"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks..

K'heb een paar nieuwe gaskabeltjes in bestelling staan , maar ja .. met Appie weet je natuurlijk nooit hoe lang zoiets gaat duren ;-)
reken maar op LANG dan valt het misschien nog mee
maar euh zijn die gaskabels niet ergens anders te bestellen dan?


wie heeft er allemaal last van dat wanneer je, je motor gewassen hebt of na regen
dat je iedere keer EFI op je scherm krijgt,
word er doodziek van, moet toch iets aan te doen zijn?
iemand dat probleem opgelost?
 
Gashandle gaat nogal stroef op mijn Mille , zo ben ik bijvoorbeeld met mijn TRX (op het circuit) gewend om altijd tussengas te geven bij het aanremmen ... maar dat lukt me voor geen meter met de Mille (loopt veeeeeeel te zwaar om dat te kunnen doen)..

Ik heb dit ook na een tijdje gehad nadat ik mijn clipon had vervangen.
Blijkbaar had ik omhulsel waar de gashendel in draait toch iets te vast gedraaid.
Iets losser gezet en jawel hoor het draait weer oh zo soepel.

Probeer het eens zou ik zeggen.
 
wie heeft er allemaal last van dat wanneer je, je motor gewassen hebt of na regen
dat je iedere keer EFI op je scherm krijgt,
word er doodziek van, moet toch iets aan te doen zijn?
iemand dat probleem opgelost?

Tijdens regen heb ik er nog nooit last van gehad en ik rij toch altijd zeg 46 weken per jaar a minimaal 300Km per week ook als het regent.
Maar als ik mijn motor met heel veel water wast dan heb ik er ook last van.
Het is lastig zoeken want het komt pas als je zeg minimaal een 70Km/u rijdt en knijp de koppeling in en het is weer weg.
Ze hebben mij verteld dat het waarschijnlijk de gevoeligheid is van de sensor in het luchtinlaatkanaal.
Ik blijf het volle vermogen houden van de motor ds het zal wel meevallen denk ik maar ben er al aan gewend.
Maar die ene keer dat ik het zie en dan is het na 30Km weer voorbij.
Dus ik vindt het niet storend.

En je moet op het verkeer letten en niet op je EFI scherm toch.
 
Tijdens regen heb ik er nog nooit last van gehad en ik rij toch altijd zeg 46 weken per jaar a minimaal 300Km per week ook als het regent.
Maar als ik mijn motor met heel veel water wast dan heb ik er ook last van.
Het is lastig zoeken want het komt pas als je zeg minimaal een 70Km/u rijdt en knijp de koppeling in en het is weer weg.
Ze hebben mij verteld dat het waarschijnlijk de gevoeligheid is van de sensor in het luchtinlaatkanaal.
Ik blijf het volle vermogen houden van de motor ds het zal wel meevallen denk ik maar ben er al aan gewend.
Maar die ene keer dat ik het zie en dan is het na 30Km weer voorbij.
Dus ik vindt het niet storend.

En je moet op het verkeer letten en niet op je EFI scherm toch.
ik merk verder ook niks aan het vermogen ofzo maar het lijkt mij gewoon niet goed

en met dit weer wil ik af en toe nog wel eens kijken hoe warm dat de motor word
en die van mij heeft het ook als ik stilsta bij bv. verkeerslichten
wel is het weer weg na ongeveer die 30 km
ga ik toch eens kijken naar die sensor
 
Vraagje over de 'controls' van een Mille (2001)..


Gashandle gaat nogal stroef op mijn Mille , zo ben ik bijvoorbeeld met mijn TRX (op het circuit) gewend om altijd tussengas te geven bij het aanremmen ... maar dat lukt me voor geen meter met de Mille (loopt veeeeeeel te zwaar om dat te kunnen doen)..

Hoe doen de heren circuitraggers 't met de Mille ? Tussengas uberhaupt nog wel nodig ivm met de "slipperclutch" ?


heb mijn gas kabels gewoon opnieuw gereinigd/gesmeerd waarom nieuwen bestellen als ze niet versleten zijn. mischien is ff de gashendel opnieuw afstellen wel genoeg....


tussen gas zie het veel maar waarom & hoe werkt het?
 
ik merk verder ook niks aan het vermogen ofzo maar het lijkt mij gewoon niet goed

en met dit weer wil ik af en toe nog wel eens kijken hoe warm dat de motor word
en die van mij heeft het ook als ik stilsta bij bv. verkeerslichten
wel is het weer weg na ongeveer die 30 km
ga ik toch eens kijken naar die sensor

Ha,ha dan ben je de eerste bezitter van een Mille die dat voor elkaar krijgt. Die EFI melding is 1 van de dingetjes waar je gewoon mee moet leren leven. Bij het afspuiten heeft bijna iedereen er in meer of mindere mate last van. Ik ook.
Heeft geen enkele betekenis.
Zolang het maar na veel nattigheid is. In andere situaties zou ik even laten checken welke foutmelding gegeven wordt.

Maar veel succes met je poging })
 
Ik heb dit ook na een tijdje gehad nadat ik mijn clipon had vervangen.
Blijkbaar had ik omhulsel waar de gashendel in draait toch iets te vast gedraaid.
Iets losser gezet en jawel hoor het draait weer oh zo soepel.

Probeer het eens zou ik zeggen.

Yep.. gisteren gesmeerd en losser gezet.. hielp niet echt...


heb mijn gas kabels gewoon opnieuw gereinigd/gesmeerd waarom nieuwen bestellen als ze niet versleten zijn. mischien is ff de gashendel opnieuw afstellen wel genoeg....

Kabels zijn sowieso redelijk doorgesleten op de plek waar ze langs het balhoofd schuiven.... Dus nieuwe kabeltjes is geen overbodige luxe zeg maar..

tussen gas zie het veel maar waarom & hoe werkt het?

Tijdens snel terugschakelen even een rukkie gas voordat je koppeling laat opkomen om te voorkomen dat het achterwiel blokkeerd. Vooral dikke twins willen nog wel 's blokkeren als je met een (te) hoog toerental terugschakeld .. Ben dat met mijn TRX op het circuit eigenlijk gewend geraakt....

Wellicht rij ik veel te slordig en is het volslagen onzin , maar goed.. ben ook maar een amateur.. ;-)
 
Tijdens snel terugschakelen even een rukkie gas voordat je koppeling laat opkomen om te voorkomen dat het achterwiel blokkeerd.
:^

Al gebruik ik het vaak om minder motorrem te hebben. Op straat gebruik ik het regelmatig, op het circuit vrijwel nooit. Het is ook moeilijk om tussengas te geven als je maximaal remt :)
 
sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.

liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.

nu de vraag is dit een speciale editie oid?

en weet iemand mischien iemand 1 te koop?
 
sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.

liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.

nu de vraag is dit een speciale editie oid?

en weet iemand mischien iemand 1 te koop?

Er zijn twee blauwe geweest; in de 2000 bouwjaar reeks en de 2001 bouwjaar reeks. Waren beide gewone standaard kleuren.
Wil je echt een niet veel voorkomende kleur, dan kun je kijken naar een 2000 model geel.( geen R) Kom je echt weinig tegen.
 
Ik zit zelf ook na te denken (zeker na zo'n review :9~ ) om een renegade airbox aan te gaan schaffen... pas geleden nog even in de standaard airbox gekeken, blijkt zelfs de restrictie er nog in te zitten :X wel dubbele akra's met chip maar dit zijn ze vergeten te doen.. vroeg me alleen nog af aangezien ik een 2001 model heb met kleinere 'snorkels' naar de luchtbox toe of ik deze dan ook moet (voor het beste resultaat) vervangen voor die van model 98-2000.. of kan alles van de standaard airbox eruit als je de renegade erin zet. :?

Alles kan eruit, dus je originele luchthappers gaan dr ook uit :9~
Het enige wat je nog hebt is die carbonnen plaat, met een filter over de kelkjes 8-)

Mooiere geluid (ook meer :X ), loopt beter, en het scheelt weer gewicht :+
 
liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
Laat 'm een RSV SP kopen :9

full.jpg
 
sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.

liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.

nu de vraag is dit een speciale editie oid?

en weet iemand mischien iemand 1 te koop?


Hier een linkje ut duitsland

http://www.mobile.de/SID0V4TYDkzCSUhG.Sn3Bfv1w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1152120881A1LsearchPublicD1300IMotorbikeY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C156%81S-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1300D1500Irsv%FF%A0milleBGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=3&id=11111111214503967&

groetjes greyled
 
Ha,ha dan ben je de eerste bezitter van een Mille die dat voor elkaar krijgt. Die EFI melding is 1 van de dingetjes waar je gewoon mee moet leren leven. Bij het afspuiten heeft bijna iedereen er in meer of mindere mate last van. Ik ook.
Heeft geen enkele betekenis.
Zolang het maar na veel nattigheid is. In andere situaties zou ik even laten checken welke foutmelding gegeven wordt.

Maar veel succes met je poging })
1 moet de eerste zijn ;)
en als ik dat dan zou zijn zou dat alleen maar mooi zijn O-)
 
sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.

liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.

nu de vraag is dit een speciale editie oid?

en weet iemand mischien iemand 1 te koop?
in doorn stond pas een blauwe bij dick van de waert(weet de spelling niet)
iig bij motorzaak
 
voor maar 3500 euro trap je er zoizo niet in toch?
ben niet zo weg van blaauw maar deze is wel mooi.
maar de kleur is dus niet iets speciaals oid?

btw hebben jullie ook van die buren
die eerst zo kijken B| daarna zo doen :N terwijl jij zo denkt }) en :] wil.

ik start de motor achter het huis. daarna moet moet eerst met de appie een klein brand gangetje door. laatst liep ik te klote met de choke en starte de motor en liep direct zon 3k toeren. toen ik de hoek om ging van het brandgangetje stond daar een oud vrouwtje leunend op haar tuinhekje erg zuur te kijken B| .
nu kwam ik laats thuis en zat ze voor in de tuin, en ging het zo B| :N ...
het gaat hier om enkele seconden oorverdovende engelen muzieken en ik ga hem dus niet die 30 meter door het brandgangetje drukken.

krijg het gevoel dat ze een kwaadaardig plannetje aan het smeden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan