Gashandle hoort trouwens niet zo zwaar te gaan als je 't mij vraagt
Thanks..
K'heb een paar nieuwe gaskabeltjes in bestelling staan , maar ja .. met Appie weet je natuurlijk nooit hoe lang zoiets gaat duren ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gashandle hoort trouwens niet zo zwaar te gaan als je 't mij vraagt
reken maar op LANG dan valt het misschien nog meeThanks..
K'heb een paar nieuwe gaskabeltjes in bestelling staan , maar ja .. met Appie weet je natuurlijk nooit hoe lang zoiets gaat duren ;-)
Gashandle gaat nogal stroef op mijn Mille , zo ben ik bijvoorbeeld met mijn TRX (op het circuit) gewend om altijd tussengas te geven bij het aanremmen ... maar dat lukt me voor geen meter met de Mille (loopt veeeeeeel te zwaar om dat te kunnen doen)..
wie heeft er allemaal last van dat wanneer je, je motor gewassen hebt of na regen
dat je iedere keer EFI op je scherm krijgt,
word er doodziek van, moet toch iets aan te doen zijn?
iemand dat probleem opgelost?
ik merk verder ook niks aan het vermogen ofzo maar het lijkt mij gewoon niet goedTijdens regen heb ik er nog nooit last van gehad en ik rij toch altijd zeg 46 weken per jaar a minimaal 300Km per week ook als het regent.
Maar als ik mijn motor met heel veel water wast dan heb ik er ook last van.
Het is lastig zoeken want het komt pas als je zeg minimaal een 70Km/u rijdt en knijp de koppeling in en het is weer weg.
Ze hebben mij verteld dat het waarschijnlijk de gevoeligheid is van de sensor in het luchtinlaatkanaal.
Ik blijf het volle vermogen houden van de motor ds het zal wel meevallen denk ik maar ben er al aan gewend.
Maar die ene keer dat ik het zie en dan is het na 30Km weer voorbij.
Dus ik vindt het niet storend.
En je moet op het verkeer letten en niet op je EFI scherm toch.
Vraagje over de 'controls' van een Mille (2001)..
Gashandle gaat nogal stroef op mijn Mille , zo ben ik bijvoorbeeld met mijn TRX (op het circuit) gewend om altijd tussengas te geven bij het aanremmen ... maar dat lukt me voor geen meter met de Mille (loopt veeeeeeel te zwaar om dat te kunnen doen)..
Hoe doen de heren circuitraggers 't met de Mille ? Tussengas uberhaupt nog wel nodig ivm met de "slipperclutch" ?
ik merk verder ook niks aan het vermogen ofzo maar het lijkt mij gewoon niet goed
en met dit weer wil ik af en toe nog wel eens kijken hoe warm dat de motor word
en die van mij heeft het ook als ik stilsta bij bv. verkeerslichten
wel is het weer weg na ongeveer die 30 km
ga ik toch eens kijken naar die sensor
Ik heb dit ook na een tijdje gehad nadat ik mijn clipon had vervangen.
Blijkbaar had ik omhulsel waar de gashendel in draait toch iets te vast gedraaid.
Iets losser gezet en jawel hoor het draait weer oh zo soepel.
Probeer het eens zou ik zeggen.
heb mijn gas kabels gewoon opnieuw gereinigd/gesmeerd waarom nieuwen bestellen als ze niet versleten zijn. mischien is ff de gashendel opnieuw afstellen wel genoeg....
tussen gas zie het veel maar waarom & hoe werkt het?
Tijdens snel terugschakelen even een rukkie gas voordat je koppeling laat opkomen om te voorkomen dat het achterwiel blokkeerd.
sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.
liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.
nu de vraag is dit een speciale editie oid?
en weet iemand mischien iemand 1 te koop?
Ik zit zelf ook na te denken (zeker na zo'n review ) om een renegade airbox aan te gaan schaffen... pas geleden nog even in de standaard airbox gekeken, blijkt zelfs de restrictie er nog in te zitten wel dubbele akra's met chip maar dit zijn ze vergeten te doen.. vroeg me alleen nog af aangezien ik een 2001 model heb met kleinere 'snorkels' naar de luchtbox toe of ik deze dan ook moet (voor het beste resultaat) vervangen voor die van model 98-2000.. of kan alles van de standaard airbox eruit als je de renegade erin zet.
Laat 'm een RSV SP kopenliever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.
liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.
nu de vraag is dit een speciale editie oid?
en weet iemand mischien iemand 1 te koop?
sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.
liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.
nu de vraag is dit een speciale editie oid?
en weet iemand mischien iemand 1 te koop?
1 moet de eerste zijnHa,ha dan ben je de eerste bezitter van een Mille die dat voor elkaar krijgt. Die EFI melding is 1 van de dingetjes waar je gewoon mee moet leren leven. Bij het afspuiten heeft bijna iedereen er in meer of mindere mate last van. Ik ook.
Heeft geen enkele betekenis.
Zolang het maar na veel nattigheid is. In andere situaties zou ik even laten checken welke foutmelding gegeven wordt.
Maar veel succes met je poging
in doorn stond pas een blauwe bij dick van de waert(weet de spelling niet)sinds ik een appie heb is wil mn zwager ook een 2 cil.
liever en SP dan een RSV maar hij kan zoizo niet achter blijven.
nu wil hij wel een rsv maar dan de blaauwe.....en die zijn schaars.
nu de vraag is dit een speciale editie oid?
en weet iemand mischien iemand 1 te koop?
1 moet de eerste zijn
en als ik dat dan zou zijn zou dat alleen maar mooi zijn
Hier een linkje ut duitsland
http/www.mobile.de/SID0V4TYDkzCSUhG.Sn3Bfv1w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1152120881A1LsearchPublicD1300IMotorbikeY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C156%81S-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1300D1500Irsv%FF%A0milleBGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=3&id=11111111214503967&
groetjes greyled
Weet iemand hoe het zit met de uitwisselbaarheid van dempers tussen een Tuono en een RSV? Past een Tuono demper op een RSV van 2001?