Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Met lekker stukje rijden kwam ik net in de buurt van de Decathlon... Gelijk maar even kijken hoe die 2seconden black en fresh tent is. Direct meegenomen👍. Vorige paraplu tent was zelfde prijsklasse en is jaren op de motor mee geweest en erg goed bevallen maar laatste trip weg gedaan was niet best meer. Nu met deze proberen 👍
 

Bijlagen

  • IMG20220806140225.jpg
    IMG20220806140225.jpg
    519,1 KB · Weergaven: 99
Ik heb de 'gewone' koepelvariant van de fresh/black. Is snel op te zetten en werkt goed. Die 2 sec. versie is ingevouwen een grote schijf? Is dat niet onhandig op de motor?
 
Ik heb de 'gewone' koepelvariant van de fresh/black. Is snel op te zetten en werkt goed. Die 2 sec. versie is ingevouwen een grote schijf? Is dat niet onhandig op de motor?
Goed om te horen dat hij bevalt, maar nee dit is ook niet een schijf. Op de foto van het vorige bericht zie je hem achterop liggen.


Het zijn eigenlijk een soort 2 Paraplu`s welke je uit trekt en daarmee staat de tent.
 
Een stukje terug in dit topic kwam toch de 3p variant hiervan voorbij, voor iets van 200 Euro ? Leek me een gaaf ding, heb 'm gebookmarked. Ben benieuwd hoe deze tent je bevalt, veel plezier ermee !
 
Een stukje terug in dit topic kwam toch de 3p variant hiervan voorbij, voor iets van 200 Euro ? Leek me een gaaf ding, heb 'm gebookmarked. Ben benieuwd hoe deze tent je bevalt, veel plezier ermee !
Ik heb er ook even over gedacht om de 3p te nemen, maar dubbele prijs en ik ga alleen dus ruimte niet nodig. Tnxs ik ga nu nog op zoek naar een SW Motech Drybag 600, daar wil ik de tent in doen met wat extra spullen. Uit en inklappen van de tent trouwens wel al direct geprobeerd... Super makkelijk en hij past ook prima weer in zijn eigen zak. Iets groter dan dat hij uit de fabriek in de tas zit maar is ook wel logische.
Maar geen bel zie ik....jammer.

Op vakantie wil je toch geen bel? Is al erg genoeg dat ze je kunnen vinden met het huis( Tent) nummer _O-

Effe 1 dingeyje, vandaag dooegwstoken via belgie lixemburg naar Frankeijk. Lekker op de Camlping Muncipal in Metz. Als een godsgieter van de karksquwll 7.8 %. Bekijk bijlage 1790539
Veel plezier en geniet er van!
 
Ik hoop niet dat ik met de deur in huis val hoor, maar ik snap niet dat ze die arme man een tent kunnen verkopen zonder expliciet te vermelden dat dat ding een deur heeft.
Als gevolg gelijk aan de drank wattie anders nooit doet.
Misschien dat ik een open deur in trap maar dat is geen service.

;)

geniet dr van :t 🍻
 
Laatst bewerkt:
Neee, ging op me muil en pleurde dus door die tent, iiteindwlijk alleen een glasfiber stok geknikt, koop ik wel nieuw.
Gleed je uit over de flesjes en blikjes? :+

Als je de maat weet van die stokken...heb er een X aantal op voorraad voor mn eigen tent. Hoef je niet zo'n hele set te kopen als het dezelfde maat is
 
Ben al door het dak heen gepleurd, tent gaat precies 4 dagen mee
juh bandt tog geen sinterklaas auwe.
Ja op die ene fotooh die hoev juh niet opte soekuh .
dave de master.jpg


ga de volgende keer nauw maar weer met de scootmobiel, hoef je ook niet op te staan, tarp erover en klaar.
misschien een open deur, maar toch ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wilf
Neee, ging op me muil en pleurde dus door die tent, iiteindwlijk alleen een glasfiber stok geknikt, koop ik wel nieuw.
Beginner!
Je moet je tent altijd een flink end verderop zetten, dan moet je eerst een stuk wandelen en heb je alle tijd om je evenwicht te herstellen bier te vergeten voor je bij je tent bent.
 
Neee, ging op me muil en pleurde dus door die tent, iiteindwlijk alleen een glasfiber stok geknikt, koop ik wel nieuw.
Alles goed met je gestel ? _O-O-):+

Iedereen heeft het maar over die 2 biertjes maar ik zie een complete glascontainer rond die fantastische quickhiker van de decathon ;) liggen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan