hij wil m hebben voor een studentenprijs... kappen met zeuren...
iedereen wil tegenwoordig voor een duppie op de eerste rij zitten..
Kom net terug van een speel rondje.
Beetje crossen, stoppie`s en wheely`s maken. Gaat trouwens ernstig makkelijk met zo`n NX.
De voor rem had het wel moeilijk, de schijven werden redelijk blauw en kon bijna niet meer remmen met de voor rem. Iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Een ook mijn "ven" slaat nooit aan. Temperatuur meter stuk?
mn nx maar even wat properder gemaakt naar mn laatste crash:
[~afbeelding[/l]]
[~[url="http/i.imgur.com/uDYlf.jpg"]afbeelding[/ur]
[~[url="http/i.imgur.com/YyJgb.jpg"]afbeelding~[/u]]
[[url="http/i.imgur.com/XdrPd.jpg"]afbeelding[/[url]]
wat is je compressie dan? 10% afwijking is heel normaal, tot 15% hoef je je zeker nog geen zorgen te maken en als ie flink vermogen levert zou IK me helemaal niet druk maken.Heeft iemand wel eens de spleet tussen de zuiger en de cilinderkop/kleppen gemeten.?
Als ik het opmeet kom ik op 1,9mm.
Maar als ik er een lapje klei inleg en met de ratel de boel een paar keer rond draai en dan de dikte van de klei opmeet kom ik op 2,2mm.
Heeft iemand het ooit nagemeten?
Hoeveel PSI is bij jullie de compressie?
228 is volgens het boek de richtwaarde, maar die haal ik niet.
Okee wat olie erop kom ik er bijna, dus de zuiger veren zouden aan vervanging toe zijn, maar ik ben er dan nog niet dus de kleppen zouden ook moeten lekken.
Maar mijn blok heeft nu meer vermogen dan Honda opgeeft.
Oftewel zo slecht kan de boel niet zijn, de zuiger en cylinder zien er immers puntgaaf uit.