Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus jij hebt ze?
zijn ze erg licht? Wil wel wat wandelschoenen voor als ik in het buitenland ga toeren maar wil geen zware stappers ze moeten eigenlijk lekker licht zijn als nike's
Ik heb over in het algemeen. Idd daarvoor gebruikte ik ook zoals je wilt....maar ik gebruikte te weinig waardoor van zelf stuk gaat. Voor het geld kan je rustig van Lydil kopen. Kijk bij ANWB hebben ze op dit moment ook goede aanbiedingen.
 
iemand ervaring met deze wandelschoenen van de lidl?
Lidl Nederland

[afbeelding]

die hoge bruine

Ik heb ook wandelschoenen van de Lidl gekocht. Ongeveer hetzelfde type. Ik gebruik ze op mijn werk (hoewel ze geen stalen neus hebben), maar waar ik per dienst aardig wat kilometers loop soms.

Maar ze lopen lekker en zijn ook lekker licht. Voor dat geld zou ik het niet laten. Prima voor op vakantie sowieso!
 
Als iemand nog een top koffer zoekt.

1312232942.jpg


44,95 + 4,95 verzendkosten.

Alleen vandaag. Al komen die aanbiedingen daar wel regelmatig terug valt mij op.
 
Die ja.

Ik heb hem net ook gehaald. Ziet er goed en compleet uit + de bougiedop die ik nog nodig had :) Ook allemaal torx doppen en sleutels die ik ook nog niet had.

Ratels voelen wel een beetje goedkoop aan, ik heb niet echt het idee dat er veel kracht mee gezet kan worden, maargoed, dat moet je ook eigenlijk niet doen met ratels.

Ik denk een prima koop voor €80
 
NL_13133_01_b.jpg


Ik heb deze net laten halen :9

Dacht handig voor onderweg het visier schoon te maken.
Helaas hele kleine doekjes die te droog zijn om die vliegen los te weken.
 
Zijn dan ook brille doekjes he, geen vizier doekjes. ik heb ook van die dingen bij me want me bril wordt altijd vies onderweg. Dat vizier spoel ik ergens anders wel af
 
Ook geschikt voor helm vizieren staat erop :Y

Ik had van mn werk eens een paar van die pakjes ruit reinigingsdoekjes meegenomen.
1 nat doekje en 1 droog doekje per verpakking.
Die kon ik nog beide door de midden scheuren om bij 2 man het visier schoon te maken.

die zijn echt ideaal, maar geen idee waar te krijgen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan