het grote suzuki GN topic en gerelateerde modellen

Ben beneiuwd dekker, ook ik wil uiteindelijk toch wel naar 12v in de toekomst.

Mijn sp370 doet het, heb de originele kabelboom er even aangehangen. Het duurde even voor'ie liep, ik denk dat de carburateur toch niet helemaal jofel is. Kocht iemand een sp370 carb hebben (Alexela?) dan houd ik me aanbevolen. Foto update volgt .. :)
 
en zo was er weer wat leven in de brouwerij. ik de studie afgerond, nu de administratieve romslomp nog en dan heb ik ook weer wat meer tijd hoop ik..

tankcure ligt te wachten, benzinekraan aanpassen kan dan ook meteen, demper/uitlaat van nieuw ophangpunt voorzien (alweer losgescheurd...trilling is killing) en dan kan hij weer.

maargoed. het komt wel alleen duurt wat langer allemaal..
 
Tankje eraf gehaald.... Maar eerst nog even een foto met de zaklamp gemaakt. :P
full
 
Zoals beloofd ook van mij wat plaatjes. Inmiddels de accu onder de achterbrug gestopt. Ik heb een leuk 6v achterlucht gevonden, ik hou het eerst dus bij 6Volt en pas het misschien later wel aan. Het is toch een mooi weer brommert.. zolang het remlicht het maar doet. Hoe zit`t trouwens met het nat worden van een accu? Heb er een alu plaatje voor gezet maar kan een accu / spanningsregelaar tegen water?

15poqck.jpg


ezljlk.jpg
 
Klein stapje voorwaarts weer,fiets compleet gestript en frameloop laten herlassen(was aan het afscheuren wegens slecht gelast) nu het frame en ander spul aan het herschilderen.
2mcu7og.jpg
 
Goed bezig hier! Ben zelf met de tank aan de gang. Ff opfrissen en tankcure en benzinekraan ingekort.
full

Net gat voor de kraan weer open gefreesd. Zat een verdikking in van de cure.
 
En met een regenbui kon er nogal wat water op je accu sproeien...... Als het genoeg is maakt hij sluiting. Dat lijkt me niet de bedoeling... Komt ook van voren onder je blok door.....
 
Net een uurtje of 2 aan de slag geweest met Dasty(wat een wereldproduct *O*)op een zeer vervuild blok met verbluffend resultaat en ik denk dat ik het blok voorlopig in originele kleur/toestand laat :Y .Benzinetank nog niet aan begonnen, ik ga eerst het blok weer in het frame hangen en de fiets een beetje her-opbouwen,kwestie van wat vooruitgang te zien + de motivatie op te krikken _O- .Een paar pic's:
29gmqol.jpg

t9xrp3.jpg

2z86p7k.jpg
 
gaat helemaal goed zie ik wel.

misschien even een prop in de in en uitlaat van het blok drukken om ellende te voorkomen....

en ze dan ook vooral niet vergeten om nog meer ellende te voorkomnen :+
 
na 3x kicken liep hij weer als vanouds *D heerlijk na een paar maanden stilte *O* *O*

uitlaat hangt nu met een veer/bout oplossing
full

en vervolgens zie je dit dus nooit weer terug 8-)
full

full


verlichting werkt. zoals al wel eens vermeld maar nu ook het bewijs 8-)

full

full


enige wat me nog niet bevalt is de benzinekraan.. deze nieuw gekocht omdat ik geen lekkage wilde :(
loopt langzaam door. ben nog aan het kijken of ik er nog iets aan kan doen maar baal wel.

full

full
 
Zo, afgelopen zondag verder gegaan met demontage.
Ik heb nu een los frame, dus er kan geslepen en gelast worden.

Voorvork wil ik ook gaan inkorten dmv. bussen (iemand hier heel handig mee ;-)?


Ps. Ronaldt, ik zie dat je met een blauwe plaat rijd, heb je hiervoor iets speciaals moeten doen bij de rdw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan