Het grote shims ruil topic

k0en

MF veteraan
Donateur
18 jan 2004
3.210
3.479
Utrecht
Goedevond,

Ik was aan het zoek naar topics van mensen die misschien shims (klepstelplaatjes) “over” hebben. En toen dacht ik, waarom is er eigenlijk geen shims ruiltopic. Misschien is er geen behoefte aan, dan sterft dit topic een stille dood, maar misschien het proberen waard.
Dus geef hier op welke shims je zoekt qua dikte, diameter en aantallen en misschien heeft er iemand wat liggen en kan er geruild worden.

Forumleden die aangegeven hebben wat ze hebben liggen (afmetingen in MM)
@Rob RD heeft ze in maat 7,48mm
@Raymond W heeft een voorraadje 9.5mm
@Clank heeft handvol 29.5mm

Als je iets uit bovenstaande lijst wil ruilen/kopen/hebben, tag die mensen dan (met een @).
 
Laatst bewerkt:
Er is een website die ze gewoon nieuw voor 2,50 verkoopt.
Ff googelen staat hoog in de rating
Daar is een discussie over gaande, een knaak voor RUIL shims is okee, Ali-shims zonder bewezen hardheid voor een knaak in NL kopen terwijl je ze zelf voor 0,36 uit china kan laten komen doet me de wenkbrouwen optrekken.
 
Er is een website die ze gewoon nieuw voor 2,50 verkoopt.
Ff googelen staat hoog in de rating
Klopt, maar om de hoek met een gezellig babbeltje kan je toch al snel €20 schelen op een 4 cilinder...
Als je vanaf Terneuzen naar Groningen moet kan het nooit uit, maar als ik even heen en weer moet naar Zwolle is dat alleen maar een uitstapje...
Daarover gesproken, dr moet nog een set shims terug naar Zwolle _O-
 
Vallen "Hotcams" en "ProX" en "Moose racing shims" daar ook onder?

Wil al tijden zelf gewoon wat op voorraad hebben want ze zijn hier in omgeving Almere niet of voor veel te veel geld te ruilen of alleen te koop.
 
Vallen "Hotcams" en "ProX" en "Moose racing shims" daar ook onder?

Wil al tijden zelf gewoon wat op voorraad hebben want ze zijn hier in omgeving Almere niet of voor veel te veel geld te ruilen of alleen te koop.
Ik was bij Motorplanet langsgeweest, 10tje voor 2 shims ruilen. Vond ik prima maarja, als je alle shims op een 4 cilinder moet ruilen dan wordt het wel alweer prijzig.
 

Bijlagen

  • 20230218_172355.jpg
    20230218_172355.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 15
  • 20230218_172449.jpg
    20230218_172449.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan