"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
voor maar 3500 euro trap je er zoizo niet in toch?
ben niet zo weg van blaauw maar deze is wel mooi.
maar de kleur is dus niet iets speciaals oid?

btw hebben jullie ook van die buren
die eerst zo kijken B| daarna zo doen :N terwijl jij zo denkt }) en :] wil.

ik start de motor achter het huis. daarna moet moet eerst met de appie een klein brand gangetje door. laatst liep ik te klote met de choke en starte de motor en liep direct zon 3k toeren. toen ik de hoek om ging van het brandgangetje stond daar een oud vrouwtje leunend op haar tuinhekje erg zuur te kijken B| .
nu kwam ik laats thuis en zat ze voor in de tuin, en ging het zo B| :N ...
het gaat hier om enkele seconden oorverdovende engelen muzieken en ik ga hem dus niet die 30 meter door het brandgangetje drukken.

krijg het gevoel dat ze een kwaadaardig plannetje aan het smeden is.


Wanneer nodig je ons eens uit op de koffie? })
 
Over het geluid in combinatie met mijn Appie alleen maar lof :Y
Verschillende malen bij geparkeerde auto's of inhalen ervan raampje open zien gaan en/of mobieltje uit raam om gesprekspartner mee te laten genieten.
Vooral bij oudere mensen (60+ ers) een spontaan glimlach van oor tot oor wanneer je aankomt rijden.
Laatst kwam er een naar me toe terwijl mijn maat zijn Gix start met open pijp en ik de mijne hij op z'n beste Twents "Kiek, kiek zo mut dat, en nie zo'as den naaimachien.
En zo kan ik er nog wel een aamtal opnoemen
Heb helaas mijn Arrow dempers beschadigd en vervangen door Akra's maar die lijken wel orgineel vergeleken met de Arrow wat een verschil zeg ook het karakter van de powerband echt anders veel tammer.
Ga vandaag of morgen ff opzoek naar iemand die ze weer demontabel kan maken mis toch een brok plezier.
Iemand enig idee waar dat kan? regio Overijssel ken alleen StarTwin die dit zou kunnen in Loenen
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week wat spul voor m'n Mille binnengekregen:

IMG_0369b.JPG


De demper monteren was een rotklusje, de ruit monteren was een nog grotere kl......... rotklus.
Maar alles zit erop, eerste testritje net gemaakt. Het ruitje zorgt ervoor dat ik met mijn 2 meter goed uit de wind zit, in tegenstelling tot het originele ruitje. De stuurdemper heb ik niets van gemerkt, en zo hoort het.

Ik zal deze week even een plaatje schieten met het ruitje erop.

Nordin
 
Over het geluid in combinatie met mijn Appie alleen maar lof :Y
Verschillende malen bij geparkeerde auto's of inhalen ervan raampje open zien gaan en/of mobieltje uit raam om gesprekspartner mee te laten genieten.
Vooral bij oudere mensen (60+ ers) een spontaan glimlach van oor tot oor wanneer je aankomt rijden.
Laatst kwam er een naar me toe terwijl mijn maat zijn Gix start met open pijp en ik de mijne hij op z'n beste Twents "Kiek, kiek zo mut dat, en nie zo'as den naaimachien.
En zo kan ik er nog wel een aamtal opnoemen
Heb helaas mijn Arrow dempers beschadigd en vervangen door Akra's maar die lijken wel orgineel vergeleken met de Arrow wat een verschil zeg ook het karakter van de powerband echt anders veel tammer.
Ga vandaag of morgen ff opzoek naar iemand die ze weer demontabel kan maken mis toch een brok plezier.
Iemand enig idee waar dat kan? regio Overijssel ken alleen StarTwin die dit zou kunnen in Loenen
Komt mij erg bekend voor :Y }) Komt n partij "herrie" uit de laser duo-tech :9~ .
Laatst met n mille en SP1 door de benelux *O* *O* Denk dat ze m binnenkort over moeten verven aan de binnenkant, wat n geweldige muziek rolde er door de tunnelbuis! Zelfs me pa die 100% anti 2cil is moest toegeven dat HET toch wel klinkt :W
 
blijft mooi he dat geluid :Y
ik heb ook altijd het idee dat iedereen kijkt wanneer je gasgeeft
en dan heb ik maar de orginele demper
 
Vorige week rondje Dolomiti gedaan met de Mille (3458,7 km). Was erg vet, een dikke twin is erg fijn in de bergen (afgelopen 2 jaar op een 4 cilinder 400tje).

Tis ook zeer aan te raden om door Duitsland heen te rijden als ze een WK wedstrijd spelen. Autobahn leeg, ben je erg snel in Oostenrijk. 8-)

Enniehoe, een paar sfeerimpressies:

(Afbeelding)

Ooooo....

(Afbeelding)

Aaaaaa....

(Afbeelding)

Yeah, yeah.. more more! }) :P

(Afbeelding)

Kijk mama, zonder handjes... :+

(Afbeelding)

Met een paar andere appies bovenop passo di Giau

Ziet er goed uit :Y ik ga woensdag over een week, 1,5 week door frankrijk crossen *O* ff de Alpjes onveilig maken 8-)
 
blijft mooi he dat geluid :Y
ik heb ook altijd het idee dat iedereen kijkt wanneer je gasgeeft
en dan heb ik maar de orginele demper


dus ik ben niet de enigste bij wie mensen op 300 meter afstand al omdraaien om te kijken wat daar aankomt. :(
 
Afgelopen week wat spul voor m'n Mille binnengekregen:

(Afbeelding)

De demper monteren was een rotklusje, de ruit monteren was een nog grotere kl......... rotklus.
Maar alles zit erop, eerste testritje net gemaakt. Het ruitje zorgt ervoor dat ik met mijn 2 meter goed uit de wind zit, in tegenstelling tot het originele ruitje. De stuurdemper heb ik niets van gemerkt, en zo hoort het.

Ik zal deze week even een plaatje schieten met het ruitje erop.

Nordin

Ik heb er een paars gouden Hyper opzitten en ook een ander getint ruitje, maar echt super!

Bijlage: 203075-1-2-2.jpg
 
Mijn stuurdemper is verrot dus ik heb 'm er maar afgelaten...

Is dat onverantwoord op het circuit ?
Brrr, dan kost dat weer geld :X
 
weet er iemand toevallig een schade of een circuit rsv model 98-99 staan? mss dak de duc wissel voor ne rsv voor op circuit
 
Iemand toevallig de afmetingen van een standaard IP sticker, welke
op een RSV mille R zit??
 
Mijn stuurdemper is verrot dus ik heb 'm er maar afgelaten...

Is dat onverantwoord op het circuit ?
Brrr, dan kost dat weer geld :X

Pfff, jij hebt ook wel pech met die R -O-

Na, is niet onverantwoord hoor, een Mille kan prima zonder stuurdemper, er zijn zelfs mensen die zweren bij een Mille zonder stuurdemper, of niet Mille108 })
 
Pfff, jij hebt ook wel pech met die R -O-

Mwaah.. wel voor een mooie prijs gekocht , dus ik had wel rekening gehouden met wat kosten.

Na, is niet onverantwoord hoor, een Mille kan prima zonder stuurdemper, er zijn zelfs mensen die zweren bij een Mille zonder stuurdemper, of niet Mille108 })

Da's goed nieuws. ;-) Bij Mille108 moet ik toch nog een keer buurten voor wat tips en tricks m.b.t de afstelling van het apparaat. 8-)

Heb je daar een keer tijd / zin in Mille108 ??
 
Alles kan eruit, dus je originele luchthappers gaan dr ook uit :9~
Het enige wat je nog hebt is die carbonnen plaat, met een filter over de kelkjes 8-)

Mooiere geluid (ook meer :X ), loopt beter, en het scheelt weer gewicht :+

OK, maar hoe zit het dan precies met de lucht aanzuiging. :? Gaat natuurlijk ook nog door dat gat heen waar de orginele inlaat zit... maar komt de lucht dan ook tussen de plaat en de tank door? Ivm verhalen dat de renegade geen 'ram' air effect heeft in tegenstelling tot de evo kit (maar die heeft dan weer minder geluid)..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan