Het Grote GSX-R1000 Topic Deel 6: The ultimate superbike

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben hier nieuw op dit forum,dus de groeten aan iedereen!!! *O*

hallo PeSV 1000.kan je me misschien helpen? ik heb een K6 en ik zal het stuur ook willen veranderen zoals je.waar vind ik de onderdelen,en hoeveel kost het,en moet er iets aan de kuip veranderen? grtz.

Gaaf ding!! ;)
ABM levert superbike kroonplaten voor de GSXR , bij de K7/8 moeten erbij de de spiegels tussen de kuip en de steun blokjes geplaatst worden zodat de kuip iets naar voren kantelt,
dit ivm je stuuruitslag.
je moet waarschijnlijk ook een langere remleiding hebben
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul dat brembo Marc :Y

Ik heb zelf geen last van de korte pazzo, en remmen vind ik ook nog ruim voldoende.
Maar het ziet er allemaal wel super uit :}


Nee bij de rem heb ik ook geen last dat remt perfect.
Ik heb alleen een probleem met me linkerpols en dan kon ik na een dagje Duitsland de koppeling niet meer inknijpen.
 
Ik ga komende onderdag die kant op. Iemand suggesties wat ik zoal voor mijn standard K6 kan halen? Geen optische tuning spul, maar meer performance gericht.
Zat zelf aan zo'n shift ding te denken, maar wat is nou een noramle prijs daarvoor?
Verder een DB ruitje en mischien kortere koppeling- en remhandles :)

Dat zijn voor mij ook dingen waar ik naar ga kijken. :Y
Maar sowieso ook nieuwe handschoenen A* tech/pro.

Mocht ik dan nog zo'n shiftholder, handles en ruitje willen. Dan ga je in totaal toch alweer richting de 400,- euro. Ze zullen toch lang niet alles hebben. :z Dus als ik 2 van de 4 heb is het geslaagd toch :Y

Het is toch zo dat de normale Pazzo's al 2 cm korter zijn dan de originele remhendels?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen idee. Ik ga morgenochtend naar Goedhart om te kijken. Is me nog niet gelukt. Ik laat morgen wel weten hoe het is geworden.......

Update: net bij Goedhart geweest. Er is nog niks gedaan. Spullen zijn nog niet binnen. Hoogstwaarschijnlijk a.s. dinsdag binnen en dan gaan ze aan de slag. Ze hebben wel uitgelegd wat ze gaan doen maar lastig om hier te omschrijven. Kortom nog ff wachten.....
 
ben hier nieuw op dit forum,dus de groeten aan iedereen!!! *O*

hallo PeSV 1000.kan je me misschien helpen? ik heb een K6 en ik zal het stuur ook willen veranderen zoals je.waar vind ik de onderdelen,en hoeveel kost het,en moet er iets aan de kuip veranderen? grtz.

Ik heb nog verhoogde clip-ons van LSL die ik op mijn K5 heb gehad. Komen de handvatten zo'n 5 cm hoger te liggen. Het uiterlijk van de motor blijft ongewijzigd.
 
Dat zijn voor mij ook dingen waar ik naar ga kijken. :Y
Maar sowieso ook nieuwe handschoenen A* tech/pro.

Mocht ik dan nog zo'n shiftholder, handles en ruitje willen. Dan ga je in totaal toch alweer richting de 400,- euro. Ze zullen toch lang niet alles hebben. :z Dus als ik 2 van de 4 heb is het geslaagd toch :Y

Het is toch zo dat de normale Pazzo's al 2 cm korter zijn dan de originele remhendels?
Klopt en de korte zijn weer 2 cm korter. Heb ook een setjes korte gehad op m'n GSX-R en kreeg ook last van m'n pols. B|

Heb de originele koppelingshendel er toen weer opgezet samen met een Brembo rempomp. 8-)
 
Update: net bij Goedhart geweest. Er is nog niks gedaan. Spullen zijn nog niet binnen. Hoogstwaarschijnlijk a.s. dinsdag binnen en dan gaan ze aan de slag. Ze hebben wel uitgelegd wat ze gaan doen maar lastig om hier te omschrijven. Kortom nog ff wachten.....

Ik kom er ook net vandaan,

heb geen foto's gemaakt voor Marc want de beugels zijn er nog niet.

wat ik begrepen heb moet het kuipwerk, tank eraf en de radiator naar voren gekanteld worden,

dan moet het frame vetvrij (binnenzijde) worden gemaakt,

dan worden er rood spul opgesmeerd,als dat is ingetrokken wordt er zichtbaar of je aan de beurt bent voor een nw frame.
is er niks te zien dan wordt het wederom vetvrij gemaakt en wordt de beugel erop gelijmd.
het schijnt dat als de kuip weer gemonteerd is van bovenaf er wel wat van te zien is omdat je kuip ietsje verder naar buiten komt te zitten.
hoop dat het zo een beetje duidelijk is ;)

mijn nw brommer haal ik bij redelijk weer 21 mrt op, :]

dan gauw pics maken zodat Johnny ze als die wil bij de SP kan zetten
 
Laatst bewerkt:
gaaaaf :}

zo compleet gekocht of alles laten spuiten ??

Hey, cool, bedankt allen voor de leuke reacties

heb ze zo gekocht en eerlijk , van veraf is het ronduit schitterend, van kortbij is het echter matiger afgewerkt. Besteld in Hong Kong, voor die prijs is het hier (B en NL) onmogelijk om ze te vinden, de kuip kostte me omgerekend een 350€ all in. Helaas vindt Vadertje Staat dat hij er ook iets moet op kunnen verdienen en dus mocht ik voor douane ed, nog een 160€ ophoesten. Wat het totaal nog steeds maar op een kleine 500€ bracht, daarvoor zal je hier lang moeten zoeken lijkt me.

Ben er wel tevreden over hoor, die kleine imperfecties gaan er met de tijd wel uit.

Ivm het SBK stuur, tja ik ben een echte favoriet hiervan en ondervindt er zelf geen nadelen van. Mijn k8 (volledig standaard motorisch) moest een licht geprepareerde Blade (laatste model) toch maar zachtjes aan lossen op een recht eind. En we weten allemaal wel over welke snelheden we dan praten hé }) Uiteraard moet je dan wel je stuur goed vasthouden, dat spreekt voor zich.
Nu omtrent de prijzen, zelf ben ik een absolute nitwit als het op techniek aan komt dus ik heb heel het zaakje gewoon besteld en laten plaatsen wat me een dikke 500€ kostte. Dan praten we over het volledige pakket - kroonplaat, stuur, remleidingen. Er moest gelukkig niks gevijld, gezaagd of geboord worden, het is wel millimeterwerk hoor ;)
 
2433fa8.jpg
 
Klopt en de korte zijn weer 2 cm korter. Heb ook een setjes korte gehad op m'n GSX-R en kreeg ook last van m'n pols. B|

Heb de originele koppelingshendel er toen weer opgezet samen met een Brembo rempomp. 8-)

Hmm korter moet ik sowieso niet hebben, want heb nu na veel rijden, werken en trainen al last van mijn linkerpols. Sowieso ben ik al 2 maande gestopt met trainen en werken, ondermeer vanwege mijn pols. Ben nu nog veel aan het typen voor mijn afstudeerrapport en is ook gewoon geen lekkere houding. Moet eigenlijk zo'n ergonomisch toetsenbord hebben. :Y
 
full


bedankt voor de reacties ivm het stuur.(heb een set besteld van abm)
sinds een paar maanden ben ik de gelukkige eigenaar geworden van deze motor :9~
ik zal hier maar een foto toevoegen (als het lukt)en ik lees hier al een tijdje mee
en vind het hier wel interessante onderwerpen.goed bezig mannen. :}
ik heb vroeger naked's gehad daarom kan ik moeilijk wennen aan dat race stuur.
dus ik heb dan maar besloten te veranderen.
zijn er hier nog mensen van antwerpen of in omstreken?
mss kunnen we dan samen toeren als het wat beter weer wordt? :]
grtz.
 
~
[afbeelding]

bedankt voor de reacties ivm het stuur.(heb een set besteld van abm)
sinds een paar maanden ben ik de gelukkige eigenaar geworden van deze motor :9~
ik zal hier maar een foto toevoegen (als het lukt)en ik lees hier al een tijdje mee
en vind het hier wel interessante onderwerpen.goed bezig mannen. :}
ik heb vroeger naked's gehad daarom kan ik moeilijk wennen aan dat race stuur.
dus ik heb dan maar besloten te veranderen.
zijn er hier nog mensen van antwerpen of in omstreken?
mss kunnen we dan samen toeren als het wat beter weer wordt? :]

jep van hulst
zondags smorgens altijd knallen bij havens doel
we gaan wel een afspreken :bij doel zo te zien
groetuuuuuu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan