Het grote motorfilm topic (01) (post hier je filmpjes)

hoe kan iets dat zo goedkoop is zo'n goed beeld geven :? :X
je hebt wel door dat grote beeld NIET een md80 is ? de MD80 is alleen het kleinere beeld dus (en vanwege kleiner beeld hoeft het minder scherp te zijn ...)

Was zelf wel benieuwd naar gebruikte software ? O-)
 
je hebt wel door dat grote beeld NIET een md80 is ? de MD80 is alleen het kleinere beeld dus (en vanwege kleiner beeld hoeft het minder scherp te zijn ...)

Was zelf wel benieuwd naar gebruikte software ? O-)

ja tuurlijk heb ik dat door DUH :P

maar dat kleine beeld is al mooi, en als je hem op groter beeld bekijkt (ander filmpje) is het ook nog behoorlijk mooi :Y
 
ARGGGGGG waarom lukt het niet? Ik heb die video geknipt met windows moviemaker en toen geupload naar youtube, nu krijg ik zwart beeld en wel geluid?

 
het hoofdbeeld is de contour hd he :+

Dit is beelden puur van de md80
en dan zijn ze in het echt wat beter. Youtube issie slechter :+

:X

vind het een behoorlijk goed beeld, helemaal met de prijs in je achterhoofd :P

dit is met een Oregon cam van 130E..

 
je hebt wel door dat grote beeld NIET een md80 is ? de MD80 is alleen het kleinere beeld dus (en vanwege kleiner beeld hoeft het minder scherp te zijn ...)

Was zelf wel benieuwd naar gebruikte software ? O-)

Pinnacle Studio 14. gebruik ook soms Corel video studio, werkt ook goed. maar pinnacle werkt ook zeer fijn!
 
Nou, dan eindelijk het filmpje van mijn maandagochtend model md80 ;(


-O- lekker vaag, letterlijk en figuurlijk...
Je hebt volgens mij altijd de mogelijkheid om hem (op eigen kosten dan wel) terug te sturen en dan je geld terug te krijgen, maar of dat de moeite is _O-.
 
Laatst bewerkt:
Op de cd die je erbij hebt gekregen staat een bestandje TAG.txt ofzo
die moet je openen, de tijd die het nu is invoeren. slepen naar je MD80. loskoppelen van de usb. filmpje maken, dan staat de tijd goed.

Jaaa dat werkt ;) Bedankt
Wel jammer dat je die datum en tijd niet kan verwijderen.
 
Jaaa dat werkt ;) Bedankt
Wel jammer dat je die datum en tijd niet kan verwijderen.

Staat op youtube goed filmpje met uitleg hoe je de datum en tijd met sofware weg kunt krijgen..

Edit: gevonden
jijbuislinkie
De eerste ben ik niet zo weg van, krijg je die vage streep. maar dat andere programma lijkt het goed te maskeren.
 
Laatst bewerkt:
-O- lekker vaag, letterlijk en figuurlijk...
Je hebt volgens mij altijd de mogelijkheid om hem (op eigen kosten dan wel) terug te sturen en dan je geld terug te krijgen, maar of dat de moeite is _O-.
Ja, ik heb die man gemaild of ie mij tegemoet wil komen met een goedkopere md80... Ik baal wel, waarom heb ik altijd pech met zulke dingen :+

effe wat anders, ik heb net dat ding los geschroeft. En de mic is vrij makkelijk los te maken, dus als ik zo een goeie md heb ga ik er een 3,5 mm jackplug aanmaken zodat je een losse mic op je rug kan dragen!
 
Staat op youtube goed filmpje met uitleg hoe je de datum en tijd met sofware weg kunt krijgen..

Edit: gevonden
jijbuislinkie
De eerste ben ik niet zo weg van, krijg je die vage streep. maar dat andere programma lijkt het goed te maskeren.

Dat is een optie ja.
Op de 2de manier verander je het beeld van 740x420 naar 640x420 das weer wat minder ;( maar de datum is dan wel weg.
 
Dit is echt niet goed, niet een klein vuiltje op het ieniemienie lensje?
Nee hé. Ik heb m al schoon gemaakt met een wc papiertje, en toen met een heel licht vochtig fadoekje. Wel iets verbetering naar mijn idee maar niet veel.

Trouwens al een andere gekocht, voor 13 euro deze keer. Nu maar weer wachten.
 
Laatst bewerkt:
Op de cd die je erbij hebt gekregen staat een bestandje TAG.txt ofzo
die moet je openen, de tijd die het nu is invoeren. slepen naar je MD80. loskoppelen van de usb. filmpje maken, dan staat de tijd goed.

Trouwens een kleine test gedaan met de cams!

http://www.vimeo.com/8863310

Ziet er echt goed uit, hoe heb 'm achterop vastgemaakt? Gecombineerd met welke editing software? Dit kan best leuk worden met een paar van die kleintjes *D
 
Ziet er echt goed uit, hoe heb 'm achterop vastgemaakt? Gecombineerd met welke editing software? Dit kan best leuk worden met een paar van die kleintjes *D

heb de md80 in de krokodillebek knijper gedaan, en de achterkant van die knijper met stevige klitteband tussen mijn r6 achterlicht geplakt. zit vast als een huis.

bewerkt met pinnacle studio 14
 
heb de md80 in de krokodillebek knijper gedaan, en de achterkant van die knijper met stevige klitteband tussen mijn r6 achterlicht geplakt. zit vast als een huis.

bewerkt met pinnacle studio 14

Bedankt, ga ook is wat knutselen als ie binnen is. Sommige op youtube borgen 'm met hersluitbare 'bobbelband' kabelbindertjes.

showimage.php


Edit: Hier worden de MD80's gemaakt, kun je ze per 1000 stuks / dag bestellen :)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, ga ook is wat knutselen als ie binnen is. Sommige op youtube borgen 'm met hersluitbare 'bobbelband' kabelbindertjes.

[afbeelding]

Edit: Hier worden de MD80's gemaakt, kun je ze per 1000 stuks / dag bestellen :)

mijne zit geborgd met het keykoordjeje die je erbij krijgt,zal morgen is een foto maken!
 
Ja, ik heb die man gemaild of ie mij tegemoet wil komen met een goedkopere md80... Ik baal wel, waarom heb ik altijd pech met zulke dingen :+

effe wat anders, ik heb net dat ding los geschroeft. En de mic is vrij makkelijk los te maken, dus als ik zo een goeie md heb ga ik er een 3,5 mm jackplug aanmaken zodat je een losse mic op je rug kan dragen!

Wil je t.z.t. hier ff melden hoe je dat doet en wat je er voor nodig hebt? Ik wil zelf nml ook de microfoon een beetje windruis-vrij hebben..
 
Even mijn video bij Vimeo ge-upload, geloof betere kwaliteit nu dan youtube ;) en volgens mij komt later vanzelf de HD optie om hem te bekijken bij Vimeo :)

Edit: even opnieuw uploaden

JVC Picsio met zuignap van de kijkshop ;)
 
Laatst bewerkt:
Even mijn video bij Vimeo ge-upload, geloof betere kwaliteit nu dan youtube ;) en volgens mij komt later vanzelf de HD optie om hem te bekijken bij Vimeo :)


JVC Picsio met zuignap van de kijkshop ;)

Kwaliteit is goed, alleen jammer dat het 640x360 is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan