zit :9~
las alleen dat je danje zij standaard moet weghalen, niet ideaal voor een straatfiets.
Of het waar is weet ik niet maar daar hadden ze het over op gixxer.com
 
nee aan de km-stand kan het niet liggen dan, die van mij heeft het 9 voudige erop staan en gaat nog prima

WP voor 400 is een mooie prijs,

@Relentless, oke mooi man
dubbel vind ik nog steeds erg gaaf, zo'n corsa systeem van leo is ook enorm gaaf en wat ene geluid daar in zit :9~
las alleen dat je danje zij standaard moet weghalen, niet ideaal voor een straatfiets.
Of het waar is weet ik niet maar daar hadden ze het over op gixxer.com

Akra's gaan niet door, de motor waar ze opzaten is vndaag compleet verkocht,

Yoshi Evo's vindt ik ook nog gaaf maar is moeilijk aan te komen

worden waarschijnlijk de Arrows thunder in titanium,

ben dan alleen nog op zoek naar een catvervanger voor de 1000 K7/K8,

dus als iemand van hier nog wat tekoop heeft/weet dan hoor ik het graag
full
 
Akra's gaan niet door, de motor waar ze opzaten is vndaag compleet verkocht,

Yoshi Evo's vindt ik ook nog gaaf maar is moeilijk aan te komen

worden waarschijnlijk de Arrows thunder in titanium,

ben dan alleen nog op zoek naar een catvervanger voor de 1000 K7/K8,

dus als iemand van hier nog wat tekoop heeft/weet dan hoor ik het graag[afbeelding]


nice :9~ , vind titaan toch nog steeds mooier dan carbon
 
Al eens gekeken op ebay.it?
Daar vind je ze soms erg goedkoop nieuw zijnde.

had mijn carbon Arrows uit Italie, bij www.redracingparts.com ,maar die verkopen sinds kort geen arrows meer,

er zijn in italie nog wel meer op het eerste gezicht goedkope aanbieders, maar bij de slotberekening komt er 19% vat bij, dan is gelijk je grootste voordeel weg,

deze zijn 1000km oud, dus eigenlijk nieuw,

op ebay.co.uk staan div arrow thunder sets te koop
 
Laatst bewerkt:
vandaag de racer afgemaakt,

nog wat detail stickers en mijn zadel en as protectie en dan is die af :)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan