Het grote "Ik ben stoer en het ging mis" topic

geen filmpje ?
Niemand die ff snel zn telefoon bij de hand had ?

Kan je mischien nog 10.000 euries winnen (kan je gelijk een nieuwe broek voor je vader kopen).









:+
Sterkte met je arm

als het goed is niet en daar ben ik ergens ook wel blij mee. en me vader weet niet dat ik op dat moment zijn broek aan had aangezien hij al een jaar ze motor vanuit de schuur bekijkt.
 
Kun ve de naam van dit topic niet veranderen in het"Ik ben dom topic"Je hebt nu allen zelf schade maar als daar een klein meisje op haar nieuwe roze fietsje had gereden!!!!
Met andere woorden Sukkel
 
_O- Grappig. Dat patsen kan inderdaad ook negatief uitpakken.

En als er kleine kinderen aan waren komen fietsen had je em toch wel iets eerder neergezet niet? Als er alleen auto's aankomen rij ik ook altijd gewoon door ;) Daar ga je je perfecte wheelie toch niet voor opgeven :N
 
Laatst bewerkt:
Dus..... weer wat geleerd...

Wheely-en is wel mooi om te zien, maar kijk uit !

Zoals al meerdere malen gezegd kan het ook echt fout gaan, dat zal je dan de rest van je leven moeten meedragen..... niet leuk, en onomkeerbaar...

"vroeger" ook veel gekke dingen gedaan, die doe ik nu niet meer of spelen op een industrie terrein dat groot en overzichtelijk is !

Sterkte met je arm en "ego"

Grtzzz Simon. 8-)
 
_O- Grappig. Dat patsen kan inderdaad ook negatief uitpakken.

En als er kleine kinderen aan waren komen fietsen had je em toch wel iets eerder neergezet niet? Als er alleen auto's aankomen rij ik ook altijd gewoon door ;) Daar ga je je perfecte wheelie toch niet voor opgeven :N

Mijn pun dus.Die sukkel wad een beetje druk met indruk maken op zijn maten dat hij geen oog meer had voor de omgeving.En ik heb het zijn gebeuren dat zo'n prutser bijna iemand voor z'n sokken reed,maar het had ook heel goed anders kunnen aflopen.Maar 1 seconde later en..................Dus als je zo nodig moet posen doe dit dan op een afgesloten terrein.
 
Alvast succes met het armpie!

Sommige reacties vind ik nogal erg 'moraal-ridderig'.
We blijven ten slotte mannen, en die doen nu eenmaal dingen impulsief(helemaal als het gaat om bekenden imponeren ;) ).

Ik vind het in ieder geval wel kunnen dat je die wheelie daar deed, jammer die inschattingsfout, dat wel.
Het punt is.......... iedereen doet wel eens iets impulsiefs zoals de besproken wheelie van TS, als hij er maar van leert en het de volgende keer dus op een industrieterrein o.i.d. doet.

Diegenen die nog nooit iets impulsiefs hebben gedaan........... Hypocrieten!!






:+
 
motor starten, dan rolt je wiel een klein stukje, meteen wheelie en bij neerkomen *boem* wiel blokkeert en ik glij vol onderuit....
vergat ik me schijfrem voor eraf te halne '( |(

was trouwens met een gare xr600 hoor niet me 6je :)
 
Laatst bewerkt:
motor starten, dan rolt je wiel een klein stukje, meteen wheelie en bij neerkomen *boem* wiel blokkeert en ik glij vol onderuit....
vergat ik me schijfrem voor eraf te halne '( |(

was trouwens met een gare xr600 hoor niet me 6je :)


Toch niet om indruk te maken op je vrienden vlak voor een kruising he B|


:+
 
Laatst bewerkt:
Sommige reacties vind ik nogal erg 'moraal-ridderig'.
We blijven ten slotte mannen, en die doen nu eenmaal dingen impulsief(helemaal als het gaat om bekenden imponeren ;) ).

En die bekenden zijn toevallig vaak mooi ogende dames, kunnen we niks aan doen, is gewoon oerinstinct :+
 
Ik heb niks tegen hard rijden, wheelies en ander stuntgedrag maar dat je ongecontroleerd over een kruising stuiterd dat vind ik wel kwalijk. Doe de dingen die je niet kunt niet waar andere mensen risico lopen.
 
het was niet een drkke winkelstraat ofzo waar het gebeurde meer een stuk weg met een splitsing. Tis ook niet zo dat ik me ogen dichtdoe en aan het gas ga hangen, heb wel van tevoren gekeken of er niemand liep, en sja dat het zo afloopt is minder maar ja goed afgelopen. Tuurlijk heb je altijd stel dat maar NU ging het goed
 
Alvast succes met het armpie!

Sommige reacties vind ik nogal erg 'moraal-ridderig'.
We blijven ten slotte mannen, en die doen nu eenmaal dingen impulsief(helemaal als het gaat om bekenden imponeren ;) ).

Ik vind het in ieder geval wel kunnen dat je die wheelie daar deed, jammer die inschattingsfout, dat wel.
Het punt is.......... iedereen doet wel eens iets impulsiefs zoals de besproken wheelie van TS, als hij er maar van leert en het de volgende keer dus op een industrieterrein o.i.d. doet.

Diegenen die nog nooit iets impulsiefs hebben gedaan........... Hypocrieten!!






:+

Vind ik ook, is ook op mij van toepassing, dingen gedaan waarvan je daarna denkt, dat was niet zo slim, gelukkig mocht ik er van leren.
 
Vind ik ook, is ook op mij van toepassing, dingen gedaan waarvan je daarna denkt, dat was niet zo slim, gelukkig mocht ik er van leren.

:^

Alleen dat leren lukt niet zo, ken nog steeds geen fatsoenlijke wheelie ;) :+
 
Kun ve de naam van dit topic niet veranderen in het"Ik ben dom topic"Je hebt nu allen zelf schade maar als daar een klein meisje op haar nieuwe roze fietsje had gereden!!!!
Met andere woorden Sukkel

Je proeft toch de zelfspot wel in de topictitel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan