Dorpsgek
MF veteraan
Ik kon maar twee weken verlof nemen... Helaas.
Maar dat zal de pret niet minder maken
Das jammer en idd mag dat mag de pret niet drukken.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kon maar twee weken verlof nemen... Helaas.
Maar dat zal de pret niet minder maken
Hoi mensen vast bedankt voor t welkom!
begin een cursus motor onderhoud/zelf sleutelen voor beginners in september. super zin in en brood BROOD nodig ook!
een bekende reed onlangs op mn motor en die zei 'nou die bal-hoofd-kop' is ook flink aan vervanging toe/ofwel de lagers zijn flink versleten: voel je dat zelf nie??
''awel tis mn 1e moto, en dus nee, ik vind die 'wiebel' in het sturen in bochten wel wat vreemd, maar het trof me niet als te cruciaal..?'
nu ga ik 1 augustus met de transalp naar italie, padova(naast venetie) en vroeg ik me af wat jullie er hier van denken? is dat iets wat vervangen moet voor die tocht?
is het een kwestie van gewenning? overdreven?
(ik ben niet zeker of een garagist objectief is, en me niet een beurt aan smeert die evt. niet noodzakelijk is!)
heb namelijk al eens rondgevraagd hier rond leuven of ik mee kijken mocht bij reparaties die uitgevoerd werden, maar kreeg tot 2x toe 'nee' op rekest..
vast bedankt!
Das niet zo veel bijzonders merendeel huizen en auto's langs de dijk kan je niet lekker rijden.
Anders rijden we toch gewoon weer het zelfde als de vorige keer.
Is een erg leuk dijkkie.
Ook goed . Weer bij de pont in Bergambacht meeten?
20.00 uur?
Balhoofdlager kan je zelf vrij makkelijk checkenHoi mensen vast bedankt voor t welkom!
begin een cursus motor onderhoud/zelf sleutelen voor beginners in september. super zin in en brood BROOD nodig ook!
een bekende reed onlangs op mn motor en die zei 'nou die bal-hoofd-kop' is ook flink aan vervanging toe/ofwel de lagers zijn flink versleten: voel je dat zelf nie??
''awel tis mn 1e moto, en dus nee, ik vind die 'wiebel' in het sturen in bochten wel wat vreemd, maar het trof me niet als te cruciaal..?'
nu ga ik 1 augustus met de transalp naar italie, padova(naast venetie) en vroeg ik me af wat jullie er hier van denken? is dat iets wat vervangen moet voor die tocht?
is het een kwestie van gewenning? overdreven?
(ik ben niet zeker of een garagist objectief is, en me niet een beurt aan smeert die evt. niet noodzakelijk is!)
heb namelijk al eens rondgevraagd hier rond leuven of ik mee kijken mocht bij reparaties die uitgevoerd werden, maar kreeg tot 2x toe 'nee' op rekest..
vast bedankt!
Had ik bij mijn "nieuwe" alp ook last van, dit is opgelost door bij de hendel het kabeltje ietsje losser te draaien, goed opletten dat ie niet te los gedraaid wordt, je moet wel koppel overhouden natuurlijk.Men koppeling grijpt maar aan net op het einde. Als ik dus het koppelingshendel loslaat, koppelt ie pas de laatste halve cm.
Hoe stel ik dit beter af? De kabel strakker zetten (verder uitdraaien of de kabel losser zetten (=strakker aandraaien)?
Heb schrik dat ik men koppelingsplaten ga mollen anders..
Was weer gezellig Marcel! Nog een foto'tje van de plaatselijke kampioenschappen polstokspringen .
[afbeelding]
We zien elkaar eind augustus weer !
We kunnen een dagje naar de veluwe . Misschien dat er nog meer mensen van hier dan ook meegaan?
En als je er echt zin in hebt, gaan we met JOOB, waarvan je Nick vanavond hebt ontmoet, weer een nachtje ergens kamperen in augustus of september. Zal wel ergens op een motorcamping zijn in limburg/ardennen. Maar dan kun je gerust mee als je wil .
Veluwe? Dagje? Wanneer?
Als ik kan wil ik graag mee
Mooi, een echte officiële transalptopic-rit
Vandaag nieuwe bandjes, metzeler tourance, er laten opleggen. Wat een verschil met men vierkante dunlop/michelins die er oplagen!
Nu is ie helemaal klaar voor de rit! Enkel nog ketting schoonmaken en smeren, en de alp eens poetsen (voor de eerste keer sinds ik hem heb ) en we kunnen gaan!