Het grote "Ik ben stoer en het ging mis" topic

Respect dat je hier met de billen bloot gaat. Is gelijk je ego weer een stukje uitgedeukt !
 
Da's het risico met dat stunten.
Doe je het goed, dan ben je de held (in mijn ogen toch want ik kan er niks van). Val je door te stunten of stoer te willen doen, dan sta je mooi voor l*l. Een tusssenweg is er niet.
zal idd wel. zelfs tijdens een show vallen wij nog wel eens. toch heb ik dan niet het idee dat ik dan voor lul sta hoor *D
 
balanspunt ben ik nog niet helemaal is me een xtje gelukt maar ja met vallen en op staan komen we er zeker wel een keer dacht ik zo. Me ego begint ze vorm al weer aardig terug te krijgen alleen zal ik t nog wel x of wat aan moeten horen. Maar ja zo blijkt maar weer: wie stoer wil zijn moet pijn lijden :+
 
Wat nou stoer?
Ik vind je eerder een sukkel.

Als je niet kan wheelyen, doe het dan ook niet op de openbare weg.

Je zal er maar fietsen :X
 
Wat nou stoer?
Ik vind je eerder een sukkel.

Als je niet kan wheelyen, doe het dan ook niet op de openbare weg.

Je zal er maar fietsen :X

dus jij wil zeggen dat het sowieso veilig is dat wheelyen. Aan je foto te zien zul jij je er ook wel mee bezig houden en jij doet dat natuurlijk niet op de openbare weg. |(
 
Maar om te kunnen landen moet je toch eerst de lucht in :?

Nooit van oeffenen op een simulator gehoord... :?
Ik stel dus iets als onderstaand voor... :P

250px-Kinderwip.jpg
 
dus jij wil zeggen dat het sowieso veilig is dat wheelyen. Aan je foto te zien zul jij je er ook wel mee bezig houden en jij doet dat natuurlijk niet op de openbare weg.

Ik weet iig wat ik ermee kan, en weet situaties in te schatten.

Als je dat niet kan, oefen dan niet op de openbare weg.
 
Ik weet iig wat ik ermee kan, en weet situaties in te schatten.

Als je dat niet kan, oefen dan niet op de openbare weg.

en je hebt ook nog nooit momenten gehad waarbij het bijna fout ging. Da Liks is stuntrijder geeft toe dat ie nog wel eens foutjes maakt (no offense) maar hoezo verdien jij er geen geld mee als je het zo goed kan |(
 
Laatst bewerkt:
en je hebt ook nog nooit momenten gehad waarbij het bijna fout ging. Da Liks is stuntrijder geeft toe dat ie nog wel eens foutjes maakt (no offense) maar hoezo verdien jij er geen geld mee als je het zo goed kan |(
ik maak zeer regelmatig foutjes tijdens het oefenen, omdat het steeds moeilijker wordt wat ik wil kunnen. hoort er gewoon bij.. maar in het begin val je ook gewoon. Je bent geen sukkel als je valt, je bent een sukkel als je anderen in gevaar brengt. ook op de openbare weg zoals bij jou hoeft dit niet het geval te zijn als er maar geen anderen te dicht in de buurt rijden/fietsen/lopen. alleen dat met die kruising is is jammer maar het is wel goed gegaan (GOED ja!) want je bent alleen zelf gevallen. shit happens, props for trying!
 
das prima, mail me maar tegen die tijd en neem een kijkje in het RWP topic hier! en plaats gerust een stuntfotootje als je die hebt!
 
geen filmpje ?
Niemand die ff snel zn telefoon bij de hand had ?

Kan je mischien nog 10.000 euries winnen (kan je gelijk een nieuwe broek voor je vader kopen).









:+
Sterkte met je arm
 
en je hebt ook nog nooit momenten gehad waarbij het bijna fout ging. Da Liks is stuntrijder geeft toe dat ie nog wel eens foutjes maakt (no offense) maar hoezo verdien jij er geen geld mee als je het zo goed kan

Je moet Da Liks en ik niet vergelijken. Ik kloot maar wat aan op de autobaan oid. Heb ook geen aanleg om een echte stuntrijder te worden, en heb er ook geen tijd voor.

En die momenten wat je zei, nog nooit met een wheely, vreemd genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan