Het grote "Ik ben stoer en het ging mis" topic

bikerider

MF veteraan
6 jan 2006
1.403
2
Hoofddorp
Afgelopen vrijdag heerlijk stukje wezen rijden en ging allemaal erg leuk. Wheelies kwamen steeds hoger, hier en daar beetje door de bocht sliden kortom: Geweldig!! Na enkele uurtjes besloot ik naar huis te gaan aangezien dat op het moment dat ik vertrok mijn vriendin net langskwam. Op mijn weg naar huis zag ik nog een motormaatje van me die ging naar de bios met 3 vrienden van hem. Besloten even te stoppen want hij had de motor nog niet gezien. Na 5 min. moesten ze weg dus ik start me motard weer, rij stoer een leuk stukkie weg op me achterwiel (ging echt goed! TE goed!) kom weer neer en zie dat de t-splitsing wat dichterbij is als verwacht dus trap me achterrem in die begint te glijden op dat moment stond ik al bijna op het kruispunt dus sja wat zal ik zeggen voorrem erbij en: KLEDDER!!!... Daar lag ik op de splitsing. me helm beetje geschaafd jasje ook en me vaders motorbroek ook een paar mooie schavers. Dus ik pak de motor weer op en op dat moment kwamen de andere al aanrijden dus voelde ook al een aardige deuk opkomen en wel in me ego. Nog even staan praten met ze en ze verteld dat het nog even oefenen word op het industrieterrein zonder splitsingen. 'S avonds toch nog maar even naar het ziekenhuis geweest en bleek ook dat er een scheur in me linkerelleboog zat... Dus tot aan de bovenkant van me arm in het gips. Komende weken geen sm-en meer voor mij...
Meer mensen die met stoer gedrag een deukje in het ego op hebben gelopen???
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag heerlijk stukje wezen rijden en ging allemaal erg leuk. Wheelies kwamen steeds hoger, hier en daar beetje door de bocht sliden kortom: Geweldig!! Na enkele uurtjes besloot ik naar huis te gaan aangezien dat op het moment dat ik vertrok mijn vriendin net langskwam. Op mijn weg naar huis zag ik nog een motormaatje van me die ging naar de bios met 3 vrienden van hem. Besloten even te stoppen want hij had de motor nog niet gezien. Na 5 min. moesten ze weg dus ik start me motard weer, rij een leuk stukkie weg op me achterwiel (ging echt goed! TE goed!) kom weer neer en zie dat de t-splitsing wat dichterbij is als verwacht dus trap me achterrem in die begint te glijden op dat moment stond ik al bijna op het kruispunt dus sja wat zal ik zeggen voorrem erbij en: KLEDDER!!!... Daar lag ik op de splitsing. me helm beetje geschaafd jasje ook en me vaders motorbroek ook een paar mooie schavers. Dus ik pak de motor weer op en op dat moment kwamen de andere al aanrijden dus voelde ook al een aardige deuk opkomen en wel in me ego. Nog even staan praten met ze en ze verteld dat het nog even oefenen word op het industrieterrein zonder splitsingen. 'S avonds toch nog maar even naar het ziekenhuis geweest en bleek ook dat er een scheur in me linkerelleboog zat... Dus tot aan de bovenkant van me arm in het gips. Komende weken geen sm-en meer voor mij...
Meer mensen die met stoer gedrag een deukje in het ego op hebben gelopen???

das wel balen... maar je wheelie was wel goed :+
 
wheelie was goed maar hield m telang in de lucht om nog op tijd te kunnen remmen, dus ja wel balen zeker als je al de hele week zit uit te kijken nnar het weekend dat je beetje kan gaan rijden. |(
 
landing viel tegen inderdaad maar in eerste instantie geen pijn ofzo. het was pas toen ik thuiskwam dat ik me jas niet meer aankreeg, dus toen maar even naar het spaarne gegaan en dat was weer goed voor avondje uit. 3 uur lang zitten w88. maarja heb wel geluk gehad.
 
Da's het risico met dat stunten.
Doe je het goed, dan ben je de held (in mijn ogen toch want ik kan er niks van). Val je door te stunten of stoer te willen doen, dan sta je mooi voor l*l. Een tusssenweg is er niet.
 
Heeel erg stoer maar nog veel leuker voor de omstanders! |( Beterschap met je arm en vooral doorgaan met stunten. :+
 
sja zo heb je nog eens wat te vertellen in de kroeg!! jammer dat ik bij de eerste de bester landing al thuiskom met gips. maar stunten blijven we doen. lekker eigenwijs en hardleers :+
 
wheelie was goed maar hield m telang in de lucht om nog op tijd te kunnen remmen, dus ja wel balen zeker als je al de hele week zit uit te kijken nnar het weekend dat je beetje kan gaan rijden. |(
wheelie was dus niet goed.... :+ Een goede wheelie hoort ook bij een goed ingeschatte landing
 
Laatst bewerkt:
FF beter kijken de volgende keer...Je kan ook nog aangereden worden op die]
kruising... :N

Beterschap met de arm en rustig aan he... :+
 
FF beter kijken de volgende keer...Je kan ook nog aangereden worden op die]
kruising... :N

Beterschap met de arm en rustig aan he... :+

heb hiere wel weer wat van geleerd weliswaar op een hardleerse manier maar toch. Had me motor net opgeraapt en keek naar de rijbaan en daar stonden 5 autos achter elkaar dus ben al wel door het oog van de naald gekropen.
 
istockphoto_265076_loser_web_hand.jpg



:+
 
Ik vind het wel stoer .
Hij zeg het tenminste dat hij op zijn smoel is gegaan ,maar sommege van ons :X :X :X
P.S Zelf rossi ga op zijn smoel.
Het is eroperaferop enz :] :]
 
Laatst bewerkt:
@ fred: read again beginpost gewijzigd!
Motor heeft alleen krasje op de handkap erbij en de valdoppen hebben ook goed werk geleverd. Na het opstaan was het weer trappen en lopen dus mag niet klagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan