Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er in mijn zx6rrren ook standaard 1 in gedraaid maar zo heb ik ze er nog nooit uit gehaald..In mijn BMW S1000(R)R, BMW HP2 Sport en BMW G310GS zit het wel standaard.
Bekijk bijlage 1803493
Bij de S1000R en later S1000RR ook niet altijd zoveel, maar wel altijd meer dan ik oorspronkelijk had verwacht.Ik heb er in mijn zx6rrren ook standaard 1 in gedraaid maar zo heb ik ze er nog nooit uit gehaald..
zou je iets durven zeggen over de magneet kracht van jou plugje?Ik heb er in mijn zx6rrren ook standaard 1 in gedraaid maar zo heb ik ze er nog nooit uit gehaald..
Dat duurt niet lang meer.Bij de S1000R en later S1000RR ook niet altijd zoveel, maar wel altijd meer dan ik oorspronkelijk had verwacht.
Dit was bij de eerste verversing na aankoop.
Andere gebruikers rapporteerden dit ook.
Bij de G310GS was het voornamelijk met inrijden en ongeveer een kwart het getoonde.
Na een jaar weer wat minder.
Maar het doet wel wat.
Bekijk bijlage 1803601
Zo hard dat hij ze nooit meer losgekregen heeft als ik zo zijn reactie lees.zou je iets durven zeggen over de magneet kracht van jou plugje?
Inderdaad is het meer van belang dat je kan zien dat er iets mis is, dan dat het als een soort extra zeef werkt om alle metaaldeeltjes op te vangen.Een goed magneetje haalt echt wel wat uit t blok.
Geen alu natuurlijk.
En carter is opslag. Ondanks dat t in beweging is, kan toch eea bezinken.
Liever extra en niet nodig, dan overslaan en een probleem.
Helpt ook nog eens bij diagnose igv problemen.
Ik vind "wat niet weet, wat niet deert" beter. Veel mensen zouden zich zorgen maken om niks.Inderdaad is het meer van belang dat je kan zien dat er iets mis is, dan dat het als een soort extra zeef werkt om alle metaaldeeltjes op te vangen.
Ja, je zou het denken. (dat loslaten). potjandorie... nu gebeurd het weer.... je vraagt advies over de kracht van een magneetje. Antwoord dat gegeven wordt: "doet niks". Nee dat zie ik, die van mij is inderdaad waardeloos, hij heeft geen kracht.Zo hard dat hij ze nooit meer losgekregen heeft als ik zo zijn reactie lees.
De magneetkracht is niet zo belangrijk, sterker nog.
Zo'n plug is niet nodig/ doet niet veel/niks.
olie-aftap-plug is wel iets wat olie gerelateerd? Of is dat ook niet dicht genoeg bij, is er een plaatje waarop je kan zien welk onderdeel nog wel olie genoeg is.... ?Wat heeft een magneet te maken met motorolie, volgens mij niets......
Ik heb een broer die zich al zorgen maakt als zijn motor 3 minuten te snel op temperatuur komt.Ik vind "wat niet weet, wat niet deert" beter. Veel mensen zouden zich zorgen maken om niks.
Dat. Zolang je motor goed loopt, niet druk om maken en gewoon regulier onderhoud doen. Die plug heeft geen meerwaarde, daar hebben ze een oliefilter voor uitgevonden.Ik vind "wat niet weet, wat niet deert" beter. Veel mensen zouden zich zorgen maken om niks.
Dat is wel een goeie geen idee precies nooit ergens aan vast gehangen..zou je iets durven zeggen over de magneet kracht van jou plugje?
Wanneer is je volgende wissel.......Dat is wel een goeie geen idee precies nooit ergens aan vast gehangen..
Als je hem los hebt en je loopt weg met die plug in je hand en je motor valt vervolgens om dan weet je genoeg.Dat is wel een goeie geen idee precies nooit ergens aan vast gehangen..
Vorige week ververst ivm nu tripje in de alpen Dus dat zal in het voorjaar weer ergens zijn....Wanneer is je volgende wissel.......
Gezien de enorme hoeveelheid ijzer lijkt me dit een soort van allerlaatste redmiddel van de fabrikantDe Brammo Empulse motorfiets heeft het ook standaard in de versnellingsbak.
Bekijk bijlage 1803813
Bekijk bijlage 1803812
Eerder gepost.
Kan het kloppen dat die dag een dinsdag was?Ik heb een broer die zich al zorgen maakt als zijn motor 3 minuten te snel op temperatuur komt.
Even vergeten dat het een van de warmste dagen was van de zomer en dat hij de motor nog maar pas had.
Of als de Yamaha R1 heter wordt in stadsverkeer dan een ktm 1290 adventure....
Geen idee.Kan het kloppen dat die dag een dinsdag was?
Reed toen zelf naar Almere toe en mijn fiets zei uiteindelijk, ongeacht snelheid, 99,5 graden. Ja, dan ga ik hem wel knijpen…
Yep, 19 juli was dat. Eind van de middag naar Assen. Gixxer had het ook flink warm ( Baasje ook )Kan het kloppen dat die dag een dinsdag was?
Reed toen zelf naar Almere toe en mijn fiets zei uiteindelijk, ongeacht snelheid, 99,5 graden. Ja, dan ga ik hem wel knijpen…
Ik was toen juist rond 15:00 onderweg. Tropenrooster.Geen idee.
Op circuit was m'n gsxr600 k4 eens continu 101-103 graden al rijdend.
Het was toen 39 graden buitentemperatuur, asfalt temperatuur was rond 12u 53 graden en de piek werd pas bereikt om 15u....
Dacht ik al.Yep, 19 juli was dat. Eind van de middag naar Assen. Gixxer had het ook flink warm ( Baasje ook )