Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
PHOTO-2021-09-16-19-16-06.jpg


Rara waar was ik?
 
@InKeesOfEmergency ; zal wel Kinderdijk zijn, maar; eerst moet de locatie van Stromfogel geraden zijn. Degene die dat raadt mag dan de volgende neerzetten, of aangeven dat hij niets heeft, dan is het wie het eerst komt, het eerst maalt.

@Stromfogel ; een laag gelegen ski gebiedje in Franstalig land. Liften lijken me te nieuw en geavanceerd voor Belgie, dus toch weer Frankrijk?
 
@InKeesOfEmergency ; zal wel Kinderdijk zijn, maar; eerst moet de locatie van Stromfogel geraden zijn. Degene die dat raadt mag dan de volgende neerzetten, of aangeven dat hij niets heeft, dan is het wie het eerst komt, het eerst maalt.

@Stromfogel ; een laag gelegen ski gebiedje in Franstalig land. Liften lijken me te nieuw en geavanceerd voor Belgie, dus toch weer Frankrijk?
@Monster796 Frans idd, recent vernieuwd daar.
 
Dit is Braunlage volgens mij, maar ja dat is natuurlijk weer geen Frankrijk en geen google maps;(
 
Laatst bewerkt:
Aparte motorparking. Zie je niet vaak.
Geeft denk ik te kennen dat er een horecazaak(je) aan een populaire motorroute ligt. Kan mij niet voorstellen waarom anders dáár motorrijders zouden stoppen.

Jura?
 
Langs de route de cretes is dit of in de nabijheid. Ergens nabij Gerardmer. (Volgens mij ben ik deze zomer hierlangs gereden, weet niet zeker.....)
 
Ik was hier samen met de vrouw voor een weekendje, dus heel erg ver weg hoeven jullie niet te zoeken. Motor staat in de poort op de binnenplaats.


IMG_20180816_200340.jpg
 
Het heeft er toch alles van dat het de kerncentrale Doel is. Kan alleen niet exact vaststellen waar jou foto is genomen. Als ik naar de koeltorens kijk en de witte koepels er voor dan zou het in de richting van de rode lijn op onderstaande afbeelding moeten zijn. Maar krijg niet echt de plek gevonden omdat dat water zo lastig is te vinden. Oude Doel, Prosper, Hedwig polder ?

Image1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan