Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ben inmiddels bij de Action geweest (heb vakantie en je moet toch wat) en heb een paar bussen WD40 gehaald. Kosten euro 3,69 (400ml + 40ml extra). Zag ook remmenreiniger staan voor euro 1,59. Best wel een goedkope winkel. :')
 
Nou ben inmiddels bij de Action geweest (heb vakantie en je moet toch wat) en heb een paar bussen WD40 gehaald. Kosten euro 3,69 (400ml + 40ml extra). Zag ook remmenreiniger staan voor euro 1,59. Best wel een goedkope winkel. :')

En ze hebben zoveel handige dingen, b.v. de handige doeken om je motor, vizier mee schoon te maken etc..
 
Ik heb mijn jas, broek en laarzen van de Gamma. Ik wou graag tijdens lessen mijn eigen kleding aan, en had een beperkt budget . Ik heb alleen de kleding van rijschool aangehad dus heb niet veel vergelijkingsmateriaal maar over de jas ben ik erg tevreden. Zit iig een stuk beter dan die van de rijschool en ziet er (vind ik) ook nog best goed uit. De laarzen zijn inderdaad redelijk dik maar hebben mijn voeten wel droog gehouden tijdens afgelopen les in de regen. De broek is bij mij net wat te groot dus ben ik iets minder tevreden over.. ligt dus niet zozeer aan de kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben spijtig genoeg niet zo voor motorkleding uit een weliswaar "supermarkt" en dergelijke :)
Veiligheid kent geen prijs!
 
Morgen maar eens kijken na het regenpak vd Gamma. Maar is dat niet steenkoud icm leer?
Van thermo onderkleding ben ik geen fan ivm slechte ervaring met die van de lidl.

Zojuist het regenpak bij Gamma gescoord voor nog geen 2 tientjes! *D
Aangepast met de koe aan. Maat L zit goed voor iemand van +- 1,80m / 75 kg. Maar je kunt hem iets verstellen. Iemand al gelukt om het hele regenpak te proppen in die opbergzak die aan de binnenkant bungelt???
 
Zojuist het regenpak bij Gamma gescoord voor nog geen 2 tientjes! *D
Aangepast met de koe aan. Maat L zit goed voor iemand van +- 1,80m / 75 kg. Maar je kunt hem iets verstellen. Iemand al gelukt om het hele regenpak te proppen in die opbergzak die aan de binnenkant bungelt???


Jep gewoon proppen ;)

Eerst vouwen en dan proppen werkt net ff iets beter..

Maar echt ingewikkeld is het niet hoor....
 
Ik ben spijtig genoeg niet zo voor motorkleding uit een weliswaar "supermarkt" en dergelijke :)
Veiligheid kent geen prijs!

Ach de lage prijs moet ergens vandaan komen. maja ik kan niet anders concluderen dat mijn gamma jas een stuk veiliger aanvoelt dan die van de rijschool (weet even niet welk merk dat is ). Maar ik ben niet bereid om het uitgebreid te gaan testen :+
 
Vanmiddag het gele vest (18 euro) en een paar winterhandschoenen (20 euro) gescoord bij de Gamma. Gele vest zit mooi strak om mijn motorjas en de handschoenen voelen warm aan. Echt leer 8-) Maar goed, eerst de winter maar eens afwachten...
 
heb zelf gisteren het regenpak, thermo ondergoed (kado voor schoonpa, heb zelf al van de Lidl) en de transportdinges (was net geen EUR 40) gehaald bij de Gamma (de ErTachtig heeft een middenbok).
Ik heb ervaring met de zomerhandschoenen van de Gamma (MotorX) en die zijn niet erg slijtvast, dus heb de winterhandschoenen maar laten liggen.

Thermospul ziet er wel heel erg hetzelfde uit als van de Lidl.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb regenpak gehaald, de motor hoes en de onderkleding.. Regenpak lijkt op eerste gezicht wel goed, moet het nog echt ondervinden in de regen :P Motor hoes heb ik er nog niet over gehad, ga ik zometeen eens doen, en de onderkleding zit prima, lekker warm :)
 
Altijd handig, een regenpak.
Als je het eens vergeet, gaat het geheid regenen. Als je het altijd meeneemt, zal je zien dat je er voor nop mee zit te zeulen :Y
 
Gisteren gaan kijken voor de handschoenen. Was alleen nog maar XL. Veel te groot dus,
Je kunt ze even in de PC laten kijken in welk filiaal ze nog wel liggen. Ik heb mijn shirt uit Eersel en thermobroek uit Boxmeer. Moest ik toch even zijn. Na een belletje uit filiaal Eersel lag de broek keurig bij de balie in Boxmeer voor mij klaar.
 
Net terug van de Gamma, heb ook de regenpak gekocht en een stel winterhandschoenen.

XL regenpak heb ik geen twijfels over. Ik pas er bij de schouders maar net in met m'n 1m86 en redelijk breed zijn, maar net wel is beter dan net niet of veel te ruim. Bij de buik is het (ondanks bierspier) wel flink ruim maar die riem ziet er bruikbaar uit. Belangrijkste was dat ik het met laarzen aan aan kon doen, dat lukte ook. Was van tevoren bij de Motozoom gaan kijken en het valt me op hoeveel het lijkt op een Buse die ze daar (voor EUR 69.95) hebben hangen, iig beter dan de cheap-ass dingen van Motozoom waar ik m'n laarzen niet doorheen kreeg.

En die handschoenen - tja, zag eruit als goedkope shit, is het waarschijnlijk ook, maar heb ze gekocht als backup voor wanneer m'n betere handschoenen zeiknat geregend zijn en nog moeten uitdrogen ;)
 
Ik heb ook een keer handschoenen gekocht bij de Gamma.
Prima spul voor die prijs.
Halen het niet bij de verwarmde Gerbing handschoenen, maar daar hangt ook een ander prijskaartje aan.
 
Heb een thermoshirt bij de gamma gehaald. Ziet er wel goed uit. Was aardig roofgoed volgens mij want het was de laatste die er nog lag en ze konden waarschijnlijk ook niks meer krijgen....
 
Ik heb het regenpak gekocht. Het ziet er inderdaad redelijk degelijk uit. Past wel over mijn doorwaai-jas, maar niet over mijn gewone jas. (maar die hoort waterdicht te zijn)
Voor dat geld is het fijn om het in m'n koffer te hebben bij een bui.
(Ik ben 1.86, en heb XL gekocht.)
De handschoenen heb ik geprobeerd, maar XL is veel te klein. (Wat helaas bij de meeste merken zo is. Waarom maken ze geen normale maat handschoenen? ;) )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan